abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:09:03 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31570466
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van woensdag 19 oktober.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31570842
Joost en Menno zitten in de jacuzzi.
Menno stort wederom zijn hart uit over een volledig omgeslagen Ingrid. Ze negeert hem volkomen en Menno weet niet waaraan hij dit heeft te danken. Als ze vraagt wie er iets wil drinken of eten slaat ze hem over.
Joost snapt er ook niks van, en Menno hoopt dat Ingrid een geheime missie heeft.
Joost kan zich dit van BB niet voorstellen.
Ze keuvelen wat over vrienden buiten het huis.

In de woonkamer zingen ze nog steeds.
Chantal: "Morgen ben ik de bruiiiid."
Nog even geduld, Channie.

Nathalie gaat nu ook de jacuzzi in.
Roel, Chantal, Dido en Ingrid breien.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 00:27:55 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_31571076
Joost, Menno en Nathalie zitten in bad:



(Screenshot scanman)

In de huiskamer doen een paar bewoners een halfslachtige poging BB te laten geloven dat ze hard aan het werk zijn om de weekopdracht te halen.

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:13:01 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_31573097
Joost en Ingrid in de badkamer:

Joost: Hoe zit het nou met jou en Menno?
Ingrid: Ja, Big Brother heeft het ook tegen mij gezegd in de dagboekkamer: 'Het lijkt wel alsof hij overkomt als een verliefde puber, dat trok ik mij erg aan.'

Aanvullingen zijn welkom, ik kreeg de indruk dat Ingrid gestuurd wordt door Hummie.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 20 oktober 2005 @ 02:15:09 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_31573119
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Ingrid legt uit waarom ze minder met Menno omgaat. Het gedonder met Chantal en de weekopdracht speelt mee... en ook dat BB Menno uitmaakte voor een verliefde puber vanwege zijn nieuwe coupe. Ze zegt dat er iets kapot is.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31575255
9.38
Alleen de kraamverzorgster loopt rond.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_31576134
Rob loopt ook alweer rond, en ruimt de kamer op.
Ligt het nou aan mij of klopt het dat niemand maar dan ook niemand zijn kopje/glas even naar de keuken brengt voor ze naar bed gaan?
Lijkt wel of Rob de enige is in huis die zijn "rommel"achter zijn kont opruimt.

Hij is nu aan de afwas en schenkt koffie in voor de kraamverzorgster....zwart.
Alles gaat goed met de baby!!
En de camara heeft weer 4 slapende kamers in beeld.
pi_31576169
10.38 de lichten gaan aan in de slaapkamers....................
pi_31576859
Dido en Tanja zitten samen buiten.....en hebben het erover dat Tanja zo lief geworden is.
Dat de baby zo leuk en lief is.
Dido gaat zeker een keer naar Groningen.

Rob heeft de afwas klaar en Ingrid zet weer een kopje op het aanrecht.

Tanja gaat even proberen te slapen.

Nathalie is op bed aan het breien.
pi_31576874
Tanja en Dido zitten in de tuin te genieten van de baby en hoe schattig ze is. Ook hebben ze het over hoe extreem Tanja is verandert, hoeveel liever ze is geworden. Tanja schat in dat psychologen boekdelen zitten te schrijven op dit moment mbt haar gedrag in BB en de veranderingen in haar.
  Moderator donderdag 20 oktober 2005 @ 11:34:03 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31577297
Dido vertelt over haar kraamwerkzaamheden van vannacht. De baby zat, aldus Dido, "tot aan haar nek onder de poep. Van die hele dunne kleverige ontlasting. Het hele babypakje was doorweekt."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31579958
Ongeveer 14.20 uur: De bewoners hebben de huiskamer moeten verlaten en zijn (met uitzondering van Tanja) naar de slaapkamer gestuurd. Waarschijnlijk zal BB wel weer iets in orde moeten maken voor de live-uitzending. Of misschien halen ze de Dixie wel uit de tuin, omdat de rest van het huis niet meer als verboden terrein geldt voor de bewoners.
Ze breien al kletsend nog wat door op de slaapkamer, al zijn ze er van overtuigd dat de opdracht niet gehaald zal worden
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31580049
14.45 uur: De bewoners mogen weer uit de slaapkamer. Joost probeert de andere bewoners voor de gek te houden door te roepen: "Ohhhhh kijk eens, al die stoelennnnn..." maar in de woonkamer is niets bijzonders te zien. Iedereen komt weer op het gemakkie richting huiskamer en keuken en even later komen ze tot de ontdekking dat inderdaad de Dixie uit de tuin verdwenen is.
Joost gaat met de dekentjes de dagboekkamer binnen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31580382
Tanja is ook weer in de kamer. Ze gaat nu met Dido, Ingrid en Roel naar buiten om een peukie te roken. Tanja verteld dat ze weer even heeft gevoed, alleen de linker kant deze keer. Ondertussen zitten Rob, Menno en Nathalie nog te breien in de kamer. Nathalie wil vragen of ze de pennen en wol mogen houden om voor zichzelf nog wat te breien, maar Rob zegt dat die kans klein is omdat meestal na de opdracht de spullen in moeten leveren.
Joost is weer terug uit de dagboekkamer. Hij heeft de dekens ingeleverd en verteld dat BB vindt dat ze de opdracht niet gemotiveerd genoeg uitgevoerd hebben. Nathalie maakt het niet zoveel uit, want sneller breien kon ze toch niet. Volgens Joost maakt het BB niet zoveel uit dat ze het niet gehaald hebben, want is tenslotte hun eigen eten. Joost zegt dat ze nog lekker door kunnen breien, want BB heeft de naalden nog niet terug gevraagd aan Joost.
Joost plaagt Tanja die weer binnenkomt door te zeggen "Shit Tan.... je bent wel dun"
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31580584
Joost is weer naar de dagboekkamer geweest. Ze moeten al het breiwerk in de mand gooien en naalden inleveren. Ze mogen van BB niet recreatief doorbreien zegt Joost. Ze willen wel de stukken die ze gebreid hebben voor zichzelf houden. Maar BB roept nu via de intercom om: "Attentie bewoners, ALLE werkjes moeten worden ingeleverd". Joost brengt nu de mand met alle spulletjes naar het washok toe.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  Moderator donderdag 20 oktober 2005 @ 15:14:04 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31580770
Ingrid en Dido in de tuin.
Dido zegt tegen Ingrid dat ze niet snapt waarom Roel op haar valt. Ze zijn zulke andere types.
Ingrid: Is het liefde of lust he.. je bent gewoon een mooie meid en hij is iemand die toch al moeite heeft met dat ding tussen zijn benen en dan loop jij in je onderbroekje langs..
Dido: Maar hij zegt dat ie echt gék op me is.
Volgens Ingrid komt het door het huis.

Dan vraagt Dido hoe het met Ingrid is.
Ingrid: Menno denkt dat ik een geheime opdracht heb. Maar dat is echt niet zo. Maar we moeten nog praten.
Dido zegt dat Ingrid wel weer meer de oude Ingrid is. "Op een gegeven moment hoorde ik jou alleen nog maar als je een harde grap maakte. Maar nu ben je weer terug."

Ingrid zegt dat Menno te veel een spelletje speelt, en dat ze dat niet trekt: "De avond nadat hij erachter kwam dat Roel hem had genomineerd, ging hij de hele nacht door met hem. Ik zei de volgende dag: zo jij speelt het spelletje slim. Toen zei hij dat hij geen spelletje speelt maar dat hij Roel gewoon een aardige jongen vond."

Roel komt er bij zitten. Ze gaan door over Menno.
Ingrid herhaalt haar vermoeden dat Menno speciaal met hem is gaan praten omdat Roel hem genomineerd had.
Maar Roel verdedigt Menno een beetje, hij zegt dat iets niet direct een spelletje hoeft te zijn.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31580848
Ondertussen zitten Ingrid en Dido nog steeds in de tuin en bespreken samen hoe ze over Menno en Roel denken. Kort samengevat komt het er op neer dat beide dames geen "MATCH" voelen bij de jongens. Dus om Dido haar woorden nog maar weer eens te gebruiken.... "De deur is dicht". Roel heeft zich ook weer bij de dames gemeld en mengt zich in het gesprek wat Ingrid heeft over Menno. Roel vind dat Ingrid misschien open met Menno moet praten. Ingrid zit er ook mee dat Menno zich nu meer met Nathalie bemoeit. (Toch beetje jaloers????) Ondertussen zitten Menno en Joost weer een spelletje te spelen aan de keukentafel.
Rob komt nu ook buiten en speelt een spelletje alsof hij alweer een hele tijd weg geweest is. De anderen spelen zijn spelletje mee en doen alsof ze in Thailand geweest zijn. Bij hele goeie plastische chirurgen, die hun weer een fris huidje gegeven heeft. Chantal is er ondertussen ook bij en mengt zich ook in het gesprek. Het gesprek gaat nog verder met de ene melige opmerking na de andere.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 16:43:29 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_31582727
Terwijl Nathalie en Joost in bad zaten kwam Chantal binnen met de mededeling dat er een een boek gearriveerd is, waarin de bewoners allemaal lieve dingetjes voor de baby mogen schrijven.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31582760
Joost en Nathalie zitten in het bad en hebben een foto van Linda op de rand staan. Nathalie doet een imitatie van Linda zodat ze het gevoel hebben dat Linda bij hun in bad zit.
Even later komt Tanja haar tanden poetsen en vraagt Joost aan haar wat nu de verrassing voor vanavond is. Tanja laat niet meer los dan "het wordt in iedergeval leuk".
Daarna meld de verloskundige zich aan de deur van de badkamer en gaat Tanja mee naar de babykamer, waar ook de kraamhulp al weer rondloopt.
Chantal komt in de badkamer melden dat er in de dagboekkamer een babyboek ligt, waar iedere bewoner iets persoonlijks in moet/mag schrijven.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31583289
Eerder vannacht waren er 2 interessante, persoonlijke gesprekken. Zo rond 3 uur vanochtend.

Chantal vertelde uitgebreid over de man die ze maar niet uit haar hoofd kan zetten.
Uit de beschrijving wordt duidelijk dat het ideale profiel dat Talpa in de "contactadvertentie" heeft gezet, op hem is gebaseerd.
Het is al jaren geleden dat ze een heftige, emotionele relatie hadden die "uit" ging. Toch zochten ze elkaar daarna regelmatig op. Die herhaalde ontmoetingen stonden altijd in het teken van provoceren en ruzie maken. "Wederzijdse koppigheid" is hetgene wat Chantal als grootste probleem in hun relatie ziet. Chantal weet zeker dat hij, na jaren, ook nog steeds niet klaar is met deze relatie. Dat merkt ze aan zijn gedrag als ze hem toevallig tegen komt, maar ze had het ook van kennissen gehoord.

Chantal neemt zich voor om na BB de man op te zoeken en eens rustig met hem te gaan praten, en niet meer in een provocerende sfeer. Ze wil dan zo het verleden afsluiten, zodat ze òf weer bij elkaar komen òf het is definitief voorbij.

Naar aanleiding van dit gesprek vertelt Roel dat hij eens in de Dagboekkamer ondervraagd werd over zijn gevoelens voor Dido.
Tot zijn eigen grote verbazing floepte hij er opeens uit "Ik hou alleen van Ellen"

(ik weet niet meer wie er bij waren toen Roel dit vanmorgen vertelde, in ieder geval Chantal, misschien ook Ingrid)

Hij vertelt dan Chantal over zijn relatie met Ellen. Over aantrekken, en afstoten, over jaloersie en vertrouwen. Een belangrijk deel bestond (als ik het goed begrepen heb) dat Ellen niet vertrouwde dat hij trouw was. Vooral omdat hij dagenlang naar festivals ging. Hij was niet bereid festivals e.d. op te geven voor haar, en zij was niet bereid om altijd maar met hem onderweg te zijn.
Hij bezwoer haar trouw te zijn. "Tuurlijk, ik ben niet zo'n ....(iets van eikel, of egoist)"

(ik heb geen idee hoe zijn sexuele gedrag in dit huis en zijn Dido-slaafsheid in dit plaatje past, ik heb niet alles geluisterd)

Ze zagen elkaar nog vaak na het "uit" ging, ook veel knuffelen en zo, maar het lukte niet om te communiceren.

Chantal geeft Roel uitgebreid advies (hier ging ik effe op mute)
Roel heeft zich voorgenomen om na BB, rechtstreeks naar Ellen te rijden en zich aan haar voeten te werpen (o.i.d).

[ Bericht 4% gewijzigd door avonne op 20-10-2005 17:28:38 ]
pi_31583711
Ingrid en Chantal in de tuin: Chantal is ongesteld geworden "dat is niet meer normaaaal". Ingrid oppert dat het van de spanningen is, maar Chan heeft geen spanningen., Ingrid: "Misschien onbewust?".
Rob en Roel zijn voetballen. Chantal en Ingrid hebben nog wat grappig bedoelde opmerkingen over en weer met Rob (verstond ik niet) laatste woorden van Chan en Ingrid naar Rob: "pak jij je koffer maar". Ze gaan naar binnen.
Binnen spelen Menno en Joost een spelletje, geluid is bout en je ziet ze alleen van ver weg. De andere stream laat een lege gang zien.
pi_31584068
Dames zijn weer lekker aan de make-up. Ingrid vroeg zich af waarom ze nu eigenlijk zo'n moeite doen omdat ze bij de liveuitzending volgens haar de minste kans hebben om in beeld te zijn. Dido zegt dat ze dan, -als ze eruit moeten er netjes uitzien.

Iedereen moet wat in het babyboek schrijven en Roel maakt er grappen over met Menno: 'Neuk de Rules" zou ie erin schrijven. Ze vinden dat Dido mazzel heeft omdat ze de baby mag zien en zij niet. "Een nationale mazzelpik" is ze. Dido vindt Roel en Menno irritant sinds ze elkaar gevonden hebben. Ze is bezig met haar make up in de huiskamer, de anderen smeren vanalles op in badkamer. Roel en Menno gaan de tuin in.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:52:19 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_31585019
Uit het SC topic:
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
Hmmm, vaag....

Ze hebben het erover dat ze hun koffers al gepakt hebben omdat de kans bestaat dat er vanavond al iemand zou moeten vertrekken en ineens is het geluid weg....
Roel vroeg zich ook al af wie er vanavond uit zou moeten.

[ Bericht 13% gewijzigd door APK op 20-10-2005 18:58:40 ]
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31586537
Nog even te gaan tot de live-uitzending. En alle bewoners zitten weer in 1 slaapkamer. Zou BB nog op de valreep iets moeten regelen voor de verrassing van vanavond??
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31586651
De bewoners krijgen via de intercom te horen dat ze op de bank in de huiskamer kunnen gaan zitten en dat Tanja nog 10 minuten heeft voor de uitzending begint. Geen zichtbare veranderingen in de huiskamer te zien. De bewoners zitten nog vol overtollige energie en zijn wat aan het dollen tussen de keuken en de huiskamer. Rob en Roel zijn de eerste die de bank opzoeken.
De champagneglazen worden weer op de tafel neergezet, zodat ze weer kunnen proosten, waarschijnlijk met water, want ze zitten nog steeds op rantsoen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')