Ik ben er meestal ook nog wel rond die tijd. Maar vanavond durf ik er niets over te zeggen. Als het nog boeiend wordt misschien, maar anders ga ik ook maar eens verstandig op tijd naar bed voor de verandering. Maar dat zeg ik nu, en ben nu eenmaal een persoon dat zo rond een uur of 12 eindelijk goed tot leven komt en dan is het toch weer zo een uurtje of 3quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Scan is er bijna altijd nog rond die tijd, ik ook bijna altijd, dat is al 2.![]()
2 mensen die binnenwandelen, die de hele dag nog niet gekeken hebben en hop we hebben 4 mensen.
Of we allemaal na 10 minuten gaan slapen, boeit dan niet, die 4 manmissie is geslaagd![]()
Een gluiperd van het zuiverste water, meneer Sonneberg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
Lieske wil op rob stemmen.
Menno is een gluiperd probeert te vissen op wie lieske stemt
Ze noemt Rob net een veilige thuishaven, dus lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
en als jij nu ook op tieft dan is het hier ook rustigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Lieske een kwartier geleden niet dat ze ging slapen? TIEF DAN OOK OP STOMME DOOS!!!!!
Nee ze zei net dat ze Rob niet kon nomineren omdat hij de basis is ofzo..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:22 schreef regenworm het volgende:
Menno is een gluiperd probeert te vissen op wie lieske stemt
Nou puntje voor die kleine meid dan maar, als ze maar niet gaat jammeren dat ze niet weet wie ze moet nominerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:23 schreef Jane het volgende:
Lieske is de baby alweer helemaal vergeten. Gaat helemaal op in haar nominatieproblemen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een gluiperd van het zuiverste water, meneer Sonneberg.
Nou als dat zou kunnen, dan zou Lieske toch wel weer een puntje scoren hierquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef ChantalC het volgende:
Lieske zit zo dom te smilen... die gaat Menno nomineren!
volgens mij heb je gelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze noemt Rob net een veilige thuishaven, dus lijkt me sterk.
Dat zal toch zeker niet. Kan meestal 's avonds pas op m'n gemak gaan kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef -Delta- het volgende:
Krijgen we nu elke dag dat iedereen genekt is, door die kreisende baby s'ochtends en dat ze allemaal al voor tienen in bed liggen?![]()
Ja ik rol normaal ook pas rond deze tijd hier binnen...dus zou ik zéker niet blij zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zal toch zeker niet. Kan meestal 's avonds pas op m'n gemak gaan kijken.
Als jij nu eens niet als een strontvlieg alleen maar op mijn negatieve post van Lieske zou reageren. Zou je een hoop minder stress hebben. Adem in... adem uit.... en wissel eens af met iemand anders die iets negatiefs zegt over Lieske.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
en als jij nu ook op tieft dan is het hier ook rustig![]()
Ow? Net gemist toen ik de TV van zender wisselde. Wat zei 'ie?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:26 schreef pinkplatinum het volgende:
Menno baalt van de Ingrid-situatie zeg..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:27 schreef MissX het volgende:
Joost wil het onderwijs in
Volgens mij zou hij echt een goede leraar zijn, hij kan dingen goed brengen en interessant maken. Kijk naar dat debat van paar dagen geleden.
Tanja slaapt bij JS dat gaat wel goed.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat zal toch zeker niet. Kan meestal 's avonds pas op m'n gemak gaan kijken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:30 schreef charlysilva het volgende:
Een goede bank zou zijn:
Chantal
Rob
Menno Nathalie
![]()
hahaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:27 schreef Rica het volgende:
Joost wil bij de TV.
Wat een schok! Had nog niemand door hoor Joost
"TIEF DAN OOK OP STOMME DOOS"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als jij nu eens niet als een strontvlieg alleen maar op mijn negatieve post van Lieske zou reageren. Zou je een hoop minder stress hebben. Adem in... adem uit.... en wissel eens af met iemand anders die iets negatiefs zegt over Lieske.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:30 schreef charlysilva het volgende:
Een goede bank zou zijn:
Chantal
Rob
Menno
- en op een krukje aangeschoven:
Nathalie
![]()
Hmm Lassie is ook wel erg zieligquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:30 schreef Jane het volgende:
Lieske over Amerikanen: Als Lassie op tv komt, krijgen ze al een jankaanval.
Ja, en wat is jouw excuus, meid?
Sorry hoor, maar zie je dan niet hoe het de rest van de dag gaat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
"TIEF DAN OOK OP STOMME DOOS"
Is niet alleen negatief maar erg provocerend, je kan ook op een andere manier kritiek hebben.
Ik proef angst bij Lieske voor de komende nominatiesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Kom op Lies..adoreer iedereen toch niet zo.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Is niet alleen negatief maar erg provocerend, je kan ook op een andere manier kritiek hebben.
Hij had het erover dat hij ook net als lieske op een eiland zat..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ow? Net gemist toen ik de TV van zender wisselde. Wat zei 'ie?
Dat zal morgen blijken als de kijkcyfertjes binnen komenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Daar is Hummie, wat kijkt ze zelfgenoegzaam.
Ik had het kunnen weten![]()
Ja, hij is iemand waar leerlingen echt respect voor kunnen hebben. En ook iets van willen leren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Zou een goeie en een leuke leraar zijn, echt een top combinatie.![]()
Trekt leerlingen en is niet alleen leuk, maar ook gewoon goed in serieuze informatieve dingen.
Kan jongeren ook motiveren denk ik, omdat hij dingen zo leuk kan brengen.
heb ze toch elke xquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:34 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ik proef angst bij Lieske voor de komende nominaties![]()
Volgens mij hoeft ze niet bang te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:34 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ik proef angst bij Lieske voor de komende nominaties![]()
Hmm, zoiets dacht ik al.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:34 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hij had het erover dat hij ook net als lieske op een eiland zat..
lieske zei: "jij hebt ing"
en menno reageerde echt triest dat het niet echt zo was..
hij zei ook dat het jammer is dat niet alles gaat zoals hij wilt op dit moment
en dat hij zich nu niet zo heel prettig voelde
verder zit hij ook de hele tijd triest om zich heen te staren.. ingrid kijkt het bijna niet aan..
ik hoop dat ze morgen ff gaan praten... want ik ben wel nieuwsgierig![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hmm, zoiets dacht ik al.
Mijn sympathie voor Ingrid daalt langzaam richting nulpunt, ze speelt de laatste week op zo'n lage manier met Menno.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:35 schreef demins het volgende:
Be careful what you wish for, you just might get it!
Tanja en Jocelyn kunnen best nog voor vuurwerk zorgen. Denk maar eens aan de situatie Tanja vrijwillige exit, maar weigert Jocelyn mee te nemen: die jankende schijtert, daar heb ik geen zin an!
Eindstand 2-0
Nou in mijn mandje, Hummie kijken bij B&vD
![]()
Ja ik heb precies hetzelfde.. Zo jammer hoe ze de laatste tijd doet.. ze was eerst echt mn nummer 1 (samen met menno).. maar dat zit er nu niet meer in denk ik..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hmm, zoiets dacht ik al.
Mijn sympathie voor Ingrid daalt langzaam richting nulpunt, ze speelt de laatste week op zo'n lage manier met Menno.
Hij gaat vast een brainsessie doen bij Hummie!quote:
het zal wel aan mijn timing liggen maar als ik de streams aanzet ligt dat mens in bed, of elders te slapenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:37 schreef CartWOman het volgende:
Hmm, zoiets dacht ik al.
Ik zal best eens een post missen, maar gooi ook heel wat berichten weg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zie je dan niet hoe het de rest van de dag gaat?
Dan heeft hij wel de waarheid gezegd van ingrid is niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het ook wel triest dat Menno heeft gezegd dat hij Ingrid helemaal niet vertrouwt 'qua spel'. En dat moeten dan maatjes voorstellen.
Ja..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het ook wel triest dat Menno heeft gezegd dat hij Ingrid helemaal niet vertrouwt 'qua spel'. En dat moeten dan maatjes voorstellen.
groot gelijk CartWomanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:40 schreef CartWOman het volgende:
Ik zal best eens een post missen, maar gooi ook heel wat berichten weg.
En als het hier uit de hand loopt grijp ik in, niet snel genoeg misschien, volgens sommigen, maar er posten hier voornamelijk volwassen mensen, ik vertrouw ook op het zelfregulerend vermogen van mensen.
Als je dat nu tegen iedereen gaat zeggen, heb je er een dagtaak aan. Over provocerend gesproken. Regenworm hoeft niet te reageren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik wilde dit net posten:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zal best eens een post missen, maar gooi ook heel wat berichten weg.
En als het hier uit de hand loopt grijp ik in, niet snel genoeg misschien, volgens sommigen, maar er posten hier voornamelijk volwassen mensen, ik vertrouw ook op het zelfregulerend vermogen van mensen.
Ze zijn allebei niet helemaal koosjer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:41 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja..![]()
Ik hoop ergens dat het een spel van ze is om niet genomineerd te worden.. en dat ze donderdag weer normaal doen..
Laat haar dan een extreme make over doen godnondeju.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze geld genoeg heeft.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wilde dit net posten:
ps. was niet persoonlijk CW, ik vind dat je het goed doet en in je eentje kun je het ook niet allemaal bijhouden, maar waarom je niet eens de geboorte kunt volgen hier zonder voortdurend gebash te moeten lezen... dat vond ik vanmorgen echt jammer.
En nu ga ik naar bed. Trusten!![]()
haha daarom zag ik dat als een optiequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet helemaal koosjer.
Dat hoeft nou ook weer niet, je moet wel het idee blijven hebben dat Hummie zo op haar bezemsteel kan wegvliegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat haar dan een extreme make over doen godnondeju.![]()
Ik voel je irritatie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je dat nu tegen iedereen gaat zeggen, heb je er een dagtaak aan. Over provocerend gesproken. Regenworm hoeft niet te reageren.
En ik vind er niets provocerends aan. Ik gewoon een extreme manier van mij om aan te tonen dat ik die achterlijke doos kotsziek ben en het hele BB verpest, ik hoor nog liever Sjankwal roddelen, dan die kleuter met haar {b]echt echt echt echt[/b]
Dat vond ik ook jammer, Rica. Ik heb me de tandjes ge-edit en gedelete, voor zover het enorm trage forum (op dat moment een regelrechte ramp) het toeliet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wilde dit net posten:
ps. was niet persoonlijk CW, ik vind dat je het goed doet en in je eentje kun je het ook niet allemaal bijhouden, maar waarom je niet eens de geboorte kunt volgen hier zonder voortdurend gebash te moeten lezen... dat vond ik vanmorgen echt jammer.
En nu ga ik naar bed. Trusten!![]()
Hummie heeft zware tijden achter de rug met Tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:46 schreef pinkplatinum het volgende:
Hummie lijkt op een alcoholist ofzo
Ze steekt in ieder geval de ene sigaret met de andere aan. Ja, nu niet hè.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:46 schreef pinkplatinum het volgende:
Met 3 pakjes sigaretten per dag gaat de aftakeling hard, hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:46 schreef pinkplatinum het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |