quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:39 schreef muizemeis het volgende:
zo forum is iid weer fook!king traag
was ik nou net die ene user te veel ??
ja daarom!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Je hebt het hier dan wel over een vent die Chantal eventueel wel ziet zitten. Denkt ze helemaal in een klap werkelijk geweldig te zijn.![]()
Het wisselt heel erg sterk nu is het snel over 5 seconden zit je weer 2 minuten te wachtenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:39 schreef muizemeis het volgende:
zo forum is iid weer fook!king traag
was ik nou net die ene user te veel ??
Hij is ook nog niet op de radio hèquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef regenworm het volgende:
Ga vanavond in iedergeval naar de [afbeelding] kijken. Maar ik verwacht eerst de TBS en daar tussen in gestamp de nominaties.
Ruud heeft vandaag niks gezegd over de avonduitzending.
TBS?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef regenworm het volgende:
Ga vanavond in iedergeval naar de [afbeelding] kijken. Maar ik verwacht eerst de TBS en daar tussen in gestamp de nominaties.
Ruud heeft vandaag niks gezegd over de avonduitzending.
Verrek, nou je het zegt...... Kan best leuk wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja daarom!!
en dan de week daarop keihard weggestemd worden samen met die vent, net als ze denkt superpopulair te zijn, en als ze dan dat huis uitkomt is er bijna niemand voor haar, behalve dan die anti fans die de moeite hebben genomen naar het BB huis te komen puur en alleen voor het genot haar uit te kunnen jouwen
laat haar maar denken dat ze populair is, des te harder komt de klap![]()
hahahahahahahahahahahaquote:
normaal ben ik best lief, maar chantal inspireert mequote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Verrek, nou je het zegt...... Kan best leuk worden![]()
En ikke Ter Beschikking Stelling....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:47 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahaha
ik had het vertaald naar Tanja Bull Shit!!
Het wordt één grote Tanja-show vanavondquote:
Dat denkt ze echt al wel. Die klap kan al niet harder aankomen. Een nieuwe vent in huis voor een weekje, zorgt er alleen maar voor dat het allemaal nóg vredelievender gaat in het huis.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:41 schreef muizemeis het volgende:
laat haar maar denken dat ze populair is, des te harder komt de klap![]()
Zal toch niet gaan gebeuren zeker. Ze hebben er verdorie van de week toch al een extra lange uitzending tegen aangegooid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |