die filmpjesquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:38 schreef Backhander het volgende:
heey,
[afbeelding]
ik zit al te sparen voor vuurwerk maar ik wil graag de prijzen weten van dit jaar dus weet iemand vuurwerk sites waar de folder nu al op staat?
www.vuurwerkfilmpjes.nl
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:49 schreef Fool het volgende:
[..]
Ik woon in Baarle-Nassau (bijna België). Bij ons kun je in 't belgische gedeelte van 't dorp heel 't jaar door vuurwerk kopen. Een stuk goedkopen dan in Nederland. En 19 oktober valt wel mee hoor! Er lopen al zeker een maand, iedere zondag, een hoop toeristen met tassen vol (Belgisch, illegaal) vuurwerk terug naar hun wagentje, waar ze het lekker mee terug naar Nederland te nemen...
Om vervolgens in een fuik te rijden
Let it snow, let it snowquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:41 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Ik niet. Ipv vuurwerk koop ik een voorraad drugs & alcohol.
Dit meen je toch niet he?quote:Op vrijdag 4 november 2005 02:14 schreef Shreyas het volgende:
Weet iemand misschien waar ik dit soort vuurwerk (legaal!) kan krijgen? Want die viertal vonkeltjes in de lucht die een gewone vuurpijl levert, doet mij niet veel![]()
Verklaar je nader?quote:
Dat vuurwerk wat jij wilt is een flowerbed. Er zijn flowerbeds in Nederland te koop, maar daar betaal je bakken met geld voor en het effect is echt om te janken. Kortom: wil je iets fatsoenlijks en in de picture staan zul je toch echt iets uit Belgie moeten kopen. Overigens zijn flowerbeds nooit goedkoop.quote:
Misschien was het plaatje niet goed uitgekozen, maar ik wil gewoon vuurwerk dat te zien is in de lucht. Bij ons in de buurt zie ik regelmatig vuurwerk dat dicht in de buurt komt bij wat ik wil.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vuurwerk wat jij wilt is een flowerbed. Er zijn flowerbeds in Nederland te koop, maar daar betaal je bakken met geld voor en het effect is echt om te janken. Kortom: wil je iets fatsoenlijks en in de picture staan zul je toch echt iets uit Belgie moeten kopen. Overigens zijn flowerbeds nooit goedkoop.
Dat wel natuurlijk. Ben ik blij dat ik een achterbuurman heeft met geld teveel en een enorme voorliefde voor vuurwerkquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:11 schreef WesHell het volgende:
Waarom zo'n drukte om een vuurpijl je steekt hem aan. Staat 5 seconden te kijken naar het lontje, die gaat erin. En pfuuuuu daar gaat die. En de klap op de vuurpijl de vuurpijl je ziet slechts enkele seconde wat kleuren.
En je hoort de buren OOOOOOOh.....Wat mooi. en weg 20 euro..
Vet stoer
heb ik is en paar keer gedaan de eerste keer in een steegje aan gestoken één huis helemaal in rook bedekt en daat voor maar ¤ 0.50 á 1.00!quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:02 schreef JPM01 het volgende:
[..]
moet je een PVC buis sterretjes stoppengeeft een mooi rook effect
![]()
Ik niet, pas begin volgend jaarquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:00 schreef qu63 het volgende:
Ik wel!
ik denk voor ongeveer ¤25 ofzo, vind ik wel genoeg
Kijk is op www.arjanuitman.com.. de site over vuurwerkquote:Op maandag 7 november 2005 16:39 schreef MaximumRush het volgende:
Mag je trouwens in dit topic vragen om adresjes in België? Ik bedoel, daar is toch niks illegaals aan?
Heb je kvk?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:11 schreef RijstNatie het volgende:
Ik ga dit jaar voor de Mortier pijpen van 1 schot bij alpeco...
Nu geven ze zure melk.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
die filmpjes--> http://www.vuurwerkfilmpj(...)/thunderbomb1000.mpg
let op de koeien--> http://www.vuurwerkfilmpj(...)erk/gigavlinder1.mpg
zelf naar belgie rijdenquote:Op zondag 13 november 2005 18:13 schreef RenzoBrad het volgende:
Elk jaar op oudejaarsdag weer oliebollen, bier en veel vuurwerk
![]()
Heb net vandaag alle supervlinders, nitraat, black bermuda's (de laatste omdat ze niet meer gemaakt worden en ze blijven leuk) ,strijkers en nitraatmatten (500st.) binnen gekregen
![]()
Alleen nog ff wachten op lawinepijlen, wordt steeds lastiger om aan die dingen te komen![]()
quote:Op zondag 13 november 2005 22:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb bedacht dat ik behalve een aantal flesjes lekkere drank ook mijn statief mee ga nemen, om wat mooie vuurwerk foto's te gaan maken
als de foto's lukken, off coursequote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als je dit doet post dan wat oke
![]()
![]()
![]()
![]()
Fotografie![]()
![]()
Om bijvoorbeeld knalpattronen af te schietenquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:10 schreef E.T. het volgende:
Wat hebben pistolen in hemelsnaam met vuurwerk te maken???????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |