abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:57:00 #51
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594499
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zero-tolerance heeft met rechtshandhaving te maken. Niet met (her)opvoeden, dan wel uitzetting.

Maar goed, dat termen en definities bij jou naar eigen willekeur worden geinterpreteerd weet zo onderhand iedereen wel mag ik hopen.
het intereseert me niet. B trappen we het land uit. Wet of geen wet.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31594583
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:56 schreef McCarthy het volgende:
heel diep van binnen hoop ik op massale rellen tussen kutmarokaantjes en autochtone nederlanders. veel geweld en het eind van het verhaal is dat kutmarokaantjes zich wel 10 keer bedenken voordat ze rottigheid uithalen
heel diep van binnen hoop ik dat jouw huis het eerste is dat bij zulke rellen de fik in gaat. eventuele lichamelijke gevolgen bij jouw persoontje waarop ik hoop als gevolg van zulke rellen zouden mij een ban opleveren. dit wens ik trouwens iedereen toe die rellen en geweld toe juicht
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:00:19 #53
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594613
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

heel diep van binnen hoop ik dat jouw huis het eerste is dat bij zulke rellen de fik in gaat. eventuele lichamelijke gevolgen bij jouw persoontje waarop ik hoop als gevolg van zulke rellen zouden mij een ban opleveren. dit wens ik trouwens iedereen toe die rellen en geweld toe juicht
wie haalt hier de rottigheid uit
wij?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31594621
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef McCarthy het volgende:

[..]

het intereseert me niet. B trappen we het land uit. Wet of geen wet.
Dan zal je hem toch eerst moeten gaan opgraven.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:01:21 #55
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594648
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dan zal je hem toch eerst moeten gaan opgraven.
oh ja fuck hij was al dood. MOOI

ik ga nu gouw effe terug lezen, kijken hoe hij aan dit mooie einde is gekomen.
pi_31594657
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef McCarthy het volgende:

[..]

wie haalt hier de rottigheid uit
wij?
Jij wenst rellen en geweld.....en dus doden, gewonden, vandalisme en al wat niet meer. Lijkt me toch echt dat jij degene bent die op rottigheid uit is.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:04:46 #57
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594744
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 05:49 schreef fernando_redondo het volgende:
Gelukkig is hij dood maar het is maar een voorbeeldje
[..]
hoe is hij aan zijn eind gekomen?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:05:29 #58
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594767
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jij wenst rellen en geweld.....en dus doden, gewonden, vandalisme en al wat niet meer. Lijkt me toch echt dat jij degene bent die op rottigheid uit is.
ze verdienen het
pi_31594831
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:04 schreef McCarthy het volgende:

[..]

hoe is hij aan zijn eind gekomen?
Jezus, jij leeft echt in je eigen fantasiewereldje he? Dat heeft slechts duizend keer in elke krant gestaan. Heeft slechts weken het tv-nieuws gehaald en wordt ongeveer miljarden keren aangehaalt op Fok. En bovendien is die hele zaak mooie ammunitie voor jouw zieke gedachtes. En je weet het gewoon niet?

Man, wat voor dope gebruik je dat je hersens zo aangetast zijn? Die moet ik ook hebben. Lijkt me heerlijk zo'n eigen realiteit.
pi_31594867
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ze verdienen het
Ook die autochtone Nederlanders? Die toch niet? Die zijn toch heilig?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:10:01 #61
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594899
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jezus, jij leeft echt in je eigen fantasiewereldje he? Dat heeft slechts duizend keer in elke krant gestaan. Heeft slechts weken het tv-nieuws gehaald en wordt ongeveer miljarden keren aangehaalt op Fok. En bovendien is die hele zaak mooie ammunitie voor jouw zieke gedachtes. En je weet het gewoon niet?

Man, wat voor dope gebruik je dat je hersens zo aangetast zijn? Die moet ik ook hebben. Lijkt me heerlijk zo'n eigen realiteit.
oh ja, ik weet het al weer. Had ene mevrouw hem niet bij het achteruit rijden geplet

Hoe moet ik nou weten dat dat deze B was.
quote:
En bovendien is die hele zaak mooie ammunitie voor jouw zieke gedachtes.
wat doe jij met gasten die in je huis een tering bende schoppen? Hun gang laten gaan? Er uit rossen natuurlijk. Als het niet goedschiks gaat dan kwaadschiks.
pi_31594950
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef McCarthy het volgende:

[..]

oh ja, ik weet het al weer. Had ene mevrouw hem niet bij het achteruit rijden geplet

Voor iemand die pretendeert alles te weten over dit soort dingen is dit toch wel zeer elementaire basiskennis. Maar goed, jouw pretenties blijken keer op keer op drijfzand gebaseerd. Dus ergens verbaast het me ook niet dat je zelf dit niet wist.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:12:39 #63
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594978
hint 3:

omringd door mijnen
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:13:12 #64
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594995
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Voor iemand die pretendeert alles te weten over dit soort dingen
dat pretendeer ik helemaal niet joh
quote:
is dit toch wel zeer elementaire basiskennis. Maar goed, jouw pretenties blijken keer op keer op drijfzand gebaseerd. Dus ergens verbaast het me ook niet dat je zelf dit niet wist.
->
quote:

snuggere gast die je denkt te zijn.
pi_31595036
Wat zijn eigenlijk de argumenten tegen het zetten van veelplegers in werkkampen? Want mij lijkt het op het eerste gezicht een goed idee.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_31595050
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:15:09 #67
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595052
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:14 schreef Seneca het volgende:
Wat zijn eigenlijk de argumenten tegen het zetten van veelplegers in werkkampen? Want mij lijkt het op het eerste gezicht een goed idee.
waarschijnlijk moet de wet nog aangepast worden. Maar waarom kampen als je ze meteen naar de rif kan sturen
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:15:59 #68
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595082
quote:
wat zeg je nou, je ad hominem attacks sloegen eigelijk helemaal nergens op.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:17:53 #69
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595138
de import van vooral marokanen blijkt toch wel een hele erge grote fout geweest te zijn. Fouten probeer je terug te draaien of ongedaan te maken. Alle marocs met strafblad of aan de uitkering dus back to the rif. Wordt het misschien weer eens een beetje netjes in dit land.
pi_31595147
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 05:40 schreef fernando_redondo het volgende:

[...]

Hoe kan men Nederland weer veilig maken?
1. Eén landelijk politiecorps.
2. Zero tolerance tegenover Hells Angels, draaideurcriminelen, terroristen, extremisten, haatzaaiers, huisjesmelkers, georganiseerde criminaliteit (topcriminelen), woonwagenkampen die de wet overtreden etc.
3. Uitbreiding, investering in en betere samenwerking tussen AIVD, OM en recherge.
4. Betere samenwerking met in ternationale opsporingsdiensten. Criminaliteit wordt immers ook internationaler.
5. De Wallen reguleren ipv gedogen. Zo is het een broeinest voor criminelen.
6. Uitbreiden bevoegdheden politie. Meer cameratoezicht, preventief fouilleren, koppelingswetten om fraude tegen te gaan etc.
7. Verplichte taallessen voor alle oudkomers en nieuwkomers. Als je geen Nederlands kan, hoe moet je je kind dan in de gaten houden?

etc. etc. etc.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31595177
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef McCarthy het volgende:

[..]

wat zeg je nou, je ad hominem attacks sloegen eigelijk helemaal nergens op.
Waarom niet? Als je zou lezen dan had je allang moeten weten wie deze B was. Er is volgens mij zelfs in dit topic al gezegd dat hij die van de aanrijding was. Dus om je vraag te beantwoorden: jij moest dus weten wie die B. was omdat je anders wel buiten de dagelijkse realiteit leeft.

Ken je nog meer moeilijke termen waarmee je wilt patsen?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:19:53 #72
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595200
8. allochtonen terugsturen
9. met scherp schieten (je begint bij de benen maar als ze dat niet snappen gewoon dood)
10. uitkeringen intrekken, ga maar op zoek naar een echte baan of peer hem naar waar je vandaan komt: de rif
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:20:34 #73
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595218
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Waarom niet? Als je zou lezen dan had je allang moeten weten wie deze B was. Er is volgens mij zelfs in dit topic al gezegd dat hij die van de aanrijding was. Dus om je vraag te beantwoorden: jij moest dus weten wie die B. was omdat je anders wel buiten de dagelijkse realiteit leeft.

Ken je nog meer moeilijke termen waarmee je wilt patsen?
ik ga dit topic niet zitten spellen. forumterrorist die je bent
pi_31595275
Denk eens mee. Hoe kan je NL veiliger maken? Door alleen de allochtonen aan te pakken? We hebben toch wel meer criminaliteit dan dat? (hells angels, drugscriminelen etc.)
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31595308
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:20 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik ga dit topic niet zitten spellen. forumterrorist die je bent
Dus je bent te druk bezig met je eigen werkelijkheid te creeeren dat je gewoon niets eens het topic doorleest voordat je post.

Daarnaast die lijst al zo vaak langs geweest in alle mogelijke media dat je hem gewoon zonder toelichting zou moeten herkenen. Zeker iemand die zo duidelijke mening over dit soort onderwerpen meent te moeten hebben als jij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')