Dat weet ik binnenkortquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:49 schreef Z het volgende:
bukgeit +1
Dat is een mooie plaat jongens, en meisjes!
Die lag er dus al toen ik dit typte, te wachten tot ik thuis zou komenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:20 schreef ranja het volgende:
Nieuwe Metric album verwacht ik een dezer dagen in de brievenbus
En?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Die lag er dus al toen ik dit typte, te wachten tot ik thuis zou komen
oeh, sweet discussie-memoriesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:05 schreef cafca het volgende:avond...
Die drummer van bukgeit, is dat Gene Krupa?
*checkedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:05 schreef cafca het volgende:avond...
Heb je al teruggelezen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
oeh, sweet discussie-memories![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
oeh, sweet discussie-memories![]()
cafca +1quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:05 schreef cafca het volgende:avond...
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:53 schreef Neleos het volgende:
Happy Mondays?
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Psychedelic furs
dit jaar nog gezien als 1 van de openers voor New Order. Tenenkrommend slechtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Psychedelic furs
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:34 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat ziet er weer verdomd bekend uit...
komen me wel bekend voor.Butthole Surfers?quote:
Ja, ze waren in '90 ofzo al gestopt. Van mij had die reunie echt niet gehoeven....quote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:04 schreef bartrid het volgende:
[..]
dit jaar nog gezien als 1 van de openers voor New Order. Tenenkrommend slecht
Aha, dat weet jij dus inmiddels ookquote:Op donderdag 20 oktober 2005 21:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:En het is ook niet Our Lady Peace
quote:The textbook American cult band of the 1980s,captured the essence of teen angst with remarkable precision; raw and jittery, the trio's music found little commercial success but nonetheless emerged as the soundtrack for the lives of troubled adolescents the world over. The group formed in Milwaukee, Wisconsin in the early '80s, and comprised singer/guitarist Gordon Gano, bassist Brian Ritchie and percussionist Victor DeLorenzo; Ritchie originated the band's oxymoronic name, adopting the word "..." from the Milwaukee area's slang for wimps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |