abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 00:57:00 #51
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594499
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Zero-tolerance heeft met rechtshandhaving te maken. Niet met (her)opvoeden, dan wel uitzetting.

Maar goed, dat termen en definities bij jou naar eigen willekeur worden geinterpreteerd weet zo onderhand iedereen wel mag ik hopen.
het intereseert me niet. B trappen we het land uit. Wet of geen wet.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31594583
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:56 schreef McCarthy het volgende:
heel diep van binnen hoop ik op massale rellen tussen kutmarokaantjes en autochtone nederlanders. veel geweld en het eind van het verhaal is dat kutmarokaantjes zich wel 10 keer bedenken voordat ze rottigheid uithalen
heel diep van binnen hoop ik dat jouw huis het eerste is dat bij zulke rellen de fik in gaat. eventuele lichamelijke gevolgen bij jouw persoontje waarop ik hoop als gevolg van zulke rellen zouden mij een ban opleveren. dit wens ik trouwens iedereen toe die rellen en geweld toe juicht
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:00:19 #53
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594613
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

heel diep van binnen hoop ik dat jouw huis het eerste is dat bij zulke rellen de fik in gaat. eventuele lichamelijke gevolgen bij jouw persoontje waarop ik hoop als gevolg van zulke rellen zouden mij een ban opleveren. dit wens ik trouwens iedereen toe die rellen en geweld toe juicht
wie haalt hier de rottigheid uit
wij?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_31594621
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:57 schreef McCarthy het volgende:

[..]

het intereseert me niet. B trappen we het land uit. Wet of geen wet.
Dan zal je hem toch eerst moeten gaan opgraven.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:01:21 #55
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594648
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dan zal je hem toch eerst moeten gaan opgraven.
oh ja fuck hij was al dood. MOOI

ik ga nu gouw effe terug lezen, kijken hoe hij aan dit mooie einde is gekomen.
pi_31594657
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:00 schreef McCarthy het volgende:

[..]

wie haalt hier de rottigheid uit
wij?
Jij wenst rellen en geweld.....en dus doden, gewonden, vandalisme en al wat niet meer. Lijkt me toch echt dat jij degene bent die op rottigheid uit is.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:04:46 #57
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594744
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 05:49 schreef fernando_redondo het volgende:
Gelukkig is hij dood maar het is maar een voorbeeldje
[..]
hoe is hij aan zijn eind gekomen?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:05:29 #58
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594767
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jij wenst rellen en geweld.....en dus doden, gewonden, vandalisme en al wat niet meer. Lijkt me toch echt dat jij degene bent die op rottigheid uit is.
ze verdienen het
pi_31594831
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:04 schreef McCarthy het volgende:

[..]

hoe is hij aan zijn eind gekomen?
Jezus, jij leeft echt in je eigen fantasiewereldje he? Dat heeft slechts duizend keer in elke krant gestaan. Heeft slechts weken het tv-nieuws gehaald en wordt ongeveer miljarden keren aangehaalt op Fok. En bovendien is die hele zaak mooie ammunitie voor jouw zieke gedachtes. En je weet het gewoon niet?

Man, wat voor dope gebruik je dat je hersens zo aangetast zijn? Die moet ik ook hebben. Lijkt me heerlijk zo'n eigen realiteit.
pi_31594867
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:05 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ze verdienen het
Ook die autochtone Nederlanders? Die toch niet? Die zijn toch heilig?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:10:01 #61
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594899
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Jezus, jij leeft echt in je eigen fantasiewereldje he? Dat heeft slechts duizend keer in elke krant gestaan. Heeft slechts weken het tv-nieuws gehaald en wordt ongeveer miljarden keren aangehaalt op Fok. En bovendien is die hele zaak mooie ammunitie voor jouw zieke gedachtes. En je weet het gewoon niet?

Man, wat voor dope gebruik je dat je hersens zo aangetast zijn? Die moet ik ook hebben. Lijkt me heerlijk zo'n eigen realiteit.
oh ja, ik weet het al weer. Had ene mevrouw hem niet bij het achteruit rijden geplet

Hoe moet ik nou weten dat dat deze B was.
quote:
En bovendien is die hele zaak mooie ammunitie voor jouw zieke gedachtes.
wat doe jij met gasten die in je huis een tering bende schoppen? Hun gang laten gaan? Er uit rossen natuurlijk. Als het niet goedschiks gaat dan kwaadschiks.
pi_31594950
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:10 schreef McCarthy het volgende:

[..]

oh ja, ik weet het al weer. Had ene mevrouw hem niet bij het achteruit rijden geplet

Voor iemand die pretendeert alles te weten over dit soort dingen is dit toch wel zeer elementaire basiskennis. Maar goed, jouw pretenties blijken keer op keer op drijfzand gebaseerd. Dus ergens verbaast het me ook niet dat je zelf dit niet wist.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:12:39 #63
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594978
hint 3:

omringd door mijnen
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:13:12 #64
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31594995
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Voor iemand die pretendeert alles te weten over dit soort dingen
dat pretendeer ik helemaal niet joh
quote:
is dit toch wel zeer elementaire basiskennis. Maar goed, jouw pretenties blijken keer op keer op drijfzand gebaseerd. Dus ergens verbaast het me ook niet dat je zelf dit niet wist.
->
quote:

snuggere gast die je denkt te zijn.
pi_31595036
Wat zijn eigenlijk de argumenten tegen het zetten van veelplegers in werkkampen? Want mij lijkt het op het eerste gezicht een goed idee.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_31595050
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:15:09 #67
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595052
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:14 schreef Seneca het volgende:
Wat zijn eigenlijk de argumenten tegen het zetten van veelplegers in werkkampen? Want mij lijkt het op het eerste gezicht een goed idee.
waarschijnlijk moet de wet nog aangepast worden. Maar waarom kampen als je ze meteen naar de rif kan sturen
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:15:59 #68
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595082
quote:
wat zeg je nou, je ad hominem attacks sloegen eigelijk helemaal nergens op.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:17:53 #69
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595138
de import van vooral marokanen blijkt toch wel een hele erge grote fout geweest te zijn. Fouten probeer je terug te draaien of ongedaan te maken. Alle marocs met strafblad of aan de uitkering dus back to the rif. Wordt het misschien weer eens een beetje netjes in dit land.
pi_31595147
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 05:40 schreef fernando_redondo het volgende:

[...]

Hoe kan men Nederland weer veilig maken?
1. Eén landelijk politiecorps.
2. Zero tolerance tegenover Hells Angels, draaideurcriminelen, terroristen, extremisten, haatzaaiers, huisjesmelkers, georganiseerde criminaliteit (topcriminelen), woonwagenkampen die de wet overtreden etc.
3. Uitbreiding, investering in en betere samenwerking tussen AIVD, OM en recherge.
4. Betere samenwerking met in ternationale opsporingsdiensten. Criminaliteit wordt immers ook internationaler.
5. De Wallen reguleren ipv gedogen. Zo is het een broeinest voor criminelen.
6. Uitbreiden bevoegdheden politie. Meer cameratoezicht, preventief fouilleren, koppelingswetten om fraude tegen te gaan etc.
7. Verplichte taallessen voor alle oudkomers en nieuwkomers. Als je geen Nederlands kan, hoe moet je je kind dan in de gaten houden?

etc. etc. etc.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31595177
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:15 schreef McCarthy het volgende:

[..]

wat zeg je nou, je ad hominem attacks sloegen eigelijk helemaal nergens op.
Waarom niet? Als je zou lezen dan had je allang moeten weten wie deze B was. Er is volgens mij zelfs in dit topic al gezegd dat hij die van de aanrijding was. Dus om je vraag te beantwoorden: jij moest dus weten wie die B. was omdat je anders wel buiten de dagelijkse realiteit leeft.

Ken je nog meer moeilijke termen waarmee je wilt patsen?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:19:53 #72
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595200
8. allochtonen terugsturen
9. met scherp schieten (je begint bij de benen maar als ze dat niet snappen gewoon dood)
10. uitkeringen intrekken, ga maar op zoek naar een echte baan of peer hem naar waar je vandaan komt: de rif
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:20:34 #73
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595218
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Waarom niet? Als je zou lezen dan had je allang moeten weten wie deze B was. Er is volgens mij zelfs in dit topic al gezegd dat hij die van de aanrijding was. Dus om je vraag te beantwoorden: jij moest dus weten wie die B. was omdat je anders wel buiten de dagelijkse realiteit leeft.

Ken je nog meer moeilijke termen waarmee je wilt patsen?
ik ga dit topic niet zitten spellen. forumterrorist die je bent
pi_31595275
Denk eens mee. Hoe kan je NL veiliger maken? Door alleen de allochtonen aan te pakken? We hebben toch wel meer criminaliteit dan dat? (hells angels, drugscriminelen etc.)
pi_31595308
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:20 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik ga dit topic niet zitten spellen. forumterrorist die je bent
Dus je bent te druk bezig met je eigen werkelijkheid te creeeren dat je gewoon niets eens het topic doorleest voordat je post.

Daarnaast die lijst al zo vaak langs geweest in alle mogelijke media dat je hem gewoon zonder toelichting zou moeten herkenen. Zeker iemand die zo duidelijke mening over dit soort onderwerpen meent te moeten hebben als jij.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:25:14 #76
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595350
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:22 schreef sizzler het volgende:
Denk eens mee. Hoe kan je NL veiliger maken? Door alleen de allochtonen aan te pakken? We hebben toch wel meer criminaliteit dan dat? (hells angels, drugscriminelen etc.)
drugs zou je kunnen legaliseren. Enthousiastelingen gaan dan dood aan een overdosis en kunnen hun genen dus niet verspreiden. Binnen een paar generaties zijn we van dit soort geflipte gasten af die "het willen proberen".
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:26:46 #77
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595391
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Dus je bent te druk bezig met je eigen werkelijkheid te creeeren dat je gewoon niets eens het topic doorleest voordat je post.
dat artikel was niet DE werkelijkheid? Wie zijn werkelijkheid was dat dan wel
quote:
Daarnaast die lijst al zo vaak langs geweest in alle mogelijke media dat je hem gewoon zonder toelichting zou moeten herkenen. Zeker iemand die zo duidelijke mening over dit soort onderwerpen meent te moeten hebben als jij.
blablabla
pi_31595460
quote:
Ik denk dat je lijstje eerder al een mooi begin is. Daarnaast zouden we eens moet stoppen met het heen en weer beschuldigen en gewoon onze tijd en aandacht eens moeten besteden aan oplossingen. Aanpakken ipv lullen en bangmaken. En streng en consequent, zonder al te zeer te letten op ras of afkomst.

En naast een strenge en ingrijpende bestrijding van criminaliteit, zouden we ook eens effectief de wortels van die criminaliteit moeten gaan bestrijden: bv. door beter onderwijs, bv door zwarte en witte scholen aan te pakken. Door meer arbeidskansen te creeeren voor riscogroepen. Door taallessen verplicht te stellen. Door risicogroepen te spreiden ipv ze op een kluitje te zetten in een verpauperde omgeving.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:31:26 #79
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595514
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

En naast een strenge en ingrijpende bestrijding van criminaliteit, zouden we ook eens effectief de wortels van die criminaliteit moeten gaan bestrijden: bv. door beter onderwijs, bv door zwarte en witte scholen aan te pakken. Door meer arbeidskansen te creeeren voor riscogroepen. Door taallessen verplicht te stellen. Door risicogroepen te spreiden ipv ze op een kluitje te zetten in een verpauperde omgeving.
Wat een kut maatregelen stel jij hier voor zeg. Autochtone nederlanders met het probleem lastig vallen door middel van spreiding. Ik wil niet met marokanen in 1 buurt wonen punt

land uit!!!!
pi_31595534
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:25 schreef McCarthy het volgende:

[..]

drugs zou je kunnen legaliseren. Enthousiastelingen gaan dan dood aan een overdosis en kunnen hun genen dus niet verspreiden. Binnen een paar generaties zijn we van dit soort geflipte gasten af die "het willen proberen".
Ik denk dat je door legaliseren het aantal overdosissen drastisch zal verminderen en dus meer "geflipte" gasten zich zullen gaan voortplanten.

Daarnaast lijkt het legaliseren van een aantal drugs, waar onder softdrugs, me een heel goed plan. Zolang we wel streng toezicht blijven uiteraard.
pi_31595551
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:54 schreef McCarthy het volgende:

[..]

hint 2:
[afbeelding]

wordt gebruik van dit ding nog wel onderwezen op de politieschool
Ik hoop liever dat ze met echte wapens oefenen dan met lightguns voor computerspelletjes...
pi_31595584
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:31 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Wat een kut maatregelen stel jij hier voor zeg. Autochtone nederlanders met het probleem lastig vallen door middel van spreiding. Ik wil niet met marokanen in 1 buurt wonen punt

land uit!!!!
Hier moet ik een grens trekken McC. Als je bedoelt te zeggen dat alle marokkanen het land uit moeten dat is dat racisme.

En dat wordt op FOK niet getolereeerd.
pi_31595596
quote:

[..]

land uit!!!!
Jij jammer he? Dat jij ook zou moeten gaan lijden voor een leefbare samenleving. Maar misschien kan jij gewoon gedeporteerd worden naar de VS? Kunnen wij aan oplossingen gaan werken en kan jij lekker een geweldig leventje hebben met al je centjes daar. Win-win-situatie.
pi_31595606
quote:

[..]

land uit!!!!
Helaas voor jou leef je in een democratie en zul je soms je eigen belang ondergeschikt moeten maken aan het belang van de groep.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_31595616
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]
Betere integratie, strengere immigratie?
pi_31595620
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:33 schreef sizzler het volgende:

[..]

Hier moet ik een grens trekken McC. Als je bedoelt te zeggen dat alle marokkanen het land uit moeten dat is dat racisme.
Ik geloof dat McC die grens al iets eerder in dit topic overgegaan is......
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:38:52 #87
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31595720
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:33 schreef sizzler het volgende:

[..]

En dat wordt op FOK niet getolereeerd.
er is de eis dat ze crimi moeten zijn of aan de uitkeringen lurken. Zo lief ben ik namleijk ook wel weer.
pi_31595775
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 01:34 schreef sizzler het volgende:

[..]

Betere integratie, strengere immigratie?
Sowieso een betere integratie.

En ik weet niet of we een strengere immigratie willen, in ieder geval niet als je daarmee bedoelt dat we minder immigranten moeten opnemen.

Ik denk dat de hele organistatie wat dat betreft anders moet. Er is door diverse onderzoeken gebleken dat een x aantal verse nieuwkomers, ook laagopgeleiden, alleen maar gunstig zijn voor ons land. Ik denk alleen wel dat je sowieso meer moet eisen qua verplichte taalbeheersing. En dat je de huidige landurige, en willekeurige asielprocedures moet aanpakken: de procedure moet sneller en duidelijker worden. En je moet de nieuwkomers spreiden. Ze allemaal in de Schilderwijk of de Bijlmer pleuren heeft bewezen alleen maar voor ellende te zorgen. Daarnaast mag je de soort immigranten die je toelaat beter aanpassen aan de vraag wat betreft werkgelegenheid. Zoek je ICTers dan haal je hoogopgeleiden. Is er vraag naar verplegers? Haal verplegers. Zoek je mensen voor kutklusjes (en daar is ook een groot tekort aan momenteel) dan haal je laagopgeleiden.
pi_31606942
Er is minder criminaliteit in de VS dan in Nederland? Dat is als appels met pruimenbomen vergelijken.

Ik heb jarenlang in Boston gewoond en daar voelde ik me op de plaatsen waar ik kwam, altijd veilig. Ik heb in al die jaren nooit met criminaliteit te maken gehad. Maar als je naar de keiharde cijfers kijkt, dan worden er in Boston veel meer moorden gepleegd dan in een stad als Amsterdam. Deze moorden worden bijna allemaal in twee wijken gepleegd: Dorchester en Roxbury. Ik had daar echt niets te zoeken. Het gros van de mensen dat er woont, heeft er ook eigenlijk niets te zoeken, maar ze kunnen niets en ze willen niets. De Graafse wijk in het kwadraat.

Nu woon ik tussen meer dan 30.000 studenten in een universiteitsstad en ik heb m'n fiets nog.

Ik ben van mening dat je als opgeleide Nederlander - dus iemand die in aanmerking komt voor een baan waarvoor een opleiding nodig is - je qua afwezigheid van criminalteit en aanwezigheid van leefplezier beter af bent in de VS. Met leefplezier bedoel ik oa ruimte, belastingklimaat en vriendelijke mensen om je heen. Wat ook wel telt, voor mij dan, is dat je niet constant wordt gebombardeerd met linkse propaganda.

Ik zie de criminaliteit in Nederland niet snel afnemen, omdat te veel Nederlanders het wel prima vinden. De meeste mensen doen zelf lustig mee - hoe kun je anders zulke cijfers halen - en liever zeikt men over de doodstraf in de VS, dan dat men zelf iets aan de Nederlandse problemen doet.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:39:45 #90
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_31607056
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:56 schreef McCarthy het volgende:
heel diep van binnen hoop ik op massale rellen tussen kutmarokaantjes en autochtone nederlanders. veel geweld en het eind van het verhaal is dat kutmarokaantjes zich wel 10 keer bedenken voordat ze rottigheid uithalen
Och, zolang de lui die dat blaten hier op Fok! de internet-equivalent van kut-Marokkaantjes zijn, glimlach ik meewarig over het gebrek aan ironie bij jou en de jouwen...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:01:57 #91
130955 Floripas
Blast from the past
pi_31607500
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 00:46 schreef McCarthy het volgende:

[..]

tot zaterdag 18 september 1999 gelezen, holy fuck, dat het zover kan komen.

het zijn dus marokaantjes
B en zijn familie tot de 10e graad het land uit mieteren. Mogen nooit meer binnenkomen.

Ik ben ondertussen wel van de zero tolerance. 3 strikes you are out. Uit het land wel te verstaan. Back tot the riff.

k e i h a r d aanpakken. Net zolang tot ze sidderen van angst als ze de politie zien. Zal die etnische profiuteurs leren.
Ik zeg dit niet snel, maar deze post is gewoon plain xenofoob.
pi_31646699
quote:
Ont ken ik dat ergens?

Verder is het een zwaktebod om naar een ander te gaan wijzen, ga gewoon op de topic in
want het een sluit het ander niet uit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31646728
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:33 schreef Lyrebird het volgende:
Er is minder criminaliteit in de VS dan in Nederland? Dat is als appels met pruimenbomen vergelijken.

Ik heb jarenlang in Boston gewoond en daar voelde ik me op de plaatsen waar ik kwam, altijd veilig. Ik heb in al die jaren nooit met criminaliteit te maken gehad. Maar als je naar de keiharde cijfers kijkt, dan worden er in Boston veel meer moorden gepleegd dan in een stad als Amsterdam. Deze moorden worden bijna allemaal in twee wijken gepleegd: Dorchester en Roxbury. Ik had daar echt niets te zoeken. Het gros van de mensen dat er woont, heeft er ook eigenlijk niets te zoeken, maar ze kunnen niets en ze willen niets. De Graafse wijk in het kwadraat.

Nu woon ik tussen meer dan 30.000 studenten in een universiteitsstad en ik heb m'n fiets nog.

Ik ben van mening dat je als opgeleide Nederlander - dus iemand die in aanmerking komt voor een baan waarvoor een opleiding nodig is - je qua afwezigheid van criminalteit en aanwezigheid van leefplezier beter af bent in de VS. Met leefplezier bedoel ik oa ruimte, belastingklimaat en vriendelijke mensen om je heen. Wat ook wel telt, voor mij dan, is dat je niet constant wordt gebombardeerd met linkse propaganda.

Ik zie de criminaliteit in Nederland niet snel afnemen, omdat te veel Nederlanders het wel prima vinden. De meeste mensen doen zelf lustig mee - hoe kun je anders zulke cijfers halen - en liever zeikt men over de doodstraf in de VS, dan dat men zelf iets aan de Nederlandse problemen doet.
Er zijn helaas geen cijfers van maar iedereen weet dat de criminaliteit in de VS veel lager is als je een aantal wijken waar je toch niet komt niet meeneemt in je statistieken.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31646755
quote:
Zoek je mensen voor kutklusjes (en daar is ook een groot tekort aan momenteel) dan haal je laagopgeleiden.
700.000 werkelozen en bijstandsuittrekkers in Nederland
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:29:11 #95
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_31668235
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 03:44 schreef fernando_redondo het volgende:

[..]

Er zijn helaas geen cijfers van maar iedereen weet dat de criminaliteit in de VS veel lager is als je een aantal wijken waar je toch niet komt niet meeneemt in je statistieken.
Ja precies. Als je slecht uitkomende getalletjes weglaat uit je statistiek, doet de VS het heel goed wat misdaad betreft.

Nog een keer voor de duidelijkheid: je andere topic heette Leugens bij misdaadstatistieken?
I am a black hole shitting into the void
pi_31675713
Ik kan niet zo veel met cijfers uit 2001; die zijn immers vier jaar oud. Verder blijkt ook niet echt wat er allemaal onder 'misdrijven' wordt verstaan. Ook moet je in de vergelijking meenemen dat Nederland een veel dichtbevolkter land is dan de VS. In een stad als Rotterdam zitten mensen zogezegd behoorlijk dicht op elkaars lip. En in Nederland hebben we relatief veel van die stedelijke gebieden (al gauw een kwart van het land).
pi_31676371
Verder, bij misdaad-statistieken registreer je ook de bereidwilligheid van mensen om aangifte te doen van misdrijven ...

Zeker bij verkrachting, in het artikel uit de TS opgemerkt als een 'opvallende' statistiek, waarvan in nederland trwee maal zoveel aangifte gedaan werd als in de VS ....
Het is goed mogelijk dat dit deels ook sterk afhangt van de sexuele tollerantie, in een puriteinse samenleving merk je vaak dat het vrouwen die slachtoffer worden van verkrachting, zelf kwalijk genomen wordt, deze veelal geen aangifte 'durven' te doen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_31676617
Of misschien is het wel zo dat een verkrachter in de VS 20 jaar op water en brood wordt gezet en hij in Nederland weer na 2 maanden vrij is.

Dat lijkt me een stuk waarschijnlijker
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:50:08 #99
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31676980
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 23:09 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Vs en Nederland zijn niet met elkaar te vergelijken. In de VS is wapenbezit vrij en heb je grotere etnische minderheden, en andere cultuur (geen verzorginstaat e.d)

Ik wil wel eens zien of Nederland nog steeds lager staat als de VS als hier wapenbezit wordt vrijgegeven...
Dat is natuurlijk een kontredenatie eerste klas. Nederland is ook zo'n beetje het dichtsbevolkte land ter wereld, wat ook z'n invloed zal hebben. Zo blijf je doormekkeren.

Dergelijke statistieken lenen zich niet voor vergelijking aangezien de achterliggende invloeden te zeer van elkaar verschillen.

We zouden dit land een stuk beter kunnen maken als wetten werden gebruikt in de volledige vorm waarin ze opgesteld zijn. De juridische instelling moet veranderen van directe rehabilitatie naar rehabilitatie naar afloop van het uitzitten van de bijpassende straf.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_31678458
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 11:34 schreef fernando_redondo het volgende:
Of misschien is het wel zo dat een verkrachter in de VS 20 jaar op water en brood wordt gezet en hij in Nederland weer na 2 maanden vrij is.
Dan denk je dat de strafmaat bij een misdaad als verkrachting erg veel uitmaakt, nee, dat doet het niet, althans niet voor de verkrachters, die veelal er weinig rekening mee maken dat ze wel eens gepakt kunnen worden ...

In de VS kan het voorkomen dat de verkrachters van een 13-jarig meisje, die aantoonbaar het meisje onder invloed van verdovende middelen verkracht hadden, van verkrachting werden vrijgesproken, omdat ze beweerden dat het meisje 'had meegewerkt' ... (het meisje mocht, omdat ze minderjarig was geen getuigenis doen)...
zoals in Topeka, Kansas gebeurde in 2004 ...

of iets als
quote:
"A Montgomery Court judge said yesterday 'it takes two to tango' when he noted that an 11-year-old girl who was sexually molested by a 23-year-old man was 'not free of fault' because she had invited the man into her bedroom."
—Washington Post January, 2000

In Illinois was vanaf 1984 een wet van kracht, welke sexueel geweld tegen kinderen strafbaar maakte, en hier vanaf 4 jaar gevangenisstraf voor stelde .... Public Act 83-1067.
helaas kende de wet een klein foutje, namelijk dat hij enkel geldig was, 'als het kind en de dader geen familieband hadden' ....
lastig, vooral omdat de meerderheid van sexueel geweld tegen kinderen binnen families plaatsvind, en nu veel daders er vanaf kwamen zonder enige vorm van gevangenisstraf..
gelukkig is die wet in Illinois in 2004 eindelijk afgeschaft en vervangen door een verbeterde versie, die ook sexueel geweld binnen families strafbaar stelde, en komen daar ook het grootste deel van de kinderschenders in de gevangenis.

Zulke zaken zorgen ervoor dat in de VS van veel verkrachtingen, geen aangifte meer gedaan wordt ... dat is leuk voor de misdaad-statistieken, maar betekent niet dat dit ook werkelijk minder vaak voorkomt

[ Bericht 19% gewijzigd door RM-rf op 25-10-2005 13:11:34 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')