klootmongool. leer de goeie quote tenminste mènquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef TC03 het volgende:
Ik begin met een binnenkomert:
"Als je Eindhoven kan waardereh, kan je 't leveh nie waardereh!"![]()
Sorry, woordje vergeten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:16 schreef Snarf het volgende:
[..]
klootmongool. leer de goeie quote tenminste mèn![]()
Nee da's die ander!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:16 schreef DjDev het volgende:
"ALLE VROUWEN ZIJN KUT HOERUHHH!!"
het is je vergevenquote:
ofzow...ik kan me die niet meer zo goed herinneren...wie verbeterd/t um?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef DjDev het volgende:
"Als ik verdrietig ben kan ik lekker naar m'n vriendin gaan...maarja...waarom zou ik verdrietig zijn als zij er niet was!"
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef DjDev het volgende:
"Als ik verdrietig ben kan ik lekker naar m'n vriendin gaan...maarja...waarom zou ik verdrietig zijn als zij er niet was!"
Weet ook niet precies, maar wel zoiets. Good catch!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef DjDev het volgende:
[..]
ofzow...ik kan me die niet meer zo goed herinneren...wie verbeterd/t um?
UHHGG *pakt keel vastquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:23 schreef ondeugend het volgende:
"Waarom draag je een stropdas op de plek waar die het rottigst zit?".
Nou ???
Welke DVD is dat? Die heb ik niet in mijn collectie zitten geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:32 schreef DjDev het volgende:
"Ik kom wel eens vrienden tegen van de middelbare school...die hebben dan lunchpauze...
Die lopen keurig in een pak..en dan vraag ik dan zo van vind je dat nou niet vervelend zo'n stropdas
En weet je wat ze dan altijd zeggen:'Mwoah ja dat went zo.."
Mwoah ja dat went zo is toch geen argument!
Ik weet zeker dat als je elke ochtend heel consequent een deegroller in je poepgaatje probeert te stoppen dat dat op een gegeven moment gaat wennen maar dat is toch geen rede om dat te doen!!"
[[url=http://img430.imageshack.us/img430/2995/kont5eo.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:32 schreef DjDev het volgende:
"Ik kom wel eens vrienden tegen van de middelbare school...die hebben dan lunchpauze...
Die lopen keurig in een pak..en dan vraag ik dan zo van vind je dat nou niet vervelend zo'n stropdas
En weet je wat ze dan altijd zeggen:'Mwoah ja dat went zo.."
Mwoah ja dat went zo is toch geen argument!
Ik weet zeker dat als je elke ochtend heel consequent een deegroller in je poepgaatje probeert te stoppen dat dat op een gegeven moment gaat wennen maar dat is toch geen rede om dat te doen!!"
[[url=http://img430.imageshack.us/img430/2995/kont5eo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Neuk het systeemquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke DVD is dat? Die heb ik niet in mijn collectie zitten geloof ik.
Is die al uit, of is het een veredelde VHS-opname die omgezet is naar DVD?quote:
Captured van de tv (bovenin staat VARAquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is die al uit, of is het een veredelde VHS-opname die omgezet is naar DVD?
Kan je mij daaraan helpen, tegen vergoeding natuurlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef DjDev het volgende:
[..]
Captured van de tv (bovenin staat VARA)
Aiquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef DjDev het volgende:
[..]
Captured van de tv (bovenin staat VARA)
Voeg me maar is toe op MSNquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je mij daaraan helpen, tegen vergoeding natuurlijk?![]()
ik weet het nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ai. Hij zal wel binnenkort uitkomen, Ruwe Pit is ook pas uitgekomen.
Je vergeet de voorgaande grap.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:43 schreef ondeugend het volgende:
"Er leven nu 6 miljard mensen op deze aardbol ! 6 Miljard man !! Hebben jullie enig idee hoeveel mensen daarvan buitenlanders zijn ?
Owww ja !quote:
Whehehehe.. briljant.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:46 schreef TC03 het volgende:
"Ik vergeet weleens de naam van een vriendin ofzo. Dan probeer je daar op slinkse wijze alsnog achter te komen. 'Zeg eh, hoe spel je je jouw naam eigelijk?' - 'E-L-S', hoezo?"
ed2k://|file|Theo%20Maassen%20-%20Neuk%20het%20systeem.avi|446484480|42D8AE51BC6E07BED13C63A0445C15C8|/quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je mij daaraan helpen, tegen vergoeding natuurlijk?![]()
Ja maar dat duurt ongeveer 3 weken voordat je het met eMule binnen hebtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
[url=Neuk het systeem]ed2k://|file|Theo%20Maassen%20-%20Neuk%20het%20systeem.avi|446484480|42D8AE51BC6E07BED13C63A0445C15C8|/[/url]
[url=Ruwe pit]ed2k://|file|Theo%20Maassen%20(1998)%20Ruwe%20Pit%20[Dutch]%20Divx3.Avi|556322816|904DA7D3CA049C13789ADF2041523B68|/[/url]
Ook een briljantequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef ondeugend het volgende:
"Theo Maassen is trouwen niet mijn echte naam he... maar een artiestennaam. Vrienden kennen me natuurlijk gewoon als Johnny Stardust."
Mwooah, 2 a 3 daagjes hier...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt ongeveer 3 weken voordat je het met eMule binnen hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:00 schreef ondeugend het volgende:
" Condooms..... als je alsmaar met een condoom om vrijt, bouw je natuurlijk helemaal geen weerstand op. Ik krijg altijd nare gedachten als ik met een comdoom om vrij. Dan hoop ik ook altijd dat ze ook echt seropositief is.. dat ik niet voor niets met zo een ding heb lopen klooien. Je hebt een kaartje gekocht maar wordt niet gecontroleerd..."
Barbaarquote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:22 schreef Bananenman het volgende:
Theo Maassen is niet leuk.
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:17 schreef DjDev het volgende:
Oh wacht dat was iemand anders
Eensch. Kuthoeren zijn het!quote:
allemaal...quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eensch. Kuthoeren zijn het!
Voor mensen zonder humor niet nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:22 schreef Bananenman het volgende:
Theo Maassen is niet leuk.
jij snapt de grap ook nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:46 schreef Icicle het volgende:
[..]
Je snapt de grap niet?
Geeft niks.
Ken je klassiekers.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
jij snapt de grap ook niet
geeft ook niks hoor
quote:
Ruwe Pit ?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:26 schreef Icicle het volgende:
Dat ruikt altijd een beetje, zo net onder het randje.
Jaap Stam!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ruwe Pit ?
"Elke morgen dat ik hem in vol ornaat zie staan breng ik spontaan de hitlergroet.... komt door de Duitsche helm."
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 01:26 schreef r8ality het volgende:
"Ik liep hier vanmiddag door de stad en op een bepaald moment vroeg iemand aan mij: bent u bekend hier?".
"Ja best wel eigenlijk".
Briljant.
IK BEF AL JAREN MET EEN SNORKEL FRED!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:26 schreef Gripper het volgende:
En nou was ons Mia al nooit echt strak, maar na de geboorte van Sjon, MET Z'N DIKKE KOP!! is het helemaal niks meer. Ik neuk met pleinvrees!!
En ze is constant ook zo klets en kletsnat.. Sensilube komt bij haar vocht aftappen. Da's toch wel een raar idee, dat half nederland zich insmeert met het vocht van jouw vrouw.
(of zoiets, wie verbetert)
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:49 schreef Laton het volgende:
let maar niet op de rommel ...
...als ze dat nu had gezegd toen ze haar slipje uittrok...
die is idd goedquote:Op zondag 1 januari 2006 22:09 schreef veldmuis het volgende:
Ja mensen zeggen da'k niet tegen mn verlies kan, dat is het nie, ik heb er gewoon niet zoveel ervaring mee.
Geef maar toe, ik weet dat je bent vreemdgegaanquote:Op zondag 1 januari 2006 22:56 schreef tho_Omas het volgende:
"Theo?"
Onderkant zak is bovenkant bak, zul je bedoelenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:35 schreef Blue_MnM het volgende:
Onderkant bak is bovenkant zak
... zo zijn chinezen ook aan hun spleetogen gekomen he. Die lopen door de stad en dan vragen ze: is dat nou cheng of chong...?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:53 schreef mcyodogg het volgende:
Mijn opa en oma die hebben 5 jaar lang in een piepklein keldertje een Joods gezin verborgen gehouden. 5 jaar. Tussen 1978 en '83, maar..
Als je zegt: 'alle Chinezen lijken op elkaar', dan is er altijd wel iemand in de buurt die zegt:'ja maar, dat zeggen Chinezen dus ook over ons'. en dan denk ik altijd van, zou dat nou echt zo zijn? Zouden Chinezen dat nou echt over ons zeggen? Ik geloof dat niet. En als dat wel zo is, is dat ook niet gewoon om iets terug te zeggen? "He jullie lijken op elkaar", "Ach jonge, jullie lijken zelf op elkaar!"
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:09 schreef veldmuis het volgende:
Ja mensen zeggen da'k niet tegen mn verlies kan, dat is het nie, ik heb er gewoon niet zoveel ervaring mee.
In de supermarkt:
"Oh meneer, kunt u daar misschien bij?""MAKKELIJK!" en den gewoon doorlopen!
"Eindhoven, da's de mooiste stad in de wereld! ... Dat meen ik!"quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:08 schreef mcyodogg het volgende:
"Vervelend is dat als je lekker een blikje Coca Cola aan het drinken bent. En dat er dan iemand bij je staat, zo in de buurt, en die het dan niet kan laten om te zeggen: 'Weet je dat daar 22 suikerklontjes in zitten?' Denk ik 'ah kom op man, hou je bek. Kom op laat me ff, he laat me ff genieten'. Dat iemand in een keer zo'n bewustzijn creeert, waar je op dat moment gewoon helemaal geen behoefte aan hebt. Dat je heel veel zin hebt om de volgende keer als hij met een of ander lekker wijf aan het neuken is, om er gewoon bij te gaan staan en te zeggen: 'he weet je dat zij voor 70 procent uit water bestaat, zeg. 70 procent!'
![]()
Niet binnenkort volgens mij. Gelukkig heb ik ze allemaal op DVD.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wanneer komt hij weer eens is op TV? Vorige keer heb ik hem half gezien, god wat lachen. Hij is echt één van de besten van Nederland
.
Die ken ik niet, van welke show is dat?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:42 schreef Sammy1805 het volgende:
"Verhaal over indianen die vermoord werden door de amerikanen"
Theo: Dat is toch ook lef.. een heel volk uitmoorden en dat dan vast leggen in plastic poppetjes!! Dat hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
!!
Volgens mij zijn laatste, Functioneel Naakt (DVD: TM4).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:41 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Die ken ik niet, van welke show is dat?
De versie van Lebbis vond ik ook aardig: "Waar zijn die tiete nou?!"quote:Op maandag 2 januari 2006 22:34 schreef Eastwood het volgende:
[..]
... zo zijn chinezen ook aan hun spleetogen gekomen he. Die lopen door de stad en dan vragen ze: is dat nou cheng of chong...?
Zijn laatste is "Tegen beter weten in" en daar toert hij op dit moment mee door het land.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn laatste, Functioneel Naakt (DVD: TM4).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo was íe ongeveer, die show was gister en zaterdag nog op tvquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:35 schreef Agiath het volgende:
Ik weet niet precies hoe die ook alweer ging, maargoed
"De mens komt oorspronkelijk uit Afrika he, dus op een gegeven moment zegt de helft van: "wij gaan effe de overkant chekke, gaan jullie mee?" En hun zo van, nee![]()
En nu zitten ze daar allemaal van: "Ik heb honger"
JA DAN HAD JE MAAR MEE MOETEN GAAN HE ":D:D
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:22 schreef TC03 het volgende:
Ook zijn rap is wel grappig. In Eindhovens accent: "Sjongejonge, dat is toch niet meer normaal meer. Eerst de koningin bedreigen, dan zo'n arm vrouwke achter de trekhaak. Dat heb toch niks meer met voebal te maken."
Allemaal spreekwoorden bedacht door lilleke mensen!quote:Op zondag 22 januari 2006 05:47 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
ik heb hem toevallig vandaag nog beluisterd. "Handgranaat, hij wel, hoe moet hij daaraan komen? Allemaal bluf, allemaal bluf"
of bij functioneel naakt, over knappe-lelijke mensen
"Zoals wij in Eindhoven zeggen: Karakter is belangrijk, maar ge moet er ook mee over straat kennen"
"Zeggen ze wel: 'ware schoonheid zit van binnen', ja het zal wel zijn, maar ware lelijkheid zit ook vaak van buiten hoor"
" 'van een mooi bord kan je niet eten'. Nou van een mooi bord kan je prima eten, en als je het op hebt, heb je nog wat leuks om naar te kijken.
quote:Op zondag 22 januari 2006 11:16 schreef bmwdevil het volgende:
Mensen zeggen dat ik niet zo goed tegen me verlies kan, maar dat is het niet... Ik heb er gewoon niet zoveel ervaring mee...![]()
Dat weet ik nog goed jaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:48 schreef DeStedebouwer het volgende:
Ja en we gingen ook helemaal geen appels plukken in de nonnentuin, dat weet je wel Henk.
Jij vond 't toch ook fijn?
Ik zat elke keer weer helemaal onder man!
[..]
Prima kick.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:30 schreef bierzuipert het volgende:
» Er is al 975 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
quote:Op woensdag 24 september 2008 13:24 schreef HenkvandenTillaart het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed ja
quote:Op donderdag 25 september 2008 03:07 schreef Tichelaar het volgende:
Hink-stap-sprong, hink-stap-sprong, lege vrouwen met een rode vissenkom?
Of is dat Teeuwen?
Dat is de omschrijving door Teeuwen?quote:Op donderdag 25 september 2008 03:50 schreef solem2 het volgende:
theo maassen is een filosofaster die, ondanks zijn omhooggevallen achtergrond, appeleert aan het denkniveau van het midden- en kleinbedrijf die net als ene "giphart" wel erg zijn best doet om zijn gebrek aan schrijverstalent te verbloemen met KIJK-wetenschap. Om het maar zo interessant mogelijk te houden voor de kids. Toch is ie wel grappig hoor
tevens VOOR teeuwen, immersquote:Op donderdag 25 september 2008 04:03 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat is de omschrijving door Teeuwen?
Hey, wat? Hedde gij een HAVO diploma ofzo? Verrekdese Willie Wortel!quote:Op donderdag 25 september 2008 04:39 schreef solem2 het volgende:
je kan je natuurlijk afvragen of zogenaamd anti-geengageerde kleinkunst verheerlijkt moet worden.
Dat tegenwoordig een show alleen maar slaagt als er eentje op de voorste rij afgezeken wordt. ook al is het een natuurlijk een aangever. Het vervalt uiteindelijk altijd weer in een anti-anti-geengageerde caberatier die ooit weer de show gaat stelen. Verwachting is wel dat er ooit eentje zich masturberend ontlaadt op het publiek en dat iedereen de dvd dan ook weer gaat kopen.
quote:In Afrika daar smaken rauwe bonen nogal zoet
omdat er altijd ergens wel een hongersnoodje woedt
je zit dan psychologisch net iets sneller in een dal
daarom zeg ik Afrikaantjes vier toch ook eens carnaval!
Ze maken mij de pis niet lauw
het heeft tieten, zit te zeiken, 3 keer raden..ja een vrouw!
ze maken mij de pis niet lauw
ik ben een beetje misselijk 'k hoop dat 'k het binnen hou
en in het midden oosten daar heb je een conflict
daar lijkt mij polonaise uitermate voor geschikt
argumenten gaan dan ongemerkt over in gelal
nou dan hoor je al van verre, ja daar is het carnaval
hup kom op die beentjes wijd ik blijf je altijd trouw
dat is geen schoudervulling, nee dat is gewoon m'n bouw
Amerika, het land van Bush..dat is de president
het zijn de nieuwe nazi's al word dat door hun ontkend
ze roeiden indianen uit, een volk kwam ten val
ja, er zijn nog indianen maar alleen met carnaval
ik hou van jonge meisjes, want die zijn zo lekker nauw
doe maar weer een ander ik verveel me nogal gauw
In China daar eet iedereen elke dag chinees
dat kan toch niet gezond zijn, altijd bami met wat vlees
daarom adviseer ik frietje met of broodje bal
want dat is wat wij eten hier tijdens carnaval
het kan heel even pijn doen als ik 'em naar binnen douw
de boodschap die is duidelijk, hou maar op met dat ge-au
Nee, dan de buitenlanders, wat zijn het er toch veel
dat heet dan met een mooi woord multicultureel
ja, ik zeg niet dat het vol is want dan klinkt er straks een knal
en dat kan ik niet gebruiken want dan mis ik carnaval
er zit ook wel wat bloed bij maar het meeste is cacao
dat wijf dat moet niet zeiken zolang ik d'r onderhoud
Alle moslim terroristen, of ja een heleboel
die zijn bereid te sterven voor een hoger doel
want dan mag je maagden neuken, in kleine honderdtal
maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval
Nogal logisch, dat is wel een imitatie van Theo Maassen, maar bij lange na niet de beste.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef Spooky4u het volgende:
dat Lauwe Pis hier nog niet te vinden is:
[..]
Kende da ète?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:53 schreef dubidub het volgende:
intimi
'Je hoefde bij ons op het bedrijf de naam Henk van den Tillaart maar te laten vallen, en iedereen wist over wie je het had. Over Henk van den Tillaart natuurlijk.'quote:Op donderdag 25 september 2008 16:53 schreef dubidub het volgende:
Geen zin om het relaas van Henk van den Tillaart hier neer te plempen, intimi weten waar ik het over heb.
Henk was altijd bezig... Notities maken, aantekeningen maken, dingen noteren, enzovoorts...quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
'Je hoefde bij ons op het bedrijf de naam Henk van den Tillaart maar te laten vallen, en iedereen wist over wie je het had. Over Henk van den Tillaart natuurlijk.'
'Henk deed ook altijd van die aparte dingen. Dan vroor 't dat 't kraakte, koud, koud, en dan trok hij handschoenen aan. Ja, dat is dan misschien een slecht voorbeeld'.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 02:11 schreef DOCG het volgende:
"Als ik vroeger naar Barbapapa keek, dan dacht ik altijd: als Barbapappa nou echt kan worden wat ie wil, waarom speelt ie dan in zo'n slechte tekenfilmserie?"
Ze zouden jou ter plekke kapot moeten schieten!!quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:19 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Vriendelijk, hulpaardig, sympathiek... Niks dan lof Henk niks dan lof. Hiephiephiephiephiephiephoera Henk!Chapeau chapeau chapeau. Wat ben jij toch SYMPATHIEK!
Dat komt misschien wel agressief over, maar je moet goed begrijpen dat het niet persoonlijk bedoeld is he.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:20 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze zouden jou ter plekke kapot moeten schieten!!
quote:Op zondag 28 september 2008 20:53 schreef dubidub het volgende:
Dan heb je van die mensen die zeggen: "Je moet elke dag leven alsof het je laatste is!" . Ik heb dat dus pas gedaan en ik vond 't een kutdag. Van alles moeten regelen voor je begrafenis, kaarten schrijven, de kerdienst enzo...
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vermakelijk topic om eens door te lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |