Shit ja... dan was ik nu toch zeker al 44 geweest...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou.. Als je moeder niet gerookt had, dan was je nu ouder geworden!.
Ik mag Tanja niet, ik vind het een sjagereinig klerewijf. Maar je overdrijft nu heeel erg!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dat "Big Brother-Tanja" haar eigen baby wil vergiftigen door te roken is tot daar aan toe, maar dat Talpa, als "familie-zender" niets over het roken zegt vind ik verschrikkelijk slecht.
Nu lijkt het net alsof een rokende, zwangere moeder heel gewoon is en dat er niets ergs aan is...
Ik heb me opgegeven voor Big Brother en ik beloof dat het er een stuk heftiger aan toe zou gaan als ik in het Big Brother huis had gezeten. Ik had haar al vechtend duidlijk gemaakt dat ze in feite het kind al aan het vermoorden is terwijl ze het kind nog niet eens had gehad!
Smerig, schandalig en naief van Talpa om hier niets negatiefs over te zeggen...
Maar helemaal schandalig van de regering dat hier niets over gezegd is! ik dacht dat ze met zijn allen een anti rook beleid voerden?
dropveter??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:01 schreef Beezz het volgende:
[..]
Dus dan is het maar normaal dropveter? Omdat deze doos Tanja niet de enige is, hoor? En jij was boos geweest als de regering die zwangere schoorsteen van de buis had getrokken? Ik niet, net goed. Zometeen denken mensen dat het normaal is, roken terwijl je zwanger bent.
En dat het hypocriet is zie ik ook niet in. Wil je roken terwijl je zwanger bent? Doe maar, het is jouw leven toch niet. Maar ga het niet uitzenden alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Walgelijk, ze is zwanger en rookt dikke shaggies, daar waar een bouwvakker nog wat van kan leren.
En je keurt het niet goed en had het zelf anders gedaan? Maar ondertussen wel zitten zeiken op degene die precies hetzelfde erover denkt.
Ow, en het kind is niet gezond. Dacht je dat nou echtIk zou nog even zwanger en roken in google intoetsen als ik jouw was.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik mag Tanja niet, ik vind het een sjagereinig klerewijf. Maar je overdrijft nu heeel erg!
Mijn moeder heeft ook stevig doorgerookt tijdens de zwangerschap. En ik ben harstikke gezond, ik ben geen lesbo en ik hou helemaal niet van roken. Ik heb zelfs nog geen sigaret aangeraakt!
Ok het is niet goed voor het kind, maar ik denk dat iedereen super overdrijft. Maar ik ben al 27 jaar super gezond! Nog nooit een ziekenhuis gezien, gaat erg weinig naar de dokter..... dus denk dat het allemaal wel meevalt met dat roken.......
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:06 schreef --HOOLIE-- het volgende:
![]()
Deze foto komt van een site van een Amerikaanse groep die muziek maken op instrumenten gemaakt van junk(afval).
Deze foto stond bij de tekst van hun liedje "Baby If You Smoke " vrij vertaald "Schatje, als je rookt" en heeft dus niks met een baby als zijnde een pasgeborene te maken... bron : http://www.junkyardsymphony.com/babysmoke.html
Dus leer Engels en hou op met die stemmingmakkerij...
Hallo, hier opa. In den jaaren 50 en 60 rookte zo ongeveer de helft van den vrouwen, en rookten zij niet, dan rookten zij wel mee met hun echtgenooten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 01:07 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Dat "Big Brother-Tanja" haar eigen baby wil vergiftigen door te roken is tot daar aan toe, maar dat Talpa, als "familie-zender" niets over het roken zegt vind ik verschrikkelijk slecht.
Nu lijkt het net alsof een rokende, zwangere moeder heel gewoon is en dat er niets ergs aan is...
Ik heb me opgegeven voor Big Brother en ik beloof dat het er een stuk heftiger aan toe zou gaan als ik in het Big Brother huis had gezeten. Ik had haar al vechtend duidlijk gemaakt dat ze in feite het kind al aan het vermoorden is terwijl ze het kind nog niet eens had gehad!
Smerig, schandalig en naief van Talpa om hier niets negatiefs over te zeggen...
Maar helemaal schandalig van de regering dat hier niets over gezegd is! ik dacht dat ze met zijn allen een anti rook beleid voerden?
Ik heb toen ik jonger was ook aan de coke gezeten, wil dat zeggen dat ik nu ( 8 jaar later) een slechte moeder ben?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 02:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zekers. ex-coke, zoals ik al vermeldde. heb je nog een grap?
ik gaf aan dat het risicoverhogend was.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb toen ik jonger was ook aan de coke gezeten, wil dat zeggen dat ik nu ( 8 jaar later) een slechte moeder ben?
Heb je bewijs dat haar kind astma heeft?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:50 schreef Beezz het volgende:
De mensen die hun kinderen zulke dingen aandoen zijn niet goed in de kop, en moeten opgesloten worden.
Dat kut wijf van een Tanja heb geen astma, haar kind wel nu, en als ze mazzel heb ook chronische bronchitus. Om nog maar niet te spreken over de nicotine verslaving van haar baby.![]()
En het lijkt wel normaal, niemand hoor je erover, mja af en toe iets op internet. Maar het lijkt wel normaal dat zulke mensen ongestoord hun gang kunnen laten gaan.
http://www.e-gezondheid.b(...)en-10570-541-art.htm
Ik vind het ongeloofelijk, als je zoiets leest, en dan nog rookt terwijl je zwanger bent, dan ben je 't zonlicht niet eens waard![]()
Wat is er risicoverhogend aan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik gaf aan dat het risicoverhogend was.
quote:
Ik probeerde mijn punt duidelijk te maken, iedereen die roept dat het kind gezond is roept dat te vroeg en dat had je geweten als je jezelf een beetje wijs had gemaakt in dit onderwerp. (en ziektes in families dat komt altijd voor, ik heb het over ziektes die te voorzien zijn, ik zei niet dat iedereen die astma heeft ook moeder heeft die rookt)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb je bewijs dat haar kind astma heeft?
Ik heb toevallig chronische bronchitis en dat komt dus niet van roken maar zit gewoon bij ons in de familie, zowel mijn moeder als mijn oma heeft het (oma heeft nooit gerookt en haar moeder ook niet)
quote:Maar de gezondheid van het kind op latere leeftijd wordt wellicht door roken tijdens de zwangerschap beïnvloed op manieren waarvan we momenteel nog maar een flauw vermoeden beginnen te krijgen.
lees dit nog eens zorgvuldig door.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:20 schreef Copycat het volgende:
zonder dat mijn arts geen ongezondheid in mijn lijf kan vinden
Google zegt: Bedoelde u: devastator ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:53 schreef zoalshetis het volgende:
kom op zeg! coke is een devostator. kan je wel gestopt zijn, het laat zeker sporen na in je lichaam.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:16 schreef Beezz het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn punt duidelijk te maken, iedereen die roept dat het kind gezond is roept dat te vroeg en dat had je geweten als je jezelf een beetje wijs had gemaakt in dit onderwerp. (en ziektes in families dat komt altijd voor, ik heb het over ziektes die te voorzien zijn, ik zei niet dat iedereen die astma heeft ook moeder heeft die rookt)
Het feit alleen al dat deze baby 9 maanden lang meer nicotine in zn bloed had als Tanja, in het meest essentiele deel van haar leven, zegt mij al dat deze baby niet gezond is.
Of het feit dat de baby veel minder weegt als ze zou horen te wegen als ze niet gerookt had, zegt mij dat deze baby een achterstand heeft.
Of het feit dat de baby haar bloedvaten 9 maanden zijn samengetrokken, de koolmonoxide, de vertraagde ademhaling van de baby.
De baby is niet gezond. De baby is een verslaafde met gif in haar lichaam.
[..]
Da's inderdaad een sterk staaltje fehlleistungquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:26 schreef zoalshetis het volgende:
lees dit nog eens zorgvuldig door.
Kort door de bocht kan je altijd gaan. We hebben het niet over uitlaatgassen, want daar kan je niet aan ontkomen. Als ik het geld zou hebben om mijn vrouw 9 maanden op een eilandje te zetten dan lag ze daar nu al uit zichzelf.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |