het intereseert me niet. B trappen we het land uit. Wet of geen wet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zero-tolerance heeft met rechtshandhaving te maken. Niet met (her)opvoeden, dan wel uitzetting.
Maar goed, dat termen en definities bij jou naar eigen willekeur worden geinterpreteerd weet zo onderhand iedereen wel mag ik hopen.
heel diep van binnen hoop ik dat jouw huis het eerste is dat bij zulke rellen de fik in gaat. eventuele lichamelijke gevolgen bij jouw persoontje waarop ik hoop als gevolg van zulke rellen zouden mij een ban opleveren. dit wens ik trouwens iedereen toe die rellen en geweld toe juichtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:56 schreef McCarthy het volgende:
heel diep van binnen hoop ik op massale rellen tussen kutmarokaantjes en autochtone nederlanders. veel geweld en het eind van het verhaal is dat kutmarokaantjes zich wel 10 keer bedenken voordat ze rottigheid uithalen
wie haalt hier de rottigheid uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
heel diep van binnen hoop ik dat jouw huis het eerste is dat bij zulke rellen de fik in gaat. eventuele lichamelijke gevolgen bij jouw persoontje waarop ik hoop als gevolg van zulke rellen zouden mij een ban opleveren. dit wens ik trouwens iedereen toe die rellen en geweld toe juicht![]()
Dan zal je hem toch eerst moeten gaan opgraven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het intereseert me niet. B trappen we het land uit. Wet of geen wet.
oh ja fuck hij was al dood. MOOIquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan zal je hem toch eerst moeten gaan opgraven.
Jij wenst rellen en geweld.....en dus doden, gewonden, vandalisme en al wat niet meer. Lijkt me toch echt dat jij degene bent die op rottigheid uit is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wie haalt hier de rottigheid uit
wij?
hoe is hij aan zijn eind gekomen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:49 schreef fernando_redondo het volgende:
Gelukkig is hij dood maar het is maar een voorbeeldje
[..]
ze verdienen hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij wenst rellen en geweld.....en dus doden, gewonden, vandalisme en al wat niet meer. Lijkt me toch echt dat jij degene bent die op rottigheid uit is.
Jezus, jij leeft echt in je eigen fantasiewereldje he? Dat heeft slechts duizend keer in elke krant gestaan. Heeft slechts weken het tv-nieuws gehaald en wordt ongeveer miljarden keren aangehaalt op Fok. En bovendien is die hele zaak mooie ammunitie voor jouw zieke gedachtes. En je weet het gewoon niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hoe is hij aan zijn eind gekomen?
Ook die autochtone Nederlanders? Die toch niet? Die zijn toch heilig?quote:
oh ja, ik weet het al weer. Had ene mevrouw hem niet bij het achteruit rijden gepletquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jezus, jij leeft echt in je eigen fantasiewereldje he? Dat heeft slechts duizend keer in elke krant gestaan. Heeft slechts weken het tv-nieuws gehaald en wordt ongeveer miljarden keren aangehaalt op Fok. En bovendien is die hele zaak mooie ammunitie voor jouw zieke gedachtes. En je weet het gewoon niet?
Man, wat voor dope gebruik je dat je hersens zo aangetast zijn? Die moet ik ook hebben. Lijkt me heerlijk zo'n eigen realiteit.
wat doe jij met gasten die in je huis een tering bende schoppen? Hun gang laten gaan? Er uit rossen natuurlijk. Als het niet goedschiks gaat dan kwaadschiks.quote:En bovendien is die hele zaak mooie ammunitie voor jouw zieke gedachtes.
Voor iemand die pretendeert alles te weten over dit soort dingen is dit toch wel zeer elementaire basiskennis. Maar goed, jouw pretenties blijken keer op keer op drijfzand gebaseerd. Dus ergens verbaast het me ook niet dat je zelf dit niet wist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef McCarthy het volgende:
[..]
oh ja, ik weet het al weer. Had ene mevrouw hem niet bij het achteruit rijden geplet
Hoe moet ik nou weten dat dat deze B was.
dat pretendeer ik helemaal niet johquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor iemand die pretendeert alles te weten over dit soort dingen
->quote:is dit toch wel zeer elementaire basiskennis. Maar goed, jouw pretenties blijken keer op keer op drijfzand gebaseerd. Dus ergens verbaast het me ook niet dat je zelf dit niet wist.
quote:Hoe moet ik nou weten dat dat deze B was.
waarschijnlijk moet de wet nog aangepast worden. Maar waarom kampen als je ze meteen naar de rif kan sturenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:14 schreef Seneca het volgende:
Wat zijn eigenlijk de argumenten tegen het zetten van veelplegers in werkkampen? Want mij lijkt het op het eerste gezicht een goed idee.
wat zeg je nou, je ad hominem attacks sloegen eigelijk helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hint 1.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=goedkope+vluchten+usa&meta=
Hint 2.
http://forum.fok.nl/user/logout
1. Eén landelijk politiecorps.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:40 schreef fernando_redondo het volgende:
[...]
Hoe kan men Nederland weer veilig maken?
Waarom niet? Als je zou lezen dan had je allang moeten weten wie deze B was. Er is volgens mij zelfs in dit topic al gezegd dat hij die van de aanrijding was. Dus om je vraag te beantwoorden: jij moest dus weten wie die B. was omdat je anders wel buiten de dagelijkse realiteit leeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wat zeg je nou, je ad hominem attacks sloegen eigelijk helemaal nergens op.
ik ga dit topic niet zitten spellen. forumterrorist die je bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je zou lezen dan had je allang moeten weten wie deze B was. Er is volgens mij zelfs in dit topic al gezegd dat hij die van de aanrijding was. Dus om je vraag te beantwoorden: jij moest dus weten wie die B. was omdat je anders wel buiten de dagelijkse realiteit leeft.
Ken je nog meer moeilijke termen waarmee je wilt patsen?
Dus je bent te druk bezig met je eigen werkelijkheid te creeeren dat je gewoon niets eens het topic doorleest voordat je post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:20 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik ga dit topic niet zitten spellen. forumterrorist die je bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |