de djinn is uit de fles?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben altijd blij om M te laten walgen![]()
Waren het de Jappen of de Moffen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:42 schreef Monidique het volgende:
Ok, dat ging niet zo goed, ben meteen maar gestopt.
Wat een klassieke grandeur. Je kunt wel merken uit welke bestanddelen de westerse welsprekendheid is opgebouwd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:52 schreef Monidique het volgende:
Nou, eerst zei ik "Fear your defeat, Axis scum!"
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:52 schreef Monidique het volgende:
Nou, eerst zei ik "Fear your defeat, Axis scum!" terwijl ik zelf een Duitser bleek te zijn en even later schoot ik per ongeluk een medespeler dood. Toen heb ik maar gezegd "Sorry, I will kill myself now" en liet ik een granaat vallen, die volgens mij ook nog een andere medespeler per ongeluk doodde, en verliet ik het spel. Dus het ging niet helemaal goed.
Geweldig.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:52 schreef Monidique het volgende:
Nou, eerst zei ik "Fear your defeat, Axis scum!" terwijl ik zelf een Duitser bleek te zijn en even later schoot ik per ongeluk een medespeler dood. Toen heb ik maar gezegd "Sorry, I will kill myself now" en liet ik een granaat vallen, die volgens mij ook nog een andere medespeler per ongeluk doodde, en verliet ik het spel. Dus het ging niet helemaal goed.
Het is fijn gewaardeerd te worden, wat jij?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zolang je weet dat het gaat komen, kun je het duister verdragen.
Ik vrees dat het door voetballers gepopulariseerd is, zoals vele dingen die niet in principe afkeurenswaardig zijn. Het is geen al te fraaie zinswending, maar het is wel beschaafde spreektaal naar mijn mening. Bovendien, ik zeg al veel te vaak ''men.''quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:32 schreef sigme het volgende:
Terzijde: Ik persoonlijk vind het een vreemde moderne frats, spreken in tweede persoon enkelvoud over jezelf. Begonnen bij voetballers denk ik, en inmiddels massaal nagevolgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |