quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:04 schreef Falco het volgende:
Zo ik ga de streams voor het eerst vandaag aanzetten. Ik heb mijn icoontje veranderd. Is er nog iets bijzonders gebeurd?
Effe postopkrikken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef demins het volgende:
Hey, post je nou ook overdag, mongool?
En wij dus ook!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:04 schreef scanman01 het volgende:
Ga er nou maar gewoon vanuit dat ze de baby weer even mogen zien. Dat is gewoon de verrassing die ze vanavond krijgen.
Komt vanzelf weer als er onverwachte mensen genomineerd worden.... en dat gaat vanzelf gebeuren. Dan krijg je weer de poppen aan het dansen. Ik verwacht na volgende week donderdag ook wekelijks een exit, dus dan blijf je dat 'gedonder' houdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahaha arme scan, nou alleen al omdat ik het zielig vind voor jou hoop ik dat ze er eerder uit is, goed??
maar wat zou jij dan willen voorstellen om weer wat leven in de brouwerij te brengen??
Blehh wat 'n stom wijsneuzerig antwoord zeg..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:00 schreef APK het volgende:
[..]
Die is onder een steen gekropen, zou jij ook weer moeten doen.![]()
Er per direct een strafkamp van maken. ZOdat ze dat irritante verwende gedrag eindelijk eens af gaan leren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahaha arme scan, nou alleen al omdat ik het zielig vind voor jou hoop ik dat ze er eerder uit is, goed??
maar wat zou jij dan willen voorstellen om weer wat leven in de brouwerij te brengen??
Ik zorg gewoon dat ik tegen half 9 al behoorlijk bezopen ben. Dan is het nog enigszins te verdragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:07 schreef Gert het volgende:
Ja dat wordt een feest vanavond. Ik zet maar een extra flesje wijn koud.![]()
nou weet ik niet hoor, ben de moed een beetje verloren dat er uit de bewoners zélf nog iets nuttigs gaat komen, volgens mij zwijgen ze alles gewoon doodquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer als er onverwachte mensen genomineerd worden.... en dat gaat vanzelf gebeuren. Dan krijg je weer de poppen aan het dansen. Ik verwacht na volgende week donderdag ook wekelijks een exit, dus dan blijf je dat 'gedonder' houden
Tanja is in de babykamer... (geen beeld)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Blehh wat 'n stom wijsneuzerig antwoord zeg..Waar is Tanja? Is 't zo moeilijk? Probeer 't gewoon eens?
Zou ze misschien bij de baby in de babykamer zitten?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Blehh wat 'n stom wijsneuzerig antwoord zeg..Waar is Tanja? Is 't zo moeilijk? Probeer 't gewoon eens?
Wat zou je zeggen van de babykamer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
die BB hebben we al gehad, vond ik niet echt leuk hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Er per direct een strafkamp van maken. ZOdat ze dat irritante verwende gedrag eindelijk eens af gaan leren.
Wat opdrachten die ze tegen elkaar moeten doen, de verliezers krijgen niks. Mogen geen sigaretten en shag, geen luxe. Alleen water en het broodnodige eten: Wat brood, paar aardappels om eerlijk te delen en kleine beetje groente.
Winnaar: mag alles kiezen om te eten wat ie wil, krijgt alcohol en volop rookwaar... Eens kijken hoe snel het uit de hand gaat lopen.
Moestuin voor de groente die ze nodig hebben, moeten ze elkaar achter de vodden zitten om datbij te houden.
Wasmachine wordt afgesloten, mogen het weer lekker met de hand gaan doen.
Of zoals iemand gisteren al opperde iedere dag een opdracht. Verliezen is met z'n allen de andere dag op water en brood. Plus Jacuzzi leeg en alle luxe zaken inleveren...
Nee ze zijn nog aan het fietsenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze een kind heeft ofzoEn dat ze nu graag daarbij wil zijn
![]()
echt?? heeft ze een kind?? ik wist niet eens dat ze zwanger was!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:13 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze een kind heeft ofzoEn dat ze nu graag daarbij wil zijn
![]()
Nee das waar. Maar hoeft ook niet blijvend te zijn, gewoon even een weekje om dat luie en verwende gedrag wat aan te pakken. En niet in groepsverband, maar individuele opdrachten, zodat ze ook eens niet op een ander kunnen leunen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
die BB hebben we al gehad, vond ik niet echt leuk hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |