klootmongool. leer de goeie quote tenminste mènquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef TC03 het volgende:
Ik begin met een binnenkomert:
"Als je Eindhoven kan waardereh, kan je 't leveh nie waardereh!"![]()
Sorry, woordje vergeten.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:16 schreef Snarf het volgende:
[..]
klootmongool. leer de goeie quote tenminste mèn![]()
Nee da's die ander!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:16 schreef DjDev het volgende:
"ALLE VROUWEN ZIJN KUT HOERUHHH!!"
het is je vergevenquote:
ofzow...ik kan me die niet meer zo goed herinneren...wie verbeterd/t um?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef DjDev het volgende:
"Als ik verdrietig ben kan ik lekker naar m'n vriendin gaan...maarja...waarom zou ik verdrietig zijn als zij er niet was!"
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef DjDev het volgende:
"Als ik verdrietig ben kan ik lekker naar m'n vriendin gaan...maarja...waarom zou ik verdrietig zijn als zij er niet was!"
Weet ook niet precies, maar wel zoiets. Good catch!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:20 schreef DjDev het volgende:
[..]
ofzow...ik kan me die niet meer zo goed herinneren...wie verbeterd/t um?
UHHGG *pakt keel vastquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:23 schreef ondeugend het volgende:
"Waarom draag je een stropdas op de plek waar die het rottigst zit?".
Nou ???
Welke DVD is dat? Die heb ik niet in mijn collectie zitten geloof ikquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:32 schreef DjDev het volgende:
"Ik kom wel eens vrienden tegen van de middelbare school...die hebben dan lunchpauze...
Die lopen keurig in een pak..en dan vraag ik dan zo van vind je dat nou niet vervelend zo'n stropdas
En weet je wat ze dan altijd zeggen:'Mwoah ja dat went zo.."
Mwoah ja dat went zo is toch geen argument!
Ik weet zeker dat als je elke ochtend heel consequent een deegroller in je poepgaatje probeert te stoppen dat dat op een gegeven moment gaat wennen maar dat is toch geen rede om dat te doen!!"
[[url=http://img430.imageshack.us/img430/2995/kont5eo.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:32 schreef DjDev het volgende:
"Ik kom wel eens vrienden tegen van de middelbare school...die hebben dan lunchpauze...
Die lopen keurig in een pak..en dan vraag ik dan zo van vind je dat nou niet vervelend zo'n stropdas
En weet je wat ze dan altijd zeggen:'Mwoah ja dat went zo.."
Mwoah ja dat went zo is toch geen argument!
Ik weet zeker dat als je elke ochtend heel consequent een deegroller in je poepgaatje probeert te stoppen dat dat op een gegeven moment gaat wennen maar dat is toch geen rede om dat te doen!!"
[[url=http://img430.imageshack.us/img430/2995/kont5eo.th.jpg]afbeelding][/URL]
Neuk het systeemquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke DVD is dat? Die heb ik niet in mijn collectie zitten geloof ik.
Is die al uit, of is het een veredelde VHS-opname die omgezet is naar DVD?quote:
Captured van de tv (bovenin staat VARAquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is die al uit, of is het een veredelde VHS-opname die omgezet is naar DVD?
Kan je mij daaraan helpen, tegen vergoeding natuurlijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef DjDev het volgende:
[..]
Captured van de tv (bovenin staat VARA)
Aiquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef DjDev het volgende:
[..]
Captured van de tv (bovenin staat VARA)
Voeg me maar is toe op MSNquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je mij daaraan helpen, tegen vergoeding natuurlijk?![]()
ik weet het nietquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ai. Hij zal wel binnenkort uitkomen, Ruwe Pit is ook pas uitgekomen.
Je vergeet de voorgaande grap.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:43 schreef ondeugend het volgende:
"Er leven nu 6 miljard mensen op deze aardbol ! 6 Miljard man !! Hebben jullie enig idee hoeveel mensen daarvan buitenlanders zijn ?
Owww ja !quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |