Jemig, Scan... klasse!quote:Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alle foto's via een andere server opnieuw geupload. Ze zijn nu dus weer zicht baar in de streamverslagen.
quote:Op zondag 20 november 2005 11:45 schreef Sanne het volgende:
Er wordt over Rob geroddeld als hij er niet bij is. Chantal heeft hem nog nooit zo seksueel geting horen doen. "Op een gegeven moment riep hij Ik ben Rob en ik klim er zo op."
Giofree, hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 21 november 2005 18:05 schreef Mike1964 het volgende:
Giofree: Ook jouw verslagen zijn helder en duidelijk, alleen jammer dat je eigen "anti Roel en Nathalie mening" er erg doorheen zit. Evengoed:![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Giofree, hier ben ik het mee eens.
Hahaha, en dat terwijl ik hagenees (Naadje) en indow (Roel) benquote:Op maandag 21 november 2005 18:05 schreef Mike1964 het volgende:
Giofree: Ook jouw verslagen zijn helder en duidelijk, alleen jammer dat je eigen "anti Roel en Nathalie mening" er erg doorheen zit. Evengoed:![]()
Luie hond!quote:Op dinsdag 22 november 2005 11:09 schreef giofree het volgende:
[..]
Hahaha, en dat terwijl ik hagenees (Naadje) en indow (Roel) ben. Maar ik zal er rekening mee houden, maar vind het eigenlijk wel leuk om dat -vooral ook bij anderen- ertussen te lezen.
BB is toch vooral daarom bedoeld 'lekker over anderen oordelen'. Normaal doe ik dat in het dagelijks leven juist helemaal niet (zeg het ze liever rechtstreeks dan of respecteer andermans gedrag/mening), maar in BB is de gelegenheid er toch mooi voor (en ik bedoel: moeten ze zich maar niet opgeven anders)': tis per slot van rekening amusement.
En om daar nou andere topics voor te gaan zoeken/volgen/gebruiken, dat gaat me soms wat teveel moeite/tijd kosten.![]()
Er zit ook een scroll-knopje op je muissie gozer. Overigens vind ik wel dat er hier een aantal mensen zich nogal 'heerser c.q. vaste bewoner' van het f*ck-forum beschouwd plus een behoorlijk aantal meelopers die zich gauw gaan verschuilen in een aantal schaduw-topics en afgeven op alles wat newB (en natuurlijk voor hen onbekend) is. Blijkbaar vinden ze dat ze zich hier al 'bewezen' hebben en dat een ander dat ook maar moet doen (alsof je je op dit vlak moet gaan bewijzenquote:Op woensdag 23 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Het heeft mij weer 45 minuten van mijn kostbare resterende levensuren gekost om bij te lezen.![]()
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 23 november 2005 08:08 schreef giofree het volgende:
Er zit ook een scroll-knopje op je muissie gozer.
Komt ie:quote:Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef Bergie88 het volgende:
M-en-A, welk programma gebruik jij om je screenshots te maken. Als ik een screenshot maak van mijn mediaplayer dan krijg ik in paint alleen een zwart vlak te zien.
Deze dus: http://www.snapfiles.com/get/screenhunter.htmlquote:Op donderdag 24 november 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komt ie:
Linkermuis knop op een lege plek van je bureaublad en dan "eigenschappen" kiezen.
Vervolgens klik je op "instellingen" en daarna op "geavanceerd". Dan klik je op "probleem oplossen". In het nieuwe scherm zet je de hardwareversnelling lager of helemaal naar links.
Dan moet het lukken!
En je kunt bv screenhunter gebruiken.
Ik blijf hem tot het einde doen, mits ik thuis ben.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
San, heerlijk dat je de internet-uitzending weer doet!
En je hebt een primeur met de genomineerden, ik m'n stinkende best doen de gewone streams aan de gang te krijgen (bufferdebuffer) en jij schrijft gewoon wie er genomineerd zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik blijf hem tot het einde doen, mits ik thuis ben.
Wat ik natuurlijk wel verwacht want ik zeg gewoon alles af.
Vind dat het vastgelegd moet worden voor het nageslacht dus zie het als mijn plicht.
Bovendien vind ik Bridget en Ruud lekker grof in die uitzending. Echt genieten.![]()
Gratis plaatjes uploaden kan hier: http://picsplace.to/index.phpquote:Op donderdag 24 november 2005 20:51 schreef Bergie88 het volgende:
Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat ik wel de caps kan maken maar ze niet aan mijn stream verslagen kan toevoegen omdat ze ergens op internet moeten staan. Is er op heb fok!forum van BB een plek daarvoor. Dan kan ik volledige streamverslagen gaan schrijven. Een beetje illustratie is altijd leuk natuurlijk.
gebruik de laatste tijd http://Photobucket.com om de foto's op te zetten.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:51 schreef Bergie88 het volgende:
Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat ik wel de caps kan maken maar ze niet aan mijn stream verslagen kan toevoegen omdat ze ergens op internet moeten staan. Is er op heb fok!forum van BB een plek daarvoor. Dan kan ik volledige streamverslagen gaan schrijven. Een beetje illustratie is altijd leuk natuurlijk.
Het lijkt net op deze foto of Rob tenen aan zijn stomp heeft zitten. Of zie ik dat verkeerd? Als het tenen zouden zijn, zou je namelijk eerder verwachten dat het aangeboren is.quote:Op zondag 27 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
over beenschroeven enzo....1:50 uur]
Tnx CartWOmanquote:Op maandag 28 november 2005 16:45 schreef CartWOman het volgende:
Beertje, ik ben ongelooflijk trots op je!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 23:19 schreef M-en-A het volgende:
"Ga je nou weg...... neem je nou al je eigen spullen mee???", vraagt Roel. "Hoe bedoel je neem je nou al je spullen mee", vraagt Dido. "Kom je nou niet meer bij me slapen", vraagt hij verslagen. "Weet ik niet, misschien is het inderdaad even beter van niet", zegt Dido.
Ze probeert hem nu duidelijk te maken dat ze even een plekje voor zichzelf moet hebben, even tot zichzelf komen. "Het zal wel weer over gaan, maar heeft even zijn tijd nodig. Dus laat me maar even gaan".
"Dido wacht nou ff, alsjeblieft". "Nee Roel, ik heb gewoon even geen zin om nog verder te kletsen, laat me maar gaan, het trekt wel weer weg", zegt Dido.
Ze belooft Roel dat als hij iets voor haar kan doen dat ze het hem dan zal laten weten.
En zeuren over 6 (niets-zeggende) foto's van Lieske achter elkaar...quote:Op maandag 28 november 2005 23:35 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
![]()
Wat een mooie fototroman is dit zeg!!Alles klopt gewoon!! Foto...tekst.... helemaal goed! Mooiste streamverslag tot nu toe vind ik!!
![]()
zes!!??? Zes topics vol zal je bedoelen!!quote:Op maandag 28 november 2005 23:41 schreef Simba het volgende:
[..]
En zeuren over 6 (niets-zeggende) foto's van Lieske achter elkaar...
quote:Op maandag 28 november 2005 23:54 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
zes!!??? Zes topics vol zal je bedoelen!!![]()
eeeeeey Simbaatje!!Wazzup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |