quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:04 schreef Z het volgende:
Donna Summer - On The Radio?
Hmmm dan is die zeker niet verder gekomen dan de tipparade... was wel een single..quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
R.E.M. was geen top 40 hit
Zat ik ook al over te twijfelen, maar tipparade dan toch maar.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmmm dan is die zeker niet verder gekomen dan de tipparade... was wel een single..
Kijk vanavond wel ff in het grote boekquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Zat ik ook al over te twijfelen, maar tipparade dan toch maar.
Het gaat niet om mij, maar gewoon dat iemand (zonder aanziens des persoons) zich niet aan de vraag houdt en toch beloond wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
je had er toch geen 5 goed..... sorry
Kunnen we geen duidelijke regels maken (bijv in de OP) over dit zodat dit altijd op 1 en dezelfde manier gebeurt? Ik krijg altijd de *** over me over ditquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, maar gewoon dat iemand (zonder aanziens des persoons) zich niet aan de vraag houdt en toch beloond wordt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Kunnen we geen duidelijke regels maken (bijv in de OP) over dit zodat dit altijd op 1 en dezelfde manier gebeurt? Ik krijg altijd de *** over me over dit
Ik zet dat er vrijwel altijd bij en Bukgeit ook vaak maar eigenlijk vind ik het gewoon logisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:27 schreef lubje25 het volgende:
als men van een ieder een heel lijstje wil wordt dat toch aangegeven? Zo van: alleen hele lijstjes gelden.
Anders is het meestal zo dat wie de laatste noemt het punt krijgt. Z in dit geval dus.
Ik vind het eigenlijk altijd wel duidelijk. Het enige wat je zou kunnen aanvoeren is dat ie dan de andere 4 had moeten qouten of copypasten.
Ik begrijp je standpunt wel. alleen is het vaak niet praktisch, wat er maar 6 antwoorden mogelijk zijn en er worden er 5 gevraagd? Je moet dan de antwoorden van hem/haar wel overnemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zet dat er vrijwel altijd bij en Bukgeit ook vaak maar eigenlijk vind ik het gewoon logisch.
Ik vind er zelf ook niks aan om iemand 9 dingen te laten bedenken en dan zelf nog eentje toe te voegen. De uitdaging zit juist in het zelf bedenken van die nummers.
Maar goed, nieuwe vraag.
Nee ik had 'm sowieso foutquote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:48 schreef Z het volgende:
Punten mogen wat mij betreft ook naar ranja ...
Maar niet zo Zwitsers!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:16 schreef Z het volgende:
BSS is zo Canadees als Celine Dion!
Wie?quote:recorded their debut album
during the rainy Los Angeles winter of 2005 with Producer Wendy Melvoin (an original member of Prince and the Revolution), and co-producer John Goodmanson (Blonde Redhead, Bikini Kill, Deathcab for Cutie). The mixing was handled in London by Alan Moulder, famous for his work at the boards for such
favorites as the Jesus and Mary Chain, Elastica and My Bloody Valentine.
Ze heeft wel eens mee gedaan aan het songfestival idd ... Maar in Southpark moet Canada z'n excuses aanbieden voor Celine, vandaar m;n vergissingquote:
Voor de 7 Dreetjes!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Andre Manuel heb je ook nog geloof ik (van Krang)
nooit van gehoordquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:04 schreef bigshadow het volgende:
serena-maneesh?
quote:transcend all the easy labels that one may be inclined to attach to them: all girl band, teenage band, LA band, etc. They simply write beautiful music, and possess an irresistible collective personality.
Dat weet ik binnenkortquote:Op donderdag 20 oktober 2005 18:49 schreef Z het volgende:
bukgeit +1
Dat is een mooie plaat jongens, en meisjes!
Die lag er dus al toen ik dit typte, te wachten tot ik thuis zou komenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:20 schreef ranja het volgende:
Nieuwe Metric album verwacht ik een dezer dagen in de brievenbus
En?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 19:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Die lag er dus al toen ik dit typte, te wachten tot ik thuis zou komen
oeh, sweet discussie-memoriesquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:05 schreef cafca het volgende:avond...
Die drummer van bukgeit, is dat Gene Krupa?
*checkedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:05 schreef cafca het volgende:avond...
Die drummer van bukgeit, is dat Gene Krupa?
Heb je al teruggelezen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
oeh, sweet discussie-memories![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
oeh, sweet discussie-memories![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |