De bank van Lieske was niet zwaar?? Rob moest eens weten dat de nummer 1, 2 en 3 toen op de bank zatenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:10 schreef cuall het volgende:
Lieske vind het op de bank zitten wel naar. Rob geeft haar terug dat de bank van Lieske wel een heel makkelijke bank was. Die van hem met Tanja en Linda was zwaar, de laatste bank vond hij niet spannend, "en toen ging ik er bijna uit, dat had ik echt niet verwacht"
Was als t goed is op de dag van het feestje.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
Ik las in de commentaren op de tv uitzening dat Dido Lieske een teringwijf genoemd zou hebben. Maar lees het niet terug in de streamverslagen (of lees erover heen).
Iemand die weet waar ik dat kan vinden?![]()
![]()
Staat niet in het streamverslag van dinsdagavond las ik (wel dat Dido en Nathalie Lieske een meeloper vinden)quote:Op donderdag 3 november 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:
Ik las in de commentaren op de tv uitzening dat Dido Lieske een teringwijf genoemd zou hebben. Maar lees het niet terug in de streamverslagen (of lees erover heen).
Iemand die weet waar ik dat kan vinden?![]()
![]()
Well done!quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:56 schreef CartWOman het volgende:
Ik ben bekaf en ga slapen.
Als iemand zich nog geroepen voelt?
Ik denk dat je dat niet persoonlijk moet opvatten. Vooral in SC gaat het soms zo hard dat iedereen lekker door elkaar heen gilt en je niet eens op elkaar reageert.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:17 schreef mamapan het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar doe het toch...
Nadat ik al een tijdje had meegelezen, heb ik me begin oktober geregistreerd, omdat ik het leuk vond om mee te praten over de streams. Ik heb zo'n 200 keer iets gepost en begon me steeds meer een Lieske te voelen : Een hééél enkele keer werd er gereageerd.
Ik doe schijnbaar iets verkeerds in de groep, maar wat???
Ik wacht gespannen op een antwoord, en anders : NOMINEER me maar!
Kun je het tentoonspreiden van je minachting ten opzichte van Dido beperken tot de SC en andere daarvoor bestemde topics?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
De afgang van Dido gaat onverstoord verder. Iedereen is slecht, behalve Dido. En ze blijft echt geloven dat ze iedereen eruit geluld heeft.
[afbeelding]
ik ben allang blij dat ik de streamverslagen kan lezen en niet alle sc topics door hoef te spittenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:52 schreef Gert het volgende:
Uit de streamverslagen:
[..]
Kun je het tentoonspreiden van je minachting ten opzichte van Dido beperken tot de SC en andere daarvoor bestemde topics?
Als ik streamverslagen lees, heb ik daar even geen zin in. De hele SC staat al vol met dat gebash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |