Dat hoeft nou ook weer niet, je moet wel het idee blijven hebben dat Hummie zo op haar bezemsteel kan wegvliegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat haar dan een extreme make over doen godnondeju.![]()
Ik voel je irritatie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je dat nu tegen iedereen gaat zeggen, heb je er een dagtaak aan. Over provocerend gesproken. Regenworm hoeft niet te reageren.
En ik vind er niets provocerends aan. Ik gewoon een extreme manier van mij om aan te tonen dat ik die achterlijke doos kotsziek ben en het hele BB verpest, ik hoor nog liever Sjankwal roddelen, dan die kleuter met haar {b]echt echt echt echt[/b]
Dat vond ik ook jammer, Rica. Ik heb me de tandjes ge-edit en gedelete, voor zover het enorm trage forum (op dat moment een regelrechte ramp) het toeliet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wilde dit net posten:
ps. was niet persoonlijk CW, ik vind dat je het goed doet en in je eentje kun je het ook niet allemaal bijhouden, maar waarom je niet eens de geboorte kunt volgen hier zonder voortdurend gebash te moeten lezen... dat vond ik vanmorgen echt jammer.
En nu ga ik naar bed. Trusten!![]()
Hummie heeft zware tijden achter de rug met Tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:46 schreef pinkplatinum het volgende:
Hummie lijkt op een alcoholist ofzo
Ze steekt in ieder geval de ene sigaret met de andere aan. Ja, nu niet hè.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:46 schreef pinkplatinum het volgende:
Met 3 pakjes sigaretten per dag gaat de aftakeling hard, hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:46 schreef pinkplatinum het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |