Vind het zowiezo erg raar dat BB daar uitlatingen over heeft gedaan. In mijn ogen hadden ze zich daar helemaal niet mee mogen bemoeien. De slogan was toch "omdat mensen blijven boeien"? Erg boeiend ja als BB zich overal mee blijft bemoeien.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:23 schreef muizemeis het volgende:
ik vind wel dat ingrid zich raar gedraagt trouwens, maar is zij niet vreselijk opgestookt door hummie?? heeft bb niet allemaal arre dingen over menno gezegd in de dbk?? Iig al dat menno zich gedraagt als een verliefde puber, hebben ze haar niet stiekem ingefluisterd dat haar populariteit dalende is omdat ze zo aan menno hangt ofzo??
Zie dr hummie zo voor aan hoor...
Ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:26 schreef mijn23 het volgende:
[..]
chantal komt zker niet op de bank maar als dat wonder geschiet ga ik het vieren
Als je dat dan maar viert met je mobiel in de hand.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:26 schreef mijn23 het volgende:
[..]
chantal komt zker niet op de bank maar als dat wonder geschiet ga ik het vieren
Dat gaat dus helaas nooit gebeuren ben ik bang.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:24 schreef stil het volgende:
[..]
Als Chantal op de bank zit, kan mijn avond niet meer stuk, en Rob ernaast dan word het een topavond.![]()
Dit gevoel heb ik ook, heb ook geen vertrouwen weer in hummie en Co.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat de nominaties vanavond op een enorme teleurstelling gaan uitlopen. Geen idee waarom. Misschien gaan er weer een hele zooi lekker 'veilig' op Lieske stemmen... of worden er allemaal mensen genomineerd die juist de minst erge bewoners zijn... Geen idee, maar het gaat niet leuk worden denk ik.
Chantal op de bank,dan ga ik me rot pre paienquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je dat dan maar viert met je mobiel in de hand.![]()
Als Ingrid, Nathalie, Chantal en Rob geen van vieren op de bank zit, dan is het een klein drama wat mij betreftquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, als het al een teleurstelling voor je is als types als Chantal en Nathalie niet op de bank komen, dán wordt het geen fijne avond voor je.
En er zal zéker op Lieske gestemd gaan worden, lekker makkelijk en veilig immers.
Maar toch verwacht ik ook Rob en Tanja wel op de bank hoor.
ja begrijp er ook helemaal niets meer vanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind het zowiezo erg raar dat BB daar uitlatingen over heeft gedaan. In mijn ogen hadden ze zich daar helemaal niet mee mogen bemoeien. De slogan was toch "omdat mensen blijven boeien"? Erg boeiend ja als BB zich overal mee blijft bemoeien.
Ruzie: ok gooien wij toch lekker keihard de muziek aan
Een persoon die zich overdreven als verliefde puber wegzer. even ingrijpen
Iemand wil weg, ok laten we haar toch lekker met haar moeder bijkletsen
etc etc
Mijn ideale scenario is dat Chantal eruit is vóórdat die vent erin komt. Zo'n vent in het huis is wel echt het allerlaatste waar ik op zit te wachten. Ik denk dat ik dan een weekje skip ofzo.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:27 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar dan wel eerst rob eruit volgende week, komt die vent voor chantal erin, kunnen ze allebei de week daarop weg
dat is mijn ideale scenario
bellen vertik ik,alhoewel heb het 1 keer gedaan,voor ralphquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je dat dan maar viert met je mobiel in de hand.![]()
nouja dat kan ik me echt niet voorstellen hoor.. dido en ingrid worden volgens mij door niemand genomineerd, en rob heus wel... ik kan me niet voorstellen dat ze er allemaal ingetrapt zijn hoor, dat kán toch nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Ingrid, Nathalie, Chantal en Rob geen van vieren op de bank zit, dan is het een klein drama wat mij betreft
Dat klinkt niet zo interessant. Ik moet wel zeggen dat heel dit verhaal met vrienden/vriendinnen/exen nog gecompliceerder in elkaar zit dan het leven van Lieske. Dit is in principe gewoon precies hetzelfde als Lieske haar Vinicat.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:32 schreef Bocaj het volgende:
Hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat Dido in een atelier woont..... waarom huurt ze nu gewoon een flatje...
dan is dido een kunststukquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:32 schreef Bocaj het volgende:
Hoe vaak ik wel niet gehoord heb dat Dido in een atelier woont..... waarom huurt ze nu gewoon een flatje...
dacht dat dat atelier van haar moeder isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:32 schreef Bocaj het volgende:
nouja ik hoef niet perse een vent voor chantal in huis, maar gewoon, een neiuwe bewoner?? denk dat er dan iig weer wat gaat gebeuren in het huis en daar verheug ik me dan wel weer opquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn ideale scenario is dat Chantal eruit is vóórdat die vent erin komt. Zo'n vent in het huis is wel echt het allerlaatste waar ik op zit te wachten. Ik denk dat ik dan een weekje skip ofzo.
Ach dat is Dido's leven.... Volgens mij is ze 24/7 bezig met relaties etc....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat klinkt niet zo interessant. Ik moet wel zeggen dat heel dit verhaal met vrienden/vriendinnen/exen nog gecompliceerder in elkaar zit dan het leven van Lieske. Dit is in principe gewoon precies hetzelfde als Lieske haar Vinicat.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nouja ik hoef niet perse een vent voor chantal in huis, maar gewoon, een neiuwe bewoner?? denk dat er dan iig weer wat gaat gebeuren in het huis en daar verheug ik me dan wel weer op
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:39 schreef muizemeis het volgende:
zo forum is iid weer fook!king traag
was ik nou net die ene user te veel ??
ja daarom!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Je hebt het hier dan wel over een vent die Chantal eventueel wel ziet zitten. Denkt ze helemaal in een klap werkelijk geweldig te zijn.![]()
Het wisselt heel erg sterk nu is het snel over 5 seconden zit je weer 2 minuten te wachtenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:39 schreef muizemeis het volgende:
zo forum is iid weer fook!king traag
was ik nou net die ene user te veel ??
Hij is ook nog niet op de radio hèquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef regenworm het volgende:
Ga vanavond in iedergeval naar de [afbeelding] kijken. Maar ik verwacht eerst de TBS en daar tussen in gestamp de nominaties.
Ruud heeft vandaag niks gezegd over de avonduitzending.
TBS?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef regenworm het volgende:
Ga vanavond in iedergeval naar de [afbeelding] kijken. Maar ik verwacht eerst de TBS en daar tussen in gestamp de nominaties.
Ruud heeft vandaag niks gezegd over de avonduitzending.
Verrek, nou je het zegt...... Kan best leuk wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja daarom!!
en dan de week daarop keihard weggestemd worden samen met die vent, net als ze denkt superpopulair te zijn, en als ze dan dat huis uitkomt is er bijna niemand voor haar, behalve dan die anti fans die de moeite hebben genomen naar het BB huis te komen puur en alleen voor het genot haar uit te kunnen jouwen
laat haar maar denken dat ze populair is, des te harder komt de klap![]()
hahahahahahahahahahahaquote:
normaal ben ik best lief, maar chantal inspireert mequote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Verrek, nou je het zegt...... Kan best leuk worden![]()
En ikke Ter Beschikking Stelling....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahaha
ik had het vertaald naar Tanja Bull Shit!!
Het wordt één grote Tanja-show vanavondquote:
Dat denkt ze echt al wel. Die klap kan al niet harder aankomen. Een nieuwe vent in huis voor een weekje, zorgt er alleen maar voor dat het allemaal nóg vredelievender gaat in het huis.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef muizemeis het volgende:
laat haar maar denken dat ze populair is, des te harder komt de klap![]()
Zal toch niet gaan gebeuren zeker. Ze hebben er verdorie van de week toch al een extra lange uitzending tegen aangegooid.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt één grote Tanja-show vanavond
quote:“Zo één dat je stiekem je koffers hebt gepakt of zo?” “Nee hoor”, gaat Tanja verder. “Daar hoeven jullie niet meer bang voor te zijn”.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wordt één grote Tanja-show vanavond. Behalve allemaal terugblikken, en felicitaties, en die stomme kaartjes waarmee je haar kan gelukwensen, en veel oooohs en aaaaahs bij nieuwe beelden van de baby, heeft Tanja óók dít nog verteld vandaag (Talpa-site):
Verrassing van Tanja
Nadat de Bewoners de Slaapkamer hebben verlaten blijkt het chemisch toilet uit de Tuin te zijn verdwenen. Op het oog is er verder niets veranderd.
De rokers haasten zich naar de Tuin om een sigaret op te steken. Ook Tanja komt er bij zitten en zegt: “Ik heb vanavond een verrassing voor jullie allemaal”. “Toch niet zo’n gekke verrassing”, vraagt Ingrid. “Zo één dat je stiekem je koffers hebt gepakt of zo?” “Nee hoor”, gaat Tanja verder. “Daar hoeven jullie niet meer bang voor te zijn”. Ingrid ‘vist’ nog even door: “Als je echt een tof wijf zou zijn dan zou je het ons nu vertellen.” Tanja grinnikt alleen maar en laat de anderen nieuwsgierig achter.
Heeft Tanja misschien iets gepland voor de Live-uitzending van vanavond? En wat zou ze dan voor de andere Bewoners in petto hebben?
Lijkt me duidelijk. Dat ze de baby weer even mogen zienquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
Heeft Tanja misschien iets gepland voor de Live-uitzending van vanavond? En wat zou ze dan voor de andere Bewoners in petto hebben?
Allemaal een foto van haar Baby in een lijstjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:54 schreef PH52 het volgende:
Als die verrassing van Tanja voor iedereen is zal het wel iets met de weekkopdracht te maken hebben denk ik.
Ze zal wel een of ander hoerenfeest voor de bewoners geregeld hebben, dat super sociale secreet.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:50 schreef Gert het volgende:
denk je niet dat de andere bewoners ook erg om heem gaan draaien om te weten te komen wat er allemaal buiten gebeurt?? waar hij natuurlijk niet op mag antwoorden.. en ik denk zomaar dat die mannen helemaal haantjes gedrag gaan vertonen, het zijn verdorie toch zeker hún vrouwen daar in dat huis??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat denkt ze echt al wel. Die klap kan al niet harder aankomen. Een nieuwe vent in huis voor een weekje, zorgt er alleen maar voor dat het allemaal nóg vredelievender gaat in het huis.
Echt, die vent erin is het laatste wat we willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |