Interessant zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:50 schreef fvivif het volgende:
ik ben me aan het aftrekken
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:50 schreef fvivif het volgende:
Fijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:50 schreef fvivif het volgende:
Gefeliciteerd! je eerste keer jongen, best speciaal hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:50 schreef fvivif het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! je eerste keer jongen, best speciaal he![]()
Een BB babyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:53 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! je eerste keer jongen, best speciaal he![]()
Neeeeeeeeeeeeee! De moeder van Linda is WEL leuk...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hummie lijkt de moeder van Linda wel....
Ja die zat flink cool te wezen toen ze werd gevraagd naar Linda's feestbeest-gedrag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee! De moeder van Linda is WEL leuk...![]()
Hier draait de boel redelijk goed hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:57 schreef Falco het volgende:
Ah dr gebeurt weer niks. Verder 'ruisen' de streams bij mij, telkens flitsen er van die witte schichten er doorheen. Bij jullie ook?
Vooruit, ik ga de streams weer eens aanzettenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:57 schreef Falco het volgende:
Ah dr gebeurt weer niks. Verder 'ruisen' de streams bij mij, telkens flitsen er van die witte schichten er doorheen. Bij jullie ook?
En dat is 1.... nu de rest nogquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:57 schreef CartWOman het volgende:
Roel heeft het al over Tanja nomineren als ze graag naar huis wil.
Nee, prima hier. Voor het eerst vandaag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:57 schreef Falco het volgende:
Hier ook...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier draait de boel redelijk goed hoor
Nee geen last van, hier draait alles wel redelijk ok momenteel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:57 schreef Falco het volgende:
Chantal gaat waarschijnlijk buiten roken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:57 schreef ChantalC het volgende:
Heeft Chantal het koud ofzo?
sukkel, dat had je linda moeten laten doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:50 schreef fvivif het volgende:
Ik zei ook niet dat ze er op leek, maar als je haar moeder niet hebt gezien, zou ze zo een blonde versie van een oudere Linda (dus haar moeder) kunnen zijn....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:54 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee! De moeder van Linda is WEL leuk...![]()
Roelemans gaat mee...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Chantal gaat waarschijnlijk buiten roken..![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
sukkel, dat had je linda moeten laten doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed punt. Het gebeurt vaak op een dag; dus ik verwacht Tanja morgen wel in de DBK.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef Jane het volgende:
Ik vraag me af, roepen ze vanaf nu nog steeds zo hard om dat ze hun zenders moeten checken? Lekker, elke keer dat kind wakker!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
sukkel, dat had je linda moeten laten doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klopt heb ik ook last van de kwaliteit van de streams zijn een stuk slechter dan gisteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:57 schreef Falco het volgende:
even afsluiten en opnieuw opstarten, daarna draaiden ze hier weer perfectquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt heb ik ook last van de kwaliteit van de streams zijn een stuk slechter dan gisteren.
En ze kunnen dan ook die haan niet meer laten kraaien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Goed punt. Het gebeurt vaak op een dag; dus ik verwacht Tanja morgen wel in de DBK.
Ah okee, opgelost. Het klonk nl. nog vrij hard hier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef Jane het volgende:
Ah, ze roepen het dus wel om, maar wel zachter, volgens mij.
"Chantal, zender checken". Zei ik het niet?
Zie je het voor je? Over 5 jaar loopt Tanja met die kleine door de AH... De omroep installatie hapert... Die kleine zegt tegen Tanja: Mamma die meneer moet zijn zender tjekke!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Goed punt. Het gebeurt vaak op een dag; dus ik verwacht Tanja morgen wel in de DBK.
Maar natuurlijk rookt Tanja nog, wat denk jij dan... Ze wilde al een sigaret toen de placenta er nog uit moestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
Rookt Tanja nog of hoe zit dat?
En ook geen Mötley Crue (of zoiets?) en Marilyn Manson meer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:01 schreef Jane het volgende:
[..]
En ze kunnen dan ook die haan niet meer laten kraaien.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:03 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik ga.. naar Sjannie luisteren lukt me echt niet meer![]()
Dag mensen
Ook geen Marilyn Manson of Megadeth meer, of whatever the hell het was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:01 schreef Jane het volgende:
[..]
En ze kunnen dan ook die haan niet meer laten kraaien.
Babygehuil?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:03 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En ook geen Mötley Crue (of zoiets?) en Marilyn Manson meer.![]()
In veel gevallen is dat een goed id, maar ik denk dat een aantal de bitrate bedoelen en die is door BB nu even tijdelijk gehalveerd ingesteld, morgen in de loop van de dag zullen ze ws. de streams weer full-power gevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
even afsluiten en opnieuw opstarten, daarna draaiden ze hier weer perfect
Dat heb ik idd gezien, vraag me af hoe het nu is. Omdat de bewoners 'verplicht' buiten zitten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Ja tanja rookt nog. een paar minuten na de operatie had ze de lachers op zich door te zeggen "Ik heb nou wel trek in een sigaret!"
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sjankwal: "Ohh wat is het volle maan he?.."
Dat was gisternacht DOMME MEVROUW!!!!!
Het gaat regenen de komende dagen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb ik idd gezien, vraag me af hoe het nu is. Omdat de bewoners 'verplicht' buiten zitten.
ah, ok. Gehalveerde bitrate wel idd. Maar ze draaiden hier van tevoren echt super slecht. haperen, flitsen, hangen. Na opnieuw opstarten is dat allemaal over en draaien ze normaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In veel gevallen is dat een goed id, maar ik denk dat een aantal de bitrate bedoelen en die is door BB nu even tijdelijk gehalveerd ingesteld, morgen in de loop van de dag zullen ze ws. de streams weer full-power geven
streams blijven 248 kilobits en gisteren was het nog iets van 448 kilobits.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
even afsluiten en opnieuw opstarten, daarna draaiden ze hier weer perfect
Willen jullie ophouden, stelletje nerdsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
streams blijven 248 kilobits en gisteren was het nog iets van 448 kilobits.
Waarom dit is weet ik niet maar het ligt aan streamgate.
3 seconden na dat het kind eruit gefloept was zei Tanja: zo...nu eerst een sigaretje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
Rookt Tanja nog of hoe zit dat?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Willen jullie ophouden, stelletje nerds![]()
![]()
Omdat Talpamedia/BB heel veel bezoekers/streamers verwachtte vandaag ivm de baby vandaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
streams blijven 248 kilobits en gisteren was het nog iets van 448 kilobits.
Waarom dit is weet ik niet maar het ligt aan streamgate.
Ja bedankt hèquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
Nog even snel voor iedereen die wilde gaan slapen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Succes met slapen verder
Return of the Mummiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Succes met slapen verder
Dat worden nachtmerries...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Succes met slapen verder
Lekker wijf is het toch.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Succes met slapen verder
hah Pinball dank je wel voor de screensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
Succes met slapen verder
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Succes met slapen verder
Misschien moet ze eens bij Marijke Helwegen langs gaan... Even wat tips krijgen...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat is dat mens lelijk het is net een wandelend lijk
IEKSSSS!!!! Hoefde de Night of the living dead niet perse te zien vanavondquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Succes met slapen verder
Jezus wat ziet ze eruit zegquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Succes met slapen verder
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef Jane het volgende:
Ze hebben het over weekopdrachten. Ik stel voor: Roel moet 1 week lang goed articuleren.
Kunnen ze gelijk weer op rantsoen. Lukt nooit.
Lijkt mij sterk omdat de meeste providers van streamgate de streams afnemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat Talpamedia/BB heel veel bezoekers/streamers verwachtte vandaag ivm de baby vandaar
Maar ik kon wel smakelijk om haar lachen toen ze een vraag beantwoorde met "En blond ben ik ook niet!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wat is dat mens lelijk het is net een wandelend lijk
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Misschien moet ze eens bij Marijke Helwegen langs gaan... Even wat tips krijgen...![]()
![]()
Dan stel ik vor dat Ingrid dat moet doen. Die is nog véle malen erger.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef Jane het volgende:
Ze hebben het over weekopdrachten. Ik stel voor: Roel moet 1 week lang goed articuleren.
Kunnen ze gelijk weer op rantsoen. Lukt nooit.
Alsof ze net als wij naar de streams zitten te kijkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:14 schreef ChantalC het volgende:
Roel: Wat een boring avond zeg!
Chantal: Nou!
Ingrid lult gewoon Haags, Roel lult teveel binnensmonds.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan stel ik vor dat Ingrid dat moet doen. Die is nog véle malen erger.
Kan die nou onderhand ook eens een sanctie krijgen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:19 schreef style het volgende:
En Chantal begint weer eens over de vorige BB's![]()
Zooooow schrok me te pletter van Hummie! Sjeeee wat is het met haar gebeurd? Teveel Tanja-eisen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:09 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Succes met slapen verder
waarom zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:20 schreef Snaptnix het volgende:
Kan die nou onderhand ook eens een sanctie krijgen.
CWquote:
Ik ga wel... slaapverwekkend daar zeg! Truste...quote:
Ha, die is goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:25 schreef style het volgende:
Volgens Lieske is uit onderzoek gebleken dat je met mascara op een 50% betere baan krijgt![]()
Ik word echt moe van die onnozele feitjes, die ze elke dag oprakelt, omdat ze anders niks te melden heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |