abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32272930
quote:
Op maandag 14 november 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb alle foto's via een andere server opnieuw geupload. Ze zijn nu dus weer zicht baar in de streamverslagen.
Jemig, Scan... klasse!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32276981
Omdat ik 3 dagen niet op Fok! geweest ben, wil ik alles streamers en de mensen die de streamcaps erbij zetten heel erg bedanken!!! Top hoor, ik ben weer helemaal bij!!

dinsdag 15 november 2005 @ 02:37:24 #153
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_32277403
RESPECT voor de verslagen van de maandag Ben nu dat topic aan het lezen en ik vind het echt super wat jullie doen Ga zo door
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator woensdag 16 november 2005 @ 12:19:39 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32311048
Een nieuw dieptepunt is bereikt hoor, in de Nederlandse woordenschat: "Jostiflip".
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32363627
Sanne bedankt voor het fijne verslag deze avond.

Andere streamers ook bedankt ik ben weer op de hoogte
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32391222

[ Bericht 50% gewijzigd door SuperMOM op 19-11-2005 03:56:52 (la maar) ]
  zaterdag 19 november 2005 @ 20:12:58 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_32406898
M-en-A zijn weer goed bezig!

Werken jullie samen
Dat een van jullie de caps maakt en de ander het verslag schrijft
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 20 november 2005 @ 10:59:34 #158
6941 APK
Factual, I think.
pi_32420033
Wederom hulde!
Deze keer met name voor Muerte, Lamon en Day.
  zondag 20 november 2005 @ 11:11:37 #159
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32420175
Bedankt nachtploeg
Voor de verslagen en plaatjes bij Dido's geheime missie.

Keep up the good work
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32420251
Fantastisch, streamers!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator zondag 20 november 2005 @ 12:37:14 #161
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32421777
quote:
Op zondag 20 november 2005 11:45 schreef Sanne het volgende:
Er wordt over Rob geroddeld als hij er niet bij is. Chantal heeft hem nog nooit zo seksueel geting horen doen. "Op een gegeven moment riep hij Ik ben Rob en ik klim er zo op."

Enne, streamers:
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32439808
MamBoo, welkom!

Je schrijft ook al zo leuk.
pi_32457842
M&A: Weer bedankt voor de heldere en duidelijke verslagen. Genot om te lezen. Als ik van mijn werk thuiskom ben ik in no time weer helemaal bij. Nogmaals:

Giofree: Ook jouw verslagen zijn helder en duidelijk, alleen jammer dat je eigen "anti Roel en Nathalie mening" er erg doorheen zit. Evengoed:

Uiteraard ook een pluim aan alle andere streamverslagschrijvers en niet te vergeten de cappers!
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_32457957
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:05 schreef Mike1964 het volgende:

Giofree: Ook jouw verslagen zijn helder en duidelijk, alleen jammer dat je eigen "anti Roel en Nathalie mening" er erg doorheen zit. Evengoed:
Giofree, hier ben ik het mee eens.
Dus iets objectiever, graag. En een entertje af en toe, voor de leesbaarheid.
Verder helemaal top!

En de rest ook weer, natuurlijk!
pi_32462221
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:10 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Giofree, hier ben ik het mee eens.
iemand is het met me eens! Eindelijk...snik...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_32475095
quote:
Op maandag 21 november 2005 18:05 schreef Mike1964 het volgende:
Hahaha, en dat terwijl ik hagenees (Naadje) en indow (Roel) ben . Maar ik zal er rekening mee houden, maar vind het eigenlijk wel leuk om dat -vooral ook bij anderen- ertussen te lezen.
BB is toch vooral daarom bedoeld 'lekker over anderen oordelen'. Normaal doe ik dat in het dagelijks leven juist helemaal niet (zeg het ze liever rechtstreeks dan of respecteer andermans gedrag/mening), maar in BB is de gelegenheid er toch mooi voor (en ik bedoel: moeten ze zich maar niet opgeven anders)': tis per slot van rekening amusement.
En om daar nou andere topics voor te gaan zoeken/volgen/gebruiken, dat gaat me soms wat teveel moeite/tijd kosten.
pi_32475644
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 11:09 schreef giofree het volgende:

[..]

Hahaha, en dat terwijl ik hagenees (Naadje) en indow (Roel) ben . Maar ik zal er rekening mee houden, maar vind het eigenlijk wel leuk om dat -vooral ook bij anderen- ertussen te lezen.
BB is toch vooral daarom bedoeld 'lekker over anderen oordelen'. Normaal doe ik dat in het dagelijks leven juist helemaal niet (zeg het ze liever rechtstreeks dan of respecteer andermans gedrag/mening), maar in BB is de gelegenheid er toch mooi voor (en ik bedoel: moeten ze zich maar niet opgeven anders)': tis per slot van rekening amusement.
En om daar nou andere topics voor te gaan zoeken/volgen/gebruiken, dat gaat me soms wat teveel moeite/tijd kosten.
Luie hond!

Er is éen topic waar we enige objectiviteit verwachten en dat zijn toch echt de streamverslagen.

Lees ook het sticky topic: Waar moet ik zijn voor SC/streams etc.?
pi_32497463
Even iets doen wat ik allang had moeten doen. Vertellen dat M-en-A de absolute heersers van dit forum zijn dit jaar en dat ik nergens geweest zou zijn qua info, zonder hun input.
De meest waardevolle input van heel het forum en iedere dag weer, superbetrouwbaar en hartstikke netjes en nooit te subjectief geschreven.

Ultiem respect.
  woensdag 23 november 2005 @ 01:26:41 #169
6941 APK
Factual, I think.
pi_32497659
Het heeft mij weer 45 minuten van mijn kostbare resterende levensuren gekost om bij te lezen.

Thanks, merci, gracias und danke.
pi_32499605
quote:
Op woensdag 23 november 2005 01:26 schreef APK het volgende:
Het heeft mij weer 45 minuten van mijn kostbare resterende levensuren gekost om bij te lezen.
Er zit ook een scroll-knopje op je muissie gozer. Overigens vind ik wel dat er hier een aantal mensen zich nogal 'heerser c.q. vaste bewoner' van het f*ck-forum beschouwd plus een behoorlijk aantal meelopers die zich gauw gaan verschuilen in een aantal schaduw-topics en afgeven op alles wat newB (en natuurlijk voor hen onbekend) is. Blijkbaar vinden ze dat ze zich hier al 'bewezen' hebben en dat een ander dat ook maar moet doen (alsof je je op dit vlak moet gaan bewijzen haha). Is in 1 v/d topics ook wel aangegeven door anderen.
  woensdag 23 november 2005 @ 09:30:20 #171
242 Pinball
Electric Monk
pi_32500438
M-en-A

Waanzinnig bedankt

De anderen ook natuurlijk, maar ik heb net een heel topic van M&A gelezen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 23 november 2005 @ 19:07:15 #172
6941 APK
Factual, I think.
pi_32515306
quote:
Op woensdag 23 november 2005 08:08 schreef giofree het volgende:

Er zit ook een scroll-knopje op je muissie gozer.
Waar gaat dit over?

Wat begrijp jij niet aan "Thanks, merci, gracias und danke. " en dat opgestoken duimpje naast mijn naam?
pi_32517915
PH52 ik begrijp weinig van je streamverslagen. Zou je misschien wat objectiever kunnen en duidelijker kunnen schrijven.
pi_32531152
Streamers bedankt. Ik ben weer een beetje bijgelezen.
  donderdag 24 november 2005 @ 20:01:20 #175
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_32545954
M-en-A, welk programma gebruik jij om je screenshots te maken. Als ik een screenshot maak van mijn mediaplayer dan krijg ik in paint alleen een zwart vlak te zien.
  donderdag 24 november 2005 @ 20:29:32 #176
16701 scanman01
Today's a good day
pi_32546755
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:01 schreef Bergie88 het volgende:
M-en-A, welk programma gebruik jij om je screenshots te maken. Als ik een screenshot maak van mijn mediaplayer dan krijg ik in paint alleen een zwart vlak te zien.
Komt ie:

Linkermuis knop op een lege plek van je bureaublad en dan "eigenschappen" kiezen.
Vervolgens klik je op "instellingen" en daarna op "geavanceerd". Dan klik je op "probleem oplossen". In het nieuwe scherm zet je de hardwareversnelling lager of helemaal naar links.
Dan moet het lukken!

En je kunt bv screenhunter gebruiken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_32546940
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Komt ie:

Linkermuis knop op een lege plek van je bureaublad en dan "eigenschappen" kiezen.
Vervolgens klik je op "instellingen" en daarna op "geavanceerd". Dan klik je op "probleem oplossen". In het nieuwe scherm zet je de hardwareversnelling lager of helemaal naar links.
Dan moet het lukken!

En je kunt bv screenhunter gebruiken.
Deze dus: http://www.snapfiles.com/get/screenhunter.html

of deze: http://www.snapfiles.com/get/gprintscreen.html
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  donderdag 24 november 2005 @ 20:51:04 #178
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_32547449
Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat ik wel de caps kan maken maar ze niet aan mijn stream verslagen kan toevoegen omdat ze ergens op internet moeten staan. Is er op heb fok!forum van BB een plek daarvoor. Dan kan ik volledige streamverslagen gaan schrijven. Een beetje illustratie is altijd leuk natuurlijk.
pi_32550148
San, heerlijk dat je de internet-uitzending weer doet!
  donderdag 24 november 2005 @ 22:29:10 #180
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32550542
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
San, heerlijk dat je de internet-uitzending weer doet!
Ik blijf hem tot het einde doen, mits ik thuis ben.
Wat ik natuurlijk wel verwacht want ik zeg gewoon alles af.

Vind dat het vastgelegd moet worden voor het nageslacht dus zie het als mijn plicht.
Bovendien vind ik Bridget en Ruud lekker grof in die uitzending. Echt genieten.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32550656
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik blijf hem tot het einde doen, mits ik thuis ben.
Wat ik natuurlijk wel verwacht want ik zeg gewoon alles af.

Vind dat het vastgelegd moet worden voor het nageslacht dus zie het als mijn plicht.
Bovendien vind ik Bridget en Ruud lekker grof in die uitzending. Echt genieten.
En je hebt een primeur met de genomineerden, ik m'n stinkende best doen de gewone streams aan de gang te krijgen (bufferdebuffer) en jij schrijft gewoon wie er genomineerd zijn.

Je weet dat ik nog steeds van je hou, hè?
  donderdag 24 november 2005 @ 22:38:56 #182
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32550860
Ik ook van jou.
pi_32550993
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:51 schreef Bergie88 het volgende:
Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat ik wel de caps kan maken maar ze niet aan mijn stream verslagen kan toevoegen omdat ze ergens op internet moeten staan. Is er op heb fok!forum van BB een plek daarvoor. Dan kan ik volledige streamverslagen gaan schrijven. Een beetje illustratie is altijd leuk natuurlijk.
Gratis plaatjes uploaden kan hier: http://picsplace.to/index.php
of hier http://freehosting.hostrave.com/free-image-hosting/
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32556198
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:51 schreef Bergie88 het volgende:
gebruik de laatste tijd http://Photobucket.com om de foto's op te zetten.
pi_32590823
Ik wil de streamverslagenclub van zaterdagochtend even hartelijk bedanken voor hun uitgebreide verslag! Als ik het had geweten had ik de wekker gezet
Ik ben zo blij. Zo blij..........
pi_32591042
Ik bedank met je mee, joohanna.

Had het ook graag zelf willen zien, had het vanmiddag pas verwacht.
pi_32609098
Zwanee, hopelijk lees je dit, als newbee.

Fijn dat je hebt besloten te gaan posten in de verslagen! Welkom.
  zondag 27 november 2005 @ 00:58:36 #188
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32609281
Zwanee!

Extra streamers zijn zeer welkom.
  zondag 27 november 2005 @ 01:46:24 #189
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32610141
Hahaha graag gedaan en bedankt voor het welkom. Had vanavond toch niks te doen en besloot weer eens op het forum rond te gaan kijken. Zag toen de streamverslagen en had zoiets van "ach ja......waarom niet"
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_32610570
Dat mag je vaker denken.
  zondag 27 november 2005 @ 09:38:27 #191
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32612716
quote:
Op zondag 27 november 2005 01:51 schreef versabommie het volgende:
over beenschroeven enzo....1:50 uur

]
Het lijkt net op deze foto of Rob tenen aan zijn stomp heeft zitten. Of zie ik dat verkeerd? Als het tenen zouden zijn, zou je namelijk eerder verwachten dat het aangeboren is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 27 november 2005 @ 10:01:20 #192
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32612850
Het zijn geen tenen. Er staan in het schroef hier je been af topic nog duidelijker foto's van de stomp.
pi_32648568
Beertje, ik ben ongelooflijk trots op je!!!

pi_32653002
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:45 schreef CartWOman het volgende:
Beertje, ik ben ongelooflijk trots op je!!!

Tnx CartWOman

pi_32659463
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:19 schreef M-en-A het volgende:
"Ga je nou weg...... neem je nou al je eigen spullen mee???", vraagt Roel. "Hoe bedoel je neem je nou al je spullen mee", vraagt Dido. "Kom je nou niet meer bij me slapen", vraagt hij verslagen. "Weet ik niet, misschien is het inderdaad even beter van niet", zegt Dido.
Ze probeert hem nu duidelijk te maken dat ze even een plekje voor zichzelf moet hebben, even tot zichzelf komen. "Het zal wel weer over gaan, maar heeft even zijn tijd nodig. Dus laat me maar even gaan".

"Dido wacht nou ff, alsjeblieft". "Nee Roel, ik heb gewoon even geen zin om nog verder te kletsen, laat me maar gaan, het trekt wel weer weg", zegt Dido.
Ze belooft Roel dat als hij iets voor haar kan doen dat ze het hem dan zal laten weten.

Wat een mooie fototroman is dit zeg!! Alles klopt gewoon!! Foto...tekst.... helemaal goed! Mooiste streamverslag tot nu toe vind ik!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_32659620
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:35 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Wat een mooie fototroman is dit zeg!! Alles klopt gewoon!! Foto...tekst.... helemaal goed! Mooiste streamverslag tot nu toe vind ik!!
En zeuren over 6 (niets-zeggende) foto's van Lieske achter elkaar...
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_32660106
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:41 schreef Simba het volgende:

[..]

En zeuren over 6 (niets-zeggende) foto's van Lieske achter elkaar...
zes!!??? Zes topics vol zal je bedoelen!!

eeeeeey Simbaatje!! Wazzup?
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_32660207
pi_32660752
quote:
Op maandag 28 november 2005 23:54 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

zes!!??? Zes topics vol zal je bedoelen!!

eeeeeey Simbaatje!! Wazzup?
't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_32662088
lovebear klasse gedaan meid

andere streamers ook hartelijk bedankt voor jullie prima werk, ben weer helemaal bijgelezen.

Zelf hebben we de komende tijd door omstandigheden minder gelegenheid, maar zal zo tussendoor toch proberen om wat verslagen te maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door M-en-A op 29-11-2005 01:26:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')