Met of zonder 12de man, winnen doen we al sinds oktober niet meerquote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef err het volgende:
opzouten met die boycot..je gaat toch niet je ploeg laten vallen als je 16e staat...net alsof die spelers iets aan de prijs van een kaartje kunnen doen.
Zéér onverstandig imo om op dit moment ook nog je 12e man thuis te laten.
Sorry hoor... ik ga graag naar uitwedstrijden maar omdat de kosten nu zo hoog zijn ga ik hooguit naar 4/5 uitwedstrijden omdat ik het me zelf niet kan veroorloven om er meer te zien. Ik zou het toch graag goedkoper zien zodat ik me club wat vaker kan ondersteunen... op deze manier gaat dat niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:58 schreef err het volgende:
opzouten met die boycot..je gaat toch niet je ploeg laten vallen als je 16e staat...net alsof die spelers iets aan de prijs van een kaartje kunnen doen.
Zéér onverstandig imo om op dit moment ook nog je 12e man thuis te laten.
quote:Hi Martijn
My name´s Rafael Reis and I´m a brazilian sportive journalit. I was searching in internet and I´ve discovered a important player of your team: Eljero Elia, 18 years-ols striker. Can you tell me more things about him? Is he too good as I think?
Thank you,
Rafael Reis
Tudo sobre o mundo do futebol, ou pelo menos, sobre o meu mundo do futebol.
www.loucosporesporte.com.br
zeg maar dat het niks is anders komen ze 'm halenquote:Op woensdag 30 november 2005 06:48 schreef Thetallguy het volgende:
Iemand ook zo'n mailtje gehad?
[..]
Het kinkt nog ongeloofwaardiger dan "stuur deze mail door naar 20 mensen en je krijgt 200 dollar van Bill Gates"quote:Op woensdag 30 november 2005 06:48 schreef Thetallguy het volgende:
Iemand ook zo'n mailtje gehad?
[..]
Dat boeid mij geen ene flikker we hebben de punten mee genomen naar Den Haag en dat is het enige dat teltquote:Op zondag 4 december 2005 17:34 schreef methodmich het volgende:
ADO was niet best, maar goed, wel drie punten meegenomen.
Michael Mols is helaas niet snel genoeg meer. Geert den Ouden mag wel uitkijken voor een schorsing op televisiebeelden.
en we gaan weer leuk verder. Ik ga dus lekker mee boycottenquote:Supporters vereniging kondigt meerdere acties aan
Na de geslaagde anti combi actie bij de wedstrijd Sparta – ADO Den Haag is er in goed overleg besloten dat er ook bij de wedstrijden tegen Roda JC en AZ een boycot van kracht is tegen de verplichte buscombi. Rondom de wedstrijden ADO Den Haag – RBC en ADO Den Haag - Feyenoord zullen er ook acties plaats vinden.
De supporters vereniging roept dus alle supporters op gehoor te geven aan de boycot acties van de komende weken.
Zaterdag 10 december zal bij de wedstrijd ADO Den Haag - RBC Midden Noord leeg blijven en zullen er spandoeken komen waarin de supporters hun ongenoegen uiten.
Hoewel er heel veel verschillende klachten bij de supporters zijn, is het nu het belangrijkste dat de prijzen van uit en thuiswedstrijden naar beneden gaan, er minder verplichte combi wedstrijden komen en dat supporters betrokken worden bij de ontwikkelingen binnen de club (bijvoorbeeld nieuwe stadion).
Supporters vereniging ADO Den Haag
tzal wat meer gaan kosten maar ik sta zekers lange zijquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:29 schreef woediewokkie het volgende:
in het nieuwe stadion moeten we ons zowieso niet achter zo'n doel laten proppen,gewoon eens lange zij...altijd lange zij.....
quote:NEC wil Van der Leegte voor Van der Doelen
EXCLUSIEF - NEC ziet Tommie van der Leegte als mogelijke opvolger van Björn van der Doelen. De aanvoerder van ADO Den Haag is op zoek naar een nieuwe club aangezien zijn contract in Den Haag komende zomer afloopt.
Van der Leegte laat in de nieuwe Voetbal International weten dat hij wel oren heeft naar een verblijf in Nijmegen. Zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma voegt daar echter aan toe dat er meerdere clubs geïnteresseerd zijn in de 28-jarige Brabander.
Van der Doelen (29) liet eerder dit seizoen weten dat hij van plan is aan het einde van deze jaargang een punt achter zijn loopbaan te zetten.
Bron: www.vi.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |