abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31883161
APK, als je er bent om 0.00 uur?
Ik ga slapen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31887092
Bedankt streamers, prachtige verslagen!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_31888452
mensen bedankt voor het streamen!
laten we deze trend voortzetten.. (dus veel streamen.. )
Babe In Totale Control of Herself
pi_31897023
Ik ben zoooo trots...

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 2 november 2005 @ 15:47:59 #55
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31899063
Uit de streamverslagen:
quote:
Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef cuall het volgende:
Lieske vind het op de bank zitten wel naar. Rob geeft haar terug dat de bank van Lieske wel een heel makkelijke bank was. Die van hem met Tanja en Linda was zwaar, de laatste bank vond hij niet spannend, "en toen ging ik er bijna uit, dat had ik echt niet verwacht"
De bank van Lieske was niet zwaar?? Rob moest eens weten dat de nummer 1, 2 en 3 toen op de bank zaten
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31911538
Bedankt streamers! Ik ben weer helemaal bij en daar hoefde ik niet alle topics voor door te lopen, dus top hoor!! Ook gaaf dat jullie er streamscaps bij doen
  donderdag 3 november 2005 @ 13:38:50 #57
6941 APK
Factual, I think.
pi_31926518
CartWOman & Isabeau.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31927136

Heb even in een stoel gezeten, maar dat kan ik niet lang volhouden, liggend met laptop is het niet te doen.
Straks maar weer proberen.
pi_31931724
quote:
Op donderdag 3 november 2005 13:38 schreef APK het volgende:
CartWOman & Isabeau.
Ja heelgoed gedaan heb me helemaal bij gelezen
pi_31932080
APK
Tnx voor de pics in het streamverslagen toppic
pi_31935972
Ontzettend bedankt streamschrijvers

Nu kan ik als ik s avonds thuis kom tenminste ff snel bijlezen en weet ik wat er is gebeurd.
  donderdag 3 november 2005 @ 20:01:30 #62
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31937193
Ik las in de commentaren op de tv uitzening dat Dido Lieske een teringwijf genoemd zou hebben. Maar lees het niet terug in de streamverslagen (of lees erover heen).
Iemand die weet waar ik dat kan vinden?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31937551
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
Ik las in de commentaren op de tv uitzening dat Dido Lieske een teringwijf genoemd zou hebben. Maar lees het niet terug in de streamverslagen (of lees erover heen).

Was als t goed is op de dag van het feestje.
Dinsdag volgens mij
  donderdag 3 november 2005 @ 20:14:39 #64
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_31937610
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:

Staat niet in het streamverslag van dinsdagavond las ik (wel dat Dido en Nathalie Lieske een meeloper vinden)

In dit topic wordt er wel over gesproken (aan het einde):
[BB SC] 631 BB naait Dido... jammer Roel
O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
pi_31937656
Dat was dinsdagavond na het feestje, San.
Helaas heeft M-en-A de opmerking gemist (en de streamers ook); Lieske maakte een opmerking toen Dido vroeg of de slaapkamerdeur dicht kon.
Dido was dus furieus en uitte dit tegen Nathalie, die ook in bed lag.
Zoiets.
  donderdag 3 november 2005 @ 20:20:18 #66
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31937787
Thanks
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31945271
APK, ben je er nog even?
pi_31948863
Ik ben bekaf en ga slapen.
Als iemand zich nog geroepen voelt?
  vrijdag 4 november 2005 @ 02:04:50 #69
6941 APK
Factual, I think.
pi_31949028
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 01:56 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben bekaf en ga slapen.
Als iemand zich nog geroepen voelt?
Well done!
Truste!

Als er nog plaatjes komen zal ik ze verplaatsen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 4 november 2005 @ 12:17:57 #70
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_31956127
Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar doe het toch...

Nadat ik al een tijdje had meegelezen, heb ik me begin oktober geregistreerd, omdat ik het leuk vond om mee te praten over de streams. Ik heb zo'n 200 keer iets gepost en begon me steeds meer een Lieske te voelen : Een hééél enkele keer werd er gereageerd.
Ik doe schijnbaar iets verkeerds in de groep, maar wat???
Ik wacht gespannen op een antwoord, en anders : NOMINEER me maar!
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_31957624
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 12:17 schreef mamapan het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar doe het toch...

Nadat ik al een tijdje had meegelezen, heb ik me begin oktober geregistreerd, omdat ik het leuk vond om mee te praten over de streams. Ik heb zo'n 200 keer iets gepost en begon me steeds meer een Lieske te voelen : Een hééél enkele keer werd er gereageerd.
Ik doe schijnbaar iets verkeerds in de groep, maar wat???
Ik wacht gespannen op een antwoord, en anders : NOMINEER me maar!
Ik denk dat je dat niet persoonlijk moet opvatten. Vooral in SC gaat het soms zo hard dat iedereen lekker door elkaar heen gilt en je niet eens op elkaar reageert.
Ik word soms ook tijden niet gequote maar zie dat niet als negeren. Ik quote ook maar zelden iemand, gil lekker me eigen mening in de topics
pi_31959099
Wat MissX zegt is helemaal waar, mamapan. Er worden zoveel mensen niet gequote.
Lekker doorposten, en quote zelf ook eens iemand, dat helpt.
Dus doe als Lieske: kin omhoog.
  Moderator vrijdag 4 november 2005 @ 13:52:42 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31959319
Uit de streamverslagen:
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
De afgang van Dido gaat onverstoord verder. Iedereen is slecht, behalve Dido. En ze blijft echt geloven dat ze iedereen eruit geluld heeft.

[afbeelding]
Kun je het tentoonspreiden van je minachting ten opzichte van Dido beperken tot de SC en andere daarvoor bestemde topics?
Als ik streamverslagen lees, heb ik daar even geen zin in. De hele SC staat al vol met dat gebash.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_31959405
Er wordt fantastisch geschreven, mensen!

Ik wilde graag de weekopdracht verslaan maar ben kotsmisselijk, dus ga ff op bed. Hopelijk is het vanavond.

Succes vanmiddag!
pi_31962685
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 13:52 schreef Gert het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]

Kun je het tentoonspreiden van je minachting ten opzichte van Dido beperken tot de SC en andere daarvoor bestemde topics?
Als ik streamverslagen lees, heb ik daar even geen zin in. De hele SC staat al vol met dat gebash.
ik ben allang blij dat ik de streamverslagen kan lezen en niet alle sc topics door hoef te spitten

Heel hartelijk dank weer, ben weer lekker bijgelezen, en zoals het er nu naar uitziet hoef ik ook niets van de weekopdracht te missen

Jullie doen geweldig werk!!
De nakende waarheid.
En niets dan de nakende waarheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')