het intereseert me niet. B trappen we het land uit. Wet of geen wet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zero-tolerance heeft met rechtshandhaving te maken. Niet met (her)opvoeden, dan wel uitzetting.
Maar goed, dat termen en definities bij jou naar eigen willekeur worden geinterpreteerd weet zo onderhand iedereen wel mag ik hopen.
heel diep van binnen hoop ik dat jouw huis het eerste is dat bij zulke rellen de fik in gaat. eventuele lichamelijke gevolgen bij jouw persoontje waarop ik hoop als gevolg van zulke rellen zouden mij een ban opleveren. dit wens ik trouwens iedereen toe die rellen en geweld toe juichtquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:56 schreef McCarthy het volgende:
heel diep van binnen hoop ik op massale rellen tussen kutmarokaantjes en autochtone nederlanders. veel geweld en het eind van het verhaal is dat kutmarokaantjes zich wel 10 keer bedenken voordat ze rottigheid uithalen
wie haalt hier de rottigheid uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
heel diep van binnen hoop ik dat jouw huis het eerste is dat bij zulke rellen de fik in gaat. eventuele lichamelijke gevolgen bij jouw persoontje waarop ik hoop als gevolg van zulke rellen zouden mij een ban opleveren. dit wens ik trouwens iedereen toe die rellen en geweld toe juicht![]()
Dan zal je hem toch eerst moeten gaan opgraven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het intereseert me niet. B trappen we het land uit. Wet of geen wet.
oh ja fuck hij was al dood. MOOIquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dan zal je hem toch eerst moeten gaan opgraven.
Jij wenst rellen en geweld.....en dus doden, gewonden, vandalisme en al wat niet meer. Lijkt me toch echt dat jij degene bent die op rottigheid uit is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wie haalt hier de rottigheid uit
wij?
hoe is hij aan zijn eind gekomen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:49 schreef fernando_redondo het volgende:
Gelukkig is hij dood maar het is maar een voorbeeldje
[..]
ze verdienen hetquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij wenst rellen en geweld.....en dus doden, gewonden, vandalisme en al wat niet meer. Lijkt me toch echt dat jij degene bent die op rottigheid uit is.
Jezus, jij leeft echt in je eigen fantasiewereldje he? Dat heeft slechts duizend keer in elke krant gestaan. Heeft slechts weken het tv-nieuws gehaald en wordt ongeveer miljarden keren aangehaalt op Fok. En bovendien is die hele zaak mooie ammunitie voor jouw zieke gedachtes. En je weet het gewoon niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:04 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hoe is hij aan zijn eind gekomen?
Ook die autochtone Nederlanders? Die toch niet? Die zijn toch heilig?quote:
oh ja, ik weet het al weer. Had ene mevrouw hem niet bij het achteruit rijden gepletquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jezus, jij leeft echt in je eigen fantasiewereldje he? Dat heeft slechts duizend keer in elke krant gestaan. Heeft slechts weken het tv-nieuws gehaald en wordt ongeveer miljarden keren aangehaalt op Fok. En bovendien is die hele zaak mooie ammunitie voor jouw zieke gedachtes. En je weet het gewoon niet?
Man, wat voor dope gebruik je dat je hersens zo aangetast zijn? Die moet ik ook hebben. Lijkt me heerlijk zo'n eigen realiteit.
wat doe jij met gasten die in je huis een tering bende schoppen? Hun gang laten gaan? Er uit rossen natuurlijk. Als het niet goedschiks gaat dan kwaadschiks.quote:En bovendien is die hele zaak mooie ammunitie voor jouw zieke gedachtes.
Voor iemand die pretendeert alles te weten over dit soort dingen is dit toch wel zeer elementaire basiskennis. Maar goed, jouw pretenties blijken keer op keer op drijfzand gebaseerd. Dus ergens verbaast het me ook niet dat je zelf dit niet wist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef McCarthy het volgende:
[..]
oh ja, ik weet het al weer. Had ene mevrouw hem niet bij het achteruit rijden geplet
Hoe moet ik nou weten dat dat deze B was.
dat pretendeer ik helemaal niet johquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Voor iemand die pretendeert alles te weten over dit soort dingen
->quote:is dit toch wel zeer elementaire basiskennis. Maar goed, jouw pretenties blijken keer op keer op drijfzand gebaseerd. Dus ergens verbaast het me ook niet dat je zelf dit niet wist.
quote:Hoe moet ik nou weten dat dat deze B was.
waarschijnlijk moet de wet nog aangepast worden. Maar waarom kampen als je ze meteen naar de rif kan sturenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:14 schreef Seneca het volgende:
Wat zijn eigenlijk de argumenten tegen het zetten van veelplegers in werkkampen? Want mij lijkt het op het eerste gezicht een goed idee.
wat zeg je nou, je ad hominem attacks sloegen eigelijk helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hint 1.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=goedkope+vluchten+usa&meta=
Hint 2.
http://forum.fok.nl/user/logout
1. Eén landelijk politiecorps.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:40 schreef fernando_redondo het volgende:
[...]
Hoe kan men Nederland weer veilig maken?
Waarom niet? Als je zou lezen dan had je allang moeten weten wie deze B was. Er is volgens mij zelfs in dit topic al gezegd dat hij die van de aanrijding was. Dus om je vraag te beantwoorden: jij moest dus weten wie die B. was omdat je anders wel buiten de dagelijkse realiteit leeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef McCarthy het volgende:
[..]
wat zeg je nou, je ad hominem attacks sloegen eigelijk helemaal nergens op.
ik ga dit topic niet zitten spellen. forumterrorist die je bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je zou lezen dan had je allang moeten weten wie deze B was. Er is volgens mij zelfs in dit topic al gezegd dat hij die van de aanrijding was. Dus om je vraag te beantwoorden: jij moest dus weten wie die B. was omdat je anders wel buiten de dagelijkse realiteit leeft.
Ken je nog meer moeilijke termen waarmee je wilt patsen?
Dus je bent te druk bezig met je eigen werkelijkheid te creeeren dat je gewoon niets eens het topic doorleest voordat je post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:20 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik ga dit topic niet zitten spellen. forumterrorist die je bent
drugs zou je kunnen legaliseren. Enthousiastelingen gaan dan dood aan een overdosis en kunnen hun genen dus niet verspreiden. Binnen een paar generaties zijn we van dit soort geflipte gasten af die "het willen proberen".quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:22 schreef sizzler het volgende:
Denk eens mee. Hoe kan je NL veiliger maken? Door alleen de allochtonen aan te pakken? We hebben toch wel meer criminaliteit dan dat? (hells angels, drugscriminelen etc.)
dat artikel was niet DE werkelijkheid? Wie zijn werkelijkheid was dat dan welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dus je bent te druk bezig met je eigen werkelijkheid te creeeren dat je gewoon niets eens het topic doorleest voordat je post.
blablablaquote:Daarnaast die lijst al zo vaak langs geweest in alle mogelijke media dat je hem gewoon zonder toelichting zou moeten herkenen. Zeker iemand die zo duidelijke mening over dit soort onderwerpen meent te moeten hebben als jij.
Ik denk dat je lijstje eerder al een mooi begin is. Daarnaast zouden we eens moet stoppen met het heen en weer beschuldigen en gewoon onze tijd en aandacht eens moeten besteden aan oplossingen. Aanpakken ipv lullen en bangmaken. En streng en consequent, zonder al te zeer te letten op ras of afkomst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:22 schreef sizzler het volgende:
Denk eens mee. Hoe kan je NL veiliger maken? Door alleen de allochtonen aan te pakken? We hebben toch wel meer criminaliteit dan dat? (hells angels, drugscriminelen etc.)
Wat een kut maatregelen stel jij hier voor zeg. Autochtone nederlanders met het probleem lastig vallen door middel van spreiding. Ik wil niet met marokanen in 1 buurt wonen puntquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En naast een strenge en ingrijpende bestrijding van criminaliteit, zouden we ook eens effectief de wortels van die criminaliteit moeten gaan bestrijden: bv. door beter onderwijs, bv door zwarte en witte scholen aan te pakken. Door meer arbeidskansen te creeeren voor riscogroepen. Door taallessen verplicht te stellen. Door risicogroepen te spreiden ipv ze op een kluitje te zetten in een verpauperde omgeving.
Ik denk dat je door legaliseren het aantal overdosissen drastisch zal verminderen en dus meer "geflipte" gasten zich zullen gaan voortplanten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:25 schreef McCarthy het volgende:
[..]
drugs zou je kunnen legaliseren. Enthousiastelingen gaan dan dood aan een overdosis en kunnen hun genen dus niet verspreiden. Binnen een paar generaties zijn we van dit soort geflipte gasten af die "het willen proberen".
Ik hoop liever dat ze met echte wapens oefenen dan met lightguns voor computerspelletjes...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:54 schreef McCarthy het volgende:
[..]
hint 2:
[afbeelding]
wordt gebruik van dit ding nog wel onderwezen op de politieschool
Hier moet ik een grens trekken McC. Als je bedoelt te zeggen dat alle marokkanen het land uit moeten dat is dat racisme.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Wat een kut maatregelen stel jij hier voor zeg. Autochtone nederlanders met het probleem lastig vallen door middel van spreiding. Ik wil niet met marokanen in 1 buurt wonen punt
land uit!!!!
Jij jammer he? Dat jij ook zou moeten gaan lijden voor een leefbare samenleving. Maar misschien kan jij gewoon gedeporteerd worden naar de VS? Kunnen wij aan oplossingen gaan werken en kan jij lekker een geweldig leventje hebben met al je centjes daar. Win-win-situatie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Wat een kut maatregelen stel jij hier voor zeg. Autochtone nederlanders met het probleem lastig vallen door middel van spreiding. Ik wil niet met marokanen in 1 buurt wonen punt
land uit!!!!
Helaas voor jou leef je in een democratie en zul je soms je eigen belang ondergeschikt moeten maken aan het belang van de groep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
land uit!!!!
Betere integratie, strengere immigratie?quote:
Ik geloof dat McC die grens al iets eerder in dit topic overgegaan is......quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hier moet ik een grens trekken McC. Als je bedoelt te zeggen dat alle marokkanen het land uit moeten dat is dat racisme.
er is de eis dat ze crimi moeten zijn of aan de uitkeringen lurken. Zo lief ben ik namleijk ook wel weer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hier moet ik een grens trekken McC. Als je bedoelt te zeggen dat alle marokkanen het land uit moeten dat is dat racisme.
En dat wordt op FOK niet getolereeerd.
Sowieso een betere integratie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Betere integratie, strengere immigratie?
Och, zolang de lui die dat blaten hier op Fok! de internet-equivalent van kut-Marokkaantjes zijn, glimlach ik meewarig over het gebrek aan ironie bij jou en de jouwen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:56 schreef McCarthy het volgende:
heel diep van binnen hoop ik op massale rellen tussen kutmarokaantjes en autochtone nederlanders. veel geweld en het eind van het verhaal is dat kutmarokaantjes zich wel 10 keer bedenken voordat ze rottigheid uithalen
Ik zeg dit niet snel, maar deze post is gewoon plain xenofoob.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:46 schreef McCarthy het volgende:
[..]
tot zaterdag 18 september 1999 gelezen, holy fuck, dat het zover kan komen.
het zijn dus marokaantjes
B en zijn familie tot de 10e graad het land uit mieteren. Mogen nooit meer binnenkomen.
Ik ben ondertussen wel van de zero tolerance. 3 strikes you are out. Uit het land wel te verstaan. Back tot the riff.
k e i h a r d aanpakken. Net zolang tot ze sidderen van angst als ze de politie zien. Zal die etnische profiuteurs leren.
Ont ken ik dat ergens?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:22 schreef sizzler het volgende:
Er zijn helaas geen cijfers van maar iedereen weet dat de criminaliteit in de VS veel lager is als je een aantal wijken waar je toch niet komt niet meeneemt in je statistieken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
Er is minder criminaliteit in de VS dan in Nederland? Dat is als appels met pruimenbomen vergelijken.
Ik heb jarenlang in Boston gewoond en daar voelde ik me op de plaatsen waar ik kwam, altijd veilig. Ik heb in al die jaren nooit met criminaliteit te maken gehad. Maar als je naar de keiharde cijfers kijkt, dan worden er in Boston veel meer moorden gepleegd dan in een stad als Amsterdam. Deze moorden worden bijna allemaal in twee wijken gepleegd: Dorchester en Roxbury. Ik had daar echt niets te zoeken. Het gros van de mensen dat er woont, heeft er ook eigenlijk niets te zoeken, maar ze kunnen niets en ze willen niets. De Graafse wijk in het kwadraat.
Nu woon ik tussen meer dan 30.000 studenten in een universiteitsstad en ik heb m'n fiets nog.
Ik ben van mening dat je als opgeleide Nederlander - dus iemand die in aanmerking komt voor een baan waarvoor een opleiding nodig is - je qua afwezigheid van criminalteit en aanwezigheid van leefplezier beter af bent in de VS. Met leefplezier bedoel ik oa ruimte, belastingklimaat en vriendelijke mensen om je heen. Wat ook wel telt, voor mij dan, is dat je niet constant wordt gebombardeerd met linkse propaganda.
Ik zie de criminaliteit in Nederland niet snel afnemen, omdat te veel Nederlanders het wel prima vinden. De meeste mensen doen zelf lustig mee - hoe kun je anders zulke cijfers halen - en liever zeikt men over de doodstraf in de VS, dan dat men zelf iets aan de Nederlandse problemen doet.
700.000 werkelozen en bijstandsuittrekkers in Nederlandquote:Zoek je mensen voor kutklusjes (en daar is ook een groot tekort aan momenteel) dan haal je laagopgeleiden.
Ja precies. Als je slecht uitkomende getalletjes weglaat uit je statistiek, doet de VS het heel goed wat misdaad betreft.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:44 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Er zijn helaas geen cijfers van maar iedereen weet dat de criminaliteit in de VS veel lager is als je een aantal wijken waar je toch niet komt niet meeneemt in je statistieken.
Dat is natuurlijk een kontredenatie eerste klas. Nederland is ook zo'n beetje het dichtsbevolkte land ter wereld, wat ook z'n invloed zal hebben. Zo blijf je doormekkeren.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 23:09 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Vs en Nederland zijn niet met elkaar te vergelijken. In de VS is wapenbezit vrij en heb je grotere etnische minderheden, en andere cultuur (geen verzorginstaat e.d)
Ik wil wel eens zien of Nederland nog steeds lager staat als de VS als hier wapenbezit wordt vrijgegeven...
Dan denk je dat de strafmaat bij een misdaad als verkrachting erg veel uitmaakt, nee, dat doet het niet, althans niet voor de verkrachters, die veelal er weinig rekening mee maken dat ze wel eens gepakt kunnen worden ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Of misschien is het wel zo dat een verkrachter in de VS 20 jaar op water en brood wordt gezet en hij in Nederland weer na 2 maanden vrij is.
quote:"A Montgomery Court judge said yesterday 'it takes two to tango' when he noted that an 11-year-old girl who was sexually molested by a 23-year-old man was 'not free of fault' because she had invited the man into her bedroom."
—Washington Post January, 2000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |