http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4358628.stmquote:He says Iraq has helped to draw some young Muslims into violence.
"It's quite a black hole sucking up all the elements located in Europe, and pushing them to leave Europe and go to Iraq," Mr Bruguiere said.
"Some of them come back to Europe with the need and the intention of committing jihad... in their home country in England, France, Spain, other country in Europe.
"Some of them have training for non-conventional weapons such as chemical and biological weapons and that were quite new in 2002, 2003."
.http://www.ipsnews.net/news.asp?idnews=30692quote:The early vote totals from Nineveh province, which suggested an overwhelming majority in favour of Iraq's draft constitution that assured its passage by national referendum, now appear to have been highly misleading.
The final official figures for the province, obtained by IPS from a U.S. official in Mosul, actually have the constitution being rejected by a fairly wide margin, but less than the two-thirds majority required to defeat it outright.
.
quote:herfst midden/zuid 15-10-05 t/m 23-10-05
herfst noord 22-10-05 t/m 30-10-05
quote:
http://www.worldtimezone.com/time/wtzstandard.php?listsw=antarctic&sorttb=CountryID&forma=quote:Aan de noord- en zuidpool komen alle tijdzones samen. Dat geeft natuurlijk problemen. Wanneer je tien meter verder stapt, bevindt je je reeds in een volgende tijdzone. Daarom zijn het noord- en zuidpoolgebied in één tijdzone gevat.
quote:Current local times in Antarctic Region
Time mode: 24 hours or 12 hours (AM/PM) Sort by city name Sort by Country Sort by Time Zone
Antarctica - Admundsen-Scott Station (US) Fri, 12:15 AMdst
Antarctica - Bellingshausen (RU) Thu, 07:15 AM
Antarctica - Casey Station (AU) Thu, 07:15 PM
Antarctica - Davis Station (AU) Thu, 06:15 PM
Antarctica - Dumont d'Urville (FR) Thu, 09:15 PM
Antarctica - Halley Station (UK) Thu, 11:15 AM
Antarctica - Macquarie Island Station (AU) Thu, 09:15 PM
Antarctica - Mawson Station (AU) Thu, 05:15 PM
Antarctica - McMurdo Station (US) Fri, 12:15 AMdst
Antarctica - Mirny Station (RU) Thu, 05:15 PM
Antarctica - Molodezhnaya Station (RU) Thu, 05:15 PM
Antarctica - Neumayer Station (DE) Thu, 11:15 AM
Antarctica - O'Higgins Station (CL) Thu, 08:15 AMdst
Antarctica - Palmer Station (US) Thu, 08:15 AMdst
Antarctica - Rothera Station (UK) Thu, 08:15 AM
Antarctica - SANAE IV (ZA) Thu, 01:15 PM
Antarctica - Scott Base (NZ) Fri, 12:15 AMdst
Antarctica - Syowa Station (JP) Thu, 02:15 PM
Antarctica - Vostok Station (RU) Thu, 05:15 P
Ik dacht dat ik de persoonlijke kortgerokte assistente was van de toekomstig leidsman van dit land. Hebben we een gezagscrisis?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:48 schreef Sickie het volgende:
[..]
Private snotneus reporting for duty!![]()
![]()
In geen geval is er sprake van een gezagscrisis mijn waarde Sigme. Als je toch van plan bent te gaan muiten dan ga je over de knie.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de persoonlijke kortgerokte assistente was van de toekomstig leidsman van dit land. Hebben we een gezagscrisis?![]()
![]()
ka·bi·net (het ~, ~ten)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:45 schreef Sickie het volgende:
Je mag dan wel wat ouder zijn dan ik, maar dat boeit dus ook helemaal niks in mijn kabinet.![]()
Wijsneus.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:52 schreef sigme het volgende:
[..]
ka·bi·net (het ~, ~ten)
* tentoonstellingszaal met een particuliere verzameling en die verzameling zelf
Geen idee. Ik ben er iig rampzalig in. Doe mij maar engels.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:02 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik ben nieuwsgierig![]()
Wat denken jullie, hoeveel mensen hier op fok! beheersen eigenlijk Duits?
Niet veel.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:02 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik ben nieuwsgierig![]()
Weinigen, denk ik. Ik in ieder geval nauwelijks. Tot mijn spijt, ik vind het een mooie taal. Ik kan het uiteraard redelijk lezen, min of meer verstaan, maar ik spreek werkelijk geen woord.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:02 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik ben nieuwsgierig![]()
Tamelijk behoorlijk nogal.quote:
Dank. Volgens mij doe ik voornamelijk niks, maar men is daarover erg tevreden, blijkbaar. Ik heb de positieve waardering nodig, ik heb een jaarcontract tot 1 febr. Gelukkig blijkt mijn manager me vast te willen aannemen. Nu de directie nogquote:Las net ff topic door en zag dat je een succesvol functioneringsgesprek gehad hebt. Congrats.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Of we geil zijn.
Ook het gemiddelde directielid is over het algemeen zeer vatbaar voor de korte rokjesmethodiek. Hoe dat met wijsneuzerigheid zit heb ik zo mijn twijfels over.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Tamelijk behoorlijk nogal.![]()
[..]
Dank. Volgens mij doe ik voornamelijk niks, maar men is daarover erg tevreden, blijkbaar. Ik heb de positieve waardering nodig, ik heb een jaarcontract tot 1 febr. Gelukkig blijkt mijn manager me vast te willen aannemen. Nu de directie nog![]()
Houe so.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:13 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Omdat je geen tweede persoon enkelvoud gebruikt, natuurlijk
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:06 schreef Sickie het volgende:
Geen idee. Ik ben er iig rampzalig in. Doe mij maar engels.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:08 schreef sigme het volgende:
Weinigen, denk ik. Ik in ieder geval nauwelijks. Tot mijn spijt, ik vind het een mooie taal. Ik kan het uiteraard redelijk lezen, min of meer verstaan, maar ik spreek werkelijk geen woord.![]()
Ooit, als ik later groot word, ga ik dat bijspijkeren.
Mmmm, tja, spreken en zeker schrijven is natuurlijk lastiger, zeker met weinig oefening. Wat luisteren en lezen betreft is er bij mij geen wezenlijk verschil met m'n Nederlands, ik merk het geeneens. Het is een beetje vreemd dat onze grootste buur en handelspartner verder weg is dan de VS. Mensen zijn beter op de hoogte van de VS dan van Dld.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 15:21 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ook het gemiddelde directielid is over het algemeen zeer vatbaar voor de korte rokjesmethodiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |