Het gaat goed. Alleen die Amerikanen zijn zo vreemd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoe is tie in Yank land Kickie!!!?????
Hoi dag-FA.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:35 schreef Dagonet het volgende:
Hoi Saïdkiq
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:31 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wireless zelfs. En vooral in het park internetten bij een graadje of 25 - 30 is heerlijk.
Pff, we hadden gisteren wel even een valse brandmelding!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:47 schreef Dagonet het volgende:
Weinig nieuws in jouw hoekje van de wereld zeg
Zie ik er soms uit als een neger?quote:Nog powerball tickets gekocht? Record jackpot enzo
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Pff, we hadden gisteren wel even een valse brandmelding!
Wat een teringherrie maken die wagens zeg; naast de sirenes toeteren ze ook nog eens, en die zijn twee keer zo luid.
Je voelt je gewoon te goed voor 340 miljoen dollarquote:Zie ik er soms uit als een neger?
Ik heb in deze paar dagen nog geen goede indruk kunnen krijgen op dat vlak. Daar is nog weinig tijd voor geweest, ook omdat dit natuurlijk geen vakantiereisje is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:50 schreef sigme het volgende:
Zijn de vreemde Amerikanen zo dom, verdwaasd en rechts als ze hier vaak worden afgeschilderd?
Op de talloze valse brandmeldingen in het stadje, is hier weinig te beleven inderdaad. Maar het is wel gezellig.quote:
Dat is kleingeld voor mij.quote:[..]
Je voelt je gewoon te goed voor 340 miljoen dollar
Je houdt je wel bezig dusquote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Op de talloze valse brandmeldingen in het stadje, is hier weinig te beleven inderdaad. Maar het is wel gezellig.
In dat geval kan je mij wel een miljoentje of 25 sponsoren. 14.gifquote:Dat is kleingeld voor mij.
Als ik geld zou geven aan klaplopers zou ik in de eerste plaats nooit rijk worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In dat geval kan je mij wel een miljoentje of 25 sponsoren. 14.gif
Maar je bent het al, en het is geen gift, zie het als een investering.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als ik geld zou geven aan klaplopers zou ik in de eerste plaats nooit rijk worden.
Heb je een zwaar programma eigenlijk? En is het inhoudelijk boeiend / verrijkend? Of is het meer loos geblaat, teamvorming en bedrijfsgeest?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 05:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb in deze paar dagen nog geen goede indruk kunnen krijgen op dat vlak. Daar is nog weinig tijd voor geweest, ook omdat dit natuurlijk geen vakantiereisje is.
Alle stereotypen hebben dat wel, denk ik. Ik ben benieuwd wat je aan minder oppervlakkige indrukken nog kunt opdoen. Juist omdat het geen vakantiereisje is, een vakantiereisje naar de USA kan iedereen ondernemen, een tijd lang min of meer professioneel iets ondernemen daar is minder gemeengoed.quote:Maar sommige stereotypen lijken wel een kern van waarheid te hebben.
Goedemorgen!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 07:50 schreef George-Butters het volgende:
goedemorgen!
quote:Het is weer dddddddddonderrrrdag!
Als het straks 16.00 is geweest begint voor mij de herfstvakantie
http://www.hetvolk.be/Art(...)leID=DMF20102005_009quote:Di Rupo krijgt taart in gezicht
Een activist van de extreem-rechtse studentenorganistatie NSV heeft gisterenavond een taart in het gezicht van Elio Di Rupo gegooid. Het incident gebeurde voor café Charlatan op de Vlasmarkt in Gent. Di Rupo was er door de sp.a-jongeren uitgenodigd om te debatteren met vice-premier Freya Van den Bossche.
Net voor hij het café wilde binnenstappen, kreeg hij een slagroomtaart in het gezicht. De taartengooier werd weggeleid door de politie.
De Waals minister-president kon lachen met het incident, en met een half uur vertraging kon de opgefriste Di Rupo dan toch het talrijk opgekomen publiek voor de debatavond begroeten. Luc Alloo was toevallig aanwezig voor een opname van zijn programma Sterren en Kometen en filmde alles.
sdg (belga)
Als extreem rechts en links zich weet te beperken tot taartengooien gaat het uitstekend met de beschaving.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:37 schreef zakjapannertje het volgende:
na Noorwegen slaat in Belgie een taartgooier toe
[..]
http://www.hetvolk.be/Art(...)leID=DMF20102005_009
je zou haast denken dat het een samenzwering isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Als extreem rechts en links zich weet te beperken tot taartengooien gaat het uitstekend met de beschaving.![]()
Who the fuck is Di Rupoquote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Als extreem rechts en links zich weet te beperken tot taartengooien gaat het uitstekend met de beschaving.![]()
Volgens mij zit er Zionistisch GrootKapitaal in de wereldwijde banketbakkersbusiness.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 09:45 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je zou haast denken dat het een samenzwering is
het moet vast iets met Europa te maken hebbenquote:
http://www.hetvolk.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G7HJAGF5quote:Verhofstadt roept om speciale Europese top
Premier Guy Verhofstadt wil van de landen van de Eurozone de voortrekkers maken van de Europese Unie. In 2006 wil Verhofstadt in Brussel een speciale Europese top samenroepen van de regeringsleiders van de Eurozone om een ,,kwalitatieve sprong'' voorwaarts te nemen. Dat heeft hij gisteren gezegd in het parlement.
Volgens Guy Verhofstadt is er na de mislukte referenda in Nederland en Frankrijk een diepe vertrouwenscrisis ontstaan in Europa. ,,De laatste Eurobarometer bewijst dat. Slechts 44 procent van de ondervraagden hebben vertrouwen in de toekomst van Europa'', zei Verhofstadt. ,,Er moeten misverstanden uit de weg geruimd worden. Eén ervan is dat Europa ongelofelijk veel kost. Dat is niet waar. De burger betaalt aan Europa één veertigste van wat hij aan zijn nationale overheid betaalt. We moeten dat meer communiceren.''
De ratificering van de Europese grondwet moet voortgaan, vindt Verhofstadt, maar vooral de financiële meerjarenplanning is van groot belang.
België wil met andere leden toch proberen door te gaan, zelfs als de grondwet niet wordt goedgekeurd en de verdere integratie mislukt. Daarom wil Verhofstadt af van het taboe dat rust op het Europa met twee snelheden. ,,Kiezen voor méér Europa is er niet gemakkelijker op geworden met 25 leden'', zegt Verhofstadt. ,,Een top van de regeringsleiders van de Eurozone in 2006 kan daar een start toe zijn.''
Slechts twaalf van de 25 landen van de Europese Unie behoren tot de Eurozone. Alle stichtende leden zijn daarbij. Zij moeten Europa een nieuw elan geven.
Premier Verhofstadt vindt dat Europa zich moet toespitsen op enkele grote opdrachten: sterk buitenlands beleid, een echte defensie, een justitiële ruimte en een sociale en economische strategie. ,,Op die manier kan de Europese economie opnieuw competitief worden zonder te vervallen in sociale dumping'', zegt Verhofstadt. ,,Europa moet opnieuw garant staan voor meer welvaart en meer werk. Europa moet de burger geruststellen.'' (JLO)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |