Dat ze weer een weekje op noodrantsoen mogen...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:54 schreef PH52 het volgende:
Als die verrassing van Tanja voor iedereen is zal het wel iets met de weekkopdracht te maken hebben denk ik.
Die is onder een steen gekropen, zou jij ook weer moeten doen.quote:
Nee, want Nathalie geloof ik vroeg of het met de baby te maken had... en Tanja zei nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:57 schreef stil het volgende:
[..]
Allemaal een foto van haar Baby in een lijstje![]()
Ik moet er echt NIET AAN DENKEN. Laat Chantal er aub eerder uit zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
denk je niet dat de andere bewoners ook erg om heem gaan draaien om te weten te komen wat er allemaal buiten gebeurt??
Hey, post je nou ook overdag, mongool?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:57 schreef APK het volgende:
[..]
Ze zal wel een of ander hoerenfeest voor de bewoners geregeld hebben, dat super sociale secreet.
hahahahahahaha arme scan, nou alleen al omdat ik het zielig vind voor jou hoop ik dat ze er eerder uit is, goed??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet er echt NIET AAN DENKEN. Laat Chantal er aub eerder uit zijn
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:04 schreef Falco het volgende:
Zo ik ga de streams voor het eerst vandaag aanzetten. Ik heb mijn icoontje veranderd. Is er nog iets bijzonders gebeurd?
Effe postopkrikken.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:03 schreef demins het volgende:
Hey, post je nou ook overdag, mongool?
En wij dus ook!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:04 schreef scanman01 het volgende:
Ga er nou maar gewoon vanuit dat ze de baby weer even mogen zien. Dat is gewoon de verrassing die ze vanavond krijgen.
Komt vanzelf weer als er onverwachte mensen genomineerd worden.... en dat gaat vanzelf gebeuren. Dan krijg je weer de poppen aan het dansen. Ik verwacht na volgende week donderdag ook wekelijks een exit, dus dan blijf je dat 'gedonder' houdenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahaha arme scan, nou alleen al omdat ik het zielig vind voor jou hoop ik dat ze er eerder uit is, goed??
maar wat zou jij dan willen voorstellen om weer wat leven in de brouwerij te brengen??
Blehh wat 'n stom wijsneuzerig antwoord zeg..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:00 schreef APK het volgende:
[..]
Die is onder een steen gekropen, zou jij ook weer moeten doen.![]()
Er per direct een strafkamp van maken. ZOdat ze dat irritante verwende gedrag eindelijk eens af gaan leren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahaha arme scan, nou alleen al omdat ik het zielig vind voor jou hoop ik dat ze er eerder uit is, goed??
maar wat zou jij dan willen voorstellen om weer wat leven in de brouwerij te brengen??
Ik zorg gewoon dat ik tegen half 9 al behoorlijk bezopen ben. Dan is het nog enigszins te verdragen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:07 schreef Gert het volgende:
Ja dat wordt een feest vanavond. Ik zet maar een extra flesje wijn koud.![]()
nou weet ik niet hoor, ben de moed een beetje verloren dat er uit de bewoners zélf nog iets nuttigs gaat komen, volgens mij zwijgen ze alles gewoon doodquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt vanzelf weer als er onverwachte mensen genomineerd worden.... en dat gaat vanzelf gebeuren. Dan krijg je weer de poppen aan het dansen. Ik verwacht na volgende week donderdag ook wekelijks een exit, dus dan blijf je dat 'gedonder' houden
Tanja is in de babykamer... (geen beeld)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Blehh wat 'n stom wijsneuzerig antwoord zeg..Waar is Tanja? Is 't zo moeilijk? Probeer 't gewoon eens?
Zou ze misschien bij de baby in de babykamer zitten?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
Blehh wat 'n stom wijsneuzerig antwoord zeg..Waar is Tanja? Is 't zo moeilijk? Probeer 't gewoon eens?
Wat zou je zeggen van de babykamer.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |