Dan mogen ze els borst ook wel aanklagen..... zij is erger dan bin laden omdat zij meer doden op haar wachtlijsten had staan dan Bin Laden in het WTC had gemaakt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:53 schreef remlof het volgende:
Een minister die honderden doden op haar geweten heeft *mag* niet aanblijven!![]()
Sterker nog, die moet vervolgd worden!
Dat is niet te vergelijken, met die aantekening die die teruggestuurde asielzoekers in hun documenten kregen werd praktisch hun doodsvonnis getekend... Niemand hield de patienten op de wachtlijsten tegen om hun medische zorg elders te zoeken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:01 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan mogen ze els borst ook wel aanklagen..... zij is erger dan bin laden omdat zij meer doden op haar wachtlijsten had staan dan Bin Laden in het WTC had gemaakt.
Elders kostte het veel geld en was het voor bijna iedereen niet te betalen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:07 schreef remlof het volgende:
Niemand hield de patienten op de wachtlijsten tegen om hun medische zorg elders te zoeken.
Bron?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:07 schreef SCH het volgende:
, ze heeft al zoveel schade aan gericht, zoveel doden en gewonden op haar geweten -
Het gaat toch om de periode tijdens Paars II? Dan zouden Cohen en Kalsbeek verantwoordelijk zijn.quote:Laissez-passer
Om vervangende reisdocumenten (laissez-passers) te verkrijgen voor het terugsturen van uitgeprocedeerde Congolezen, heeft de Nederlandse overheid in elk geval in de periode van 1999-2001 formulieren verstrekt waarop vermeld stond dat het om asielzoekers ging. Volgens oud-directeur Jan Mulder van Ter Apel gebeurde dit standaard: Omdat de ambassade dit vraagt. Anders geven de ambassades geen laissez-passers.
1999 tot 2001, wie was er toen verantwoordelijk voor dit [extreem linkse modus aan] holocaust beleid ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:34 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Om vervangende reisdocumenten (laissez-passers) te verkrijgen voor het terugsturen van uitgeprocedeerde Congolezen, heeft de Nederlandse overheid in elk geval in de periode van 1999-2001 formulieren verstrekt waarop vermeld stond dat het om asielzoekers ging
Ze heeft geen doden op haar geweten. Dat het bij terugkomst gebeurt kan je haar niet aanrekenen, dat is een onfortuinlijke gebeurtenis. Die vluchtelingen komen hierheen, hun zaak wordt behandeld, afgewezen, dan hebben ze pech en moeten ze terug. We zijn hier geen liefdadigheidsinstelling zeg.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:53 schreef remlof het volgende:
Een minister die honderden doden op haar geweten heeft *mag* niet aanblijven!![]()
Sterker nog, die moet vervolgd worden!
Kunnen die achteraf nog op het matje geroepen worden, of zijn in het kabinet de opvolgers met terugwerkende kracht verantwoordelijk voor de puinhopen van hun voorganger?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:25 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het gaat toch om de periode tijdens Paars II? Dan zouden Cohen en Kalsbeek verantwoordelijk zijn.
Is het niet zo dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:25 schreef R@b het volgende:
[..]
Bron?
(Je dikke duim neem ik aan, danwel oncontroleerbare extreem linkse bronnen ?)
Is het niet zo dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:51 schreef Sickie het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer met zijn ijzersterke onderbouwing.
Tjah, zolang jij je uitspraken niet hard weet te maken met een mooie bron of 2 kan ik moeilijk zeggen dat het wel zo is.quote:
Jij durft je handen er voor in het vuur te steken dat geen van de mensen die door Verdonk is teruggestuurd om het leven is gekomen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:04 schreef Sickie het volgende:
[..]
Tjah, zolang jij je uitspraken niet hard weet te maken met een mooie bron of 2 kan ik moeilijk zeggen dat het wel zo is.
Geef maar ff een gil als je een bron hebt. Dan heb ik wel een antwoor voor je. Je begint namelijk al weer behoorlijk af te zwakken. Eerst Verdonk in het hokje moordenaars plaatsen om nu te laten blijken dat dat eigenlijk gebaseerd is op niks concreets.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij durft je handen er voor in het vuur te steken dat geen van de mensen die door Verdonk is teruggestuurd om het leven is gekomen?
Waarom niet? Als jij onweerlegbaar kunt bewijzen dat SCH's opmerking onzin is, heb je de discussie toch ook afgerond?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:04 schreef Sickie het volgende:
[..]
Tjah, zolang jij je uitspraken niet hard weet te maken met een mooie bron of 2 kan ik moeilijk zeggen dat het wel zo is.
Anders kom je even met een bronquote:
Daar gaat het niet om. Als we op deze manier gaan discussieren dan kan ik beweren dat er op donkere zijde van de maan driewielers worden verkocht met 20% korting op maandag en donderdag. Vervolgens zeg ik, wanneer me om een bron of bewijs wordt gevraagd, dat die persoon maar lekker zelf moet bewijzen dat het niet zo is. Die methodieken hebben met een normale discussie niks te maken. Een aangezien SCH hier in vrijwel al zijn contributies op dit forum wel in enige mate last van heeft vond ik het wel passend om het een keer met zoveel woorden te zeggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom niet? Als jij onweerlegbaar kunt bewijzen dat SCH's opmerking onzin is, heb je de discussie toch ook afgerond?
En wat dan? Dan mogen ze maar meteen onwettig behandeld worden en een mogelijke dood ingestuurd worden?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:30 schreef Knarf het volgende:
Waarom werden deze congolezen afgewezen?
Waarschijnlijk omdat ze economische vluchteling waren.
Dus staat er in het document: gelukszoeker.
Mensen met een echte reden, mochten blijven, of in het terugstuur document staat ook 'gelukzoeker' (ook al hadden ze misschien een echte reden om te blijven, ze zijn afgewezen, dus staat dat erin).
En uit die uitspraak kunnen we dus opmaken dat jij geen weet hebt van de huidige toestand van die mensen en je uitspraak over al die doden volledig uit de lucht gegrepen is?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Of je komt even met een bron dat al die mensen nog leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |