OI!quote:
Doe je best! Je kunt het!quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:12 schreef veldmuis het volgende:
Nog een paar uur...
Kben al bijna zenuwachtig.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef M1RR1E het volgende:
Heb hem net gehaald! EIN-DE-LIJK!!! Dit was mn derde keer afrijden.. Was het lessen en afrijden echt helemaal zat, er gaat altijd wel iets fout. En voor elke keer afrijden werd ik weer nóg zenuwachtiger :S. Maar nu ben ik er gelukkig vanaf.. pff opluchting
gefeliciteerdquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef M1RR1E het volgende:
Heb hem net gehaald! EIN-DE-LIJK!!! Dit was mn derde keer afrijden.. Was het lessen en afrijden echt helemaal zat, er gaat altijd wel iets fout. En voor elke keer afrijden werd ik weer nóg zenuwachtiger :S. Maar nu ben ik er gelukkig vanaf.. pff opluchting
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef M1RR1E het volgende:
ik duim voor jequote:Op maandag 31 oktober 2005 11:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Hopen dat ik dadelijk net zo'n bericht als jij kan posten!
gefeliciteerdquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:00 schreef M1RR1E het volgende:
gaat lukken, je moet gewoon relaxde blijven en je niet té druk maken dat het om een examen gaat.....be cool zodat je jezelf erná niets kan verwijtenquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:12 schreef veldmuis het volgende:
Veel succesquote:Op maandag 31 oktober 2005 11:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
jammerquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:59 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik ben gezakt.(eerste keer)
Ging totaal niet goed, voel me echt een prutser nu! Achteruit fileparkeren ging niet goed, stond scheef. Had nog een uur voorgereden en toen stond ie er vet netjes in natuurlijk, op de snelweg kreeg ik hem niet in de goede versnelling (gebeurd me anders noooooit
, zei mn instructeur ook!), zag een fietser niet, kortom, het ging klote, en het uur voorrijden ging heeel netjes!
Veldmuis hoelaat moet jij afrijden? Succes he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |