Dat is een zinloze discussie die ik niet verder ga voeren, het is onmogelijk te bewijzen dat iets niet bestaat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
In dat geval heb je vast wel een bronnetje of een bewijs dat God niet bestaat?
Psychiatrische diagnoses zijn altijd subjectief, dus wat denk je zelf?quote:Is dat een feit of een mening?
Sinds wanneer is Bos minsiter?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef desiredbard het volgende:
b) Vanuit de omroep en de minsiter: kijk eens hoe knuffelig ze zijn.
Off-topic: oké, daar heb je een punt. Anorexia is geen ontwikkelingsstoornis, maar een psychiatrisch toestandsbeeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 03:09 schreef heiden6 het volgende:
Anorexia is niet een ontwikkelingsstoornis, maar dat is sowieso off topic en daar ga ik het verder niet over hebben.
Geen probleem!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:51 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
In dat geval heb je vast wel een bronnetje of een bewijs dat God niet bestaat?
Maar je gaat er wel van uit, een ware gelovige dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:42 schreef heiden6 het volgende:
Dat is een zinloze discussie die ik niet verder ga voeren, het is onmogelijk te bewijzen dat iets niet bestaat.
Nee hoor, schizophrenie kunnen ze uit een EEG halen en een endogene depressie kan je vaststellen d.m.v. bloedafname.quote:Psychiatrische diagnoses zijn altijd subjectief, dus wat denk je zelf?
Wat vind je van dit hersenspinseltje:quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:42 schreef heiden6 het volgende:
Dat is een zinloze discussie die ik niet verder ga voeren, het is onmogelijk te bewijzen dat iets niet bestaat.
Nee. Ik heb helaas geen tijd om de peiling en berekening daarvan op te zoeken, maar zo'n 3 zetels van de PvdA komen van Islamitische kiezers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:46 schreef sigme het volgende:
Dus dan zou zo'n 23% van de stemmen op de PvdA van islamistische allochtonen afkomstig zijn.
Is dat zo?
Kijk, als je een mening wil geven is het prima. Als je een claim maakt moet je die wel even onderbouwen. Als Moslim zijnde heb ik nooit last gehad van mijn gezondheid door de Ramadan. Misschien is het zoeken van ondersteunende informatie wel even handig alvorens een statement te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Moslims zijn geen kleine minderheid hoor, wereldwijd gezien. Maar het is toch redelijk psychotisch om te beweren dat er een opperwezen bestaat.
[..]
Bij mijn weten gaat het niet om een hype, zoals je hier netjes verwoordt, maar om iets wat voortkomt uit een waanzinnige overtuiging. Of die overtuiging nu is dat men veel te mager is, terwijl dat juist niet zo is, of dat dat een religie is, maakt wat mij betreft weinig uit.
[..]
![]()
[..]
Je legt me woorden in de mond, dat schreef ik niet. Ik beweer juist dat er in beide gevallen sprake is van een mentale stoornis met gevolgen voor het eetpatroon, alleen is dat bij anorexiapatiënten vele malen ernstiger.
[..]
[..]
Ik zie nergens iets staan over het BMI, wel zie ik een aantal aspecten opgenoemd die ik eerder al noemde.
Er staat wel een aantal voorbeelden van een verstoord eetpatroon wat kan voorkomen bij anorexiapatiënten.
Hier lees je iets over het verstoorde eetpatroon van islampatiënten.
De rest is te lezen op Ramadan Fasting - Effect on Healthy Muslimsquote:The purpose of this review was to ascertain the effects on healthy Muslims of fasting during Ramadan. We found some changes such as weight loss, evidence of dehydration, increase in serum uric acid, and nonpharmacological improvement in lipid parameters. We also observed changes in daily lifestyles and mental-health status. Thus, observance of the Ramadan fasting has both positive and adverse effects on healthy individuals. The adverse effects, however, are unlikely to persist after Ramadan or to lead to other complications. Healthy individuals can observe Ramadan without anxiety about their health.
...
In a previous papef, we suggested that adherence to the religious beliefs of Islam may guide Muslims to live in a more healthy manner (Toda & Morimoto, 2001). In that study, however, considering Ramadan to be out of the ordinary, we did not discuss fasting at length. First of all, it should be known that, according to the Qur'an, children are not expected to fast. In addition, it is acceptable for anyone who is sick or traveling, and for women who are pregnant, lactating, or menstruating, to postpone fasting until another suitable time. To provide a more complete picture of the relationship of Islamic religious observance and health, in this study we investigated the effects of Ramadan fasting on healthy Muslims.
Dus als een user iets beweert en een andere user beweert iets wat er op lijkt of in het verlengde ligt, is het voor jou de waarheid dat Bos ook doet of wil doen wat die users beweren? Vreemde perceptie van de werkelijkheid heb jij...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 05:49 schreef Lyrebird het volgende:
Ik las ooit ergens dat "Wouter Bos een met HIV geinfecteerde hamster zou neuken, als hem dat stemmen zou opleveren". Was dat hier op Fok? Dat ik dat las, bedoel ik?
Afijn, dit topic geeft wel aan hoe dicht het bij de waarheid zit.
Haha, je zoekt er te veel achter. Ik vond het wel een mooie zin die ik graag met jullie wilde delen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dus als een user iets beweert en een andere user beweert iets wat er op lijkt of in het verlengde ligt, is het voor jou de waarheid dat Bos ook doet of wil doen wat die users beweren? Vreemde perceptie van de werkelijkheid heb jij...
En dat baseer jij op...? De vele uitspraken van Dhr. Bos dat hij géén minister-president wilde worden misschien? Oh wait.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Haha, je zoekt er te veel achter. Ik vond het wel een mooie zin die ik graag met jullie wilde delen.
Maar - onafhankelijk van deze prachtige poezie - vind ik Wouter Bos de Hillary Clinton van de Nederlandse politiek. Hij zal al zijn principes opzij zetten om minister-president van Nederland te worden.
Goed punt trance. Hij wilde Job Cohen als minister-president. Ik volg die soap bij de PvdA niet zo. Laat ik mijn standpunt nuanceren. Wouter Bos zou een met HIV geinfecteerde hamster (of was het een cavia?) neuken als hem dat stemmen zou opleveren, die dan weer door de PvdA gebruikt kunnen worden om Job Cohen minister-president van Nederland te laten worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:52 schreef trancethrust het volgende:
[..]
En dat baseer jij op...? De vele uitspraken van Dhr. Bos dat hij géén minister-president wilde worden misschien? Oh wait.
Theo van Gogh draait zich om in zijn graf bij dit soort kwaliteitloze dweepzieke adeptenquote:Op zondag 23 oktober 2005 02:39 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Goed punt trance. Hij wilde Job Cohen als minister-president. Ik volg die soap bij de PvdA niet zo. Laat ik mijn standpunt nuanceren. Wouter Bos zou een met HIV geinfecteerde hamster (of was het een cavia?) neuken als hem dat stemmen zou opleveren, die dan weer door de PvdA gebruikt kunnen worden om Job Cohen minister-president van Nederland te laten worden.
Hij is toch gecremeerd?quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Theo van Gogh draait zich om in zijn graf bij dit soort kwaliteitloze dweepzieke adepten
V.
Mijne ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:27 schreef BennyNL het volgende:
goeie aktie Wouter! jij hebt mn stem![]()
Dank je, Verbal!quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Theo van Gogh draait zich om in zijn graf bij dit soort kwaliteitloze dweepzieke adepten
V.
Dat geldt niet voor Christenen in Afrika en Azie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:19 schreef retteketet het volgende:Bovendien worden de christenen door niemand aangevallen, integendeel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |