Far Cry is zeker de moeite waard als je van FPS houd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:17 schreef Sammy_Klebold het volgende:
Is dat een goed spel, Far Cry?
Kga volgende week eens beginnen aan Jade Empire.
Waarom het einde al?
Ontkenningfasequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef DinoPK het volgende:
Kap nou svp eens met dit soort topic titels, en net doen alsof de console aan zijn eind is...
Minpunt is dus dat close combat niet zo goed werkt. Gek hé? Met een spel dat om snipen draait!quote:If you're a big fan of tagging enemies with sniper bullets and watching your calculated handiwork culminate in a gore-filled, slow motion replay, then you'll definitely enjoy Sniper Elite. The game is basically all sniping, since most close range combat is awkward and ineffective. At times you'll be frustrated by how accurate enemy seem to be or how often you're caught by surprise, despite your best scouting efforts, by groups of foes triggered by certain events. You'll have to be able to put up with reloading your game multiple times, but you'll be rewarded with a deep sniping system and large array of combat options, such as protecting your sniping spot with tripwire grenades. If you have a friend nearby, definitely grab them to try this game out, it's way more exciting with two people, especially because you can revive. Though Sniper Elite doesn't do anything revolutionary, it's a fun game greatly aided by its expanded gameplay options.
7.0 Presentation
The story is interesting enough and fleshed out with a variety of voiced cut scenes. Your main focus will be the gameplay, however.
7.5 Graphics
They're good, for sure. Nice textures, no slowdown, solid animation. Nothing amazing, though.
6.5 Sound
The title's weakest point. It's not bad, it's just nothing really stands out beyond each stage's ambient noises.
7.5 Gameplay
Despite how limited the game may seem at a glance, there's actually some depth here. Just don't expect to be doing much close range combat.
8.0 Lasting Appeal
A sizable single player mode is augmented with a more entertaining cooperative mode as well as the option for online action, so there are plenty of reasons to keep playing.
7.7 OVERALL
(out of 10 / not an average)
http://xbox.ign.com/articles/659/659483p1.html
Is die al uit dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 07:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Snipen is cool,
In BF2 ook met mn nieuwe sniperifle echt geweldig
Die komt ook niet uitquote:
Ahquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die komt ook niet uit,als ik het over de Xbox versie had gehad,
Was het BF2 modern combat![]()
En die laatstgenoemde is eigenlijk een pc besturing op een console. Werkte niet echt lekker moet ik zeggen. (Raar aangezien Halo prima was)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die komt ook niet uit,als ik het over de Xbox versie had gehad,
Was het BF2 modern combat![]()
Ja ik ben ook niet echt een console shooter speler,quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
En die laatstgenoemde is eigenlijk een pc besturing op een console. Werkte niet echt lekker moet ik zeggen. (Raar aangezien Halo prima was)
Let wel, ik heb gister alleen op PS2 gespeeld, kan daar mee te maken hebben. Ik vond dat hij niet lekker reageerde, het richten ging voor geen ene meter, ik zag mijn vijanden vaak ook niet aankomen (dat lag ook deels natuurlijk aan de drukte). Maar overall hing er continu het gevoel dat het een pc shooter was. Geen idee of dit op de Xbox ook zo is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet echt een console shooter speler,
Maar Halo vond ik ook wel makkelijk,qua besturing
Hoe anders is BF2 MC dan ?
Nou als deze dood gaat moet ik die maar gaan halen dan denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Begin december bastard
Hoezo, ik dacht dat alleen bekend was dat ie in 2006 kwam. Waar haal jij december vandaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Begin december bastard
[XBOX 360] #25: Grow up en hou die controller stil!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoezo, ik dacht dat alleen bekend was dat ie in 2006 kwam. Waar haal jij december vandaan?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[XBOX 360] #25: Grow up en hou die controller stil!
En is al een tijd bekend hoor
Ja ik vond het ook een domme vraagquote:
Klik is op zijn username, hij heeft er al in gepostquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook een domme vraag![]()
Maar je hebt altijd mensen die het niet weten nog![]()
Ik ben je ff kwijt. Neem je mijn reactie nu serieus of niet. Ik maakte namelijk een geintje door de Revolution erbij te betrekken, maar ik was blijkbaar wat vaag. (Liep gisteren in mijn exclusieve 360 shirt , dus tsja:D)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook een domme vraag![]()
Maar je hebt altijd mensen die het niet weten nog![]()
Nee bedoelde meer in het algemeen hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben je ff kwijt. Neem je mijn reactie nu serieus of niet. Ik maakte namelijk een geintje door de Revolution erbij te betrekken, maar ik was blijkbaar wat vaag. (Liep gisteren in mijn exclusieve 360 shirt , dus tsja:D)
Ik verwacht serieuze gamers hierquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Klik is op zijn username, hij heeft er al in gepost
Ow.. ff een kijkje nemen maar danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[XBOX 360] #25: Grow up en hou die controller stil!
En is al een tijd bekend hoor
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik verwacht serieuze gamers hier![]()
Oh nee die zitten in de Nintendo topics![]()
Klootzak heyquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow.. ff een kijkje nemen maar dan
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Underground cultuurquote:
rofl wat een spelquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:37 schreef twi het volgende:
Psychonauts komt nog natuurijk. En vanochtend zag ik toevallig een filmpje van een titel die Stubbs the Zombie heette, schijnbaar gemaakt door ex-medewerkers van Bungie op de Halo 2 engine. Vond ik er erg grappig uit zien op het filmpje
Klik
Thanksquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:27 schreef peristilius het volgende:
Ik koop denk ik ook geen Xbox games meer, best jammer, voor de PS2 komen er nog wel een stuk of 5 games uit die ik wil hebben.
En gefeliciteerd Chocobo!
kutgame, slotjequote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:02 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgend jaar komt deze.
Oke........................quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
het ziet er niet uit, tis een Film naar game conversie, al pacino spreekt het niet in en ik vond de film kut.
alleen maar nadelen
Je vond de film kutquote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
het ziet er niet uit, tis een Film naar game conversie, al pacino spreekt het niet in en ik vond de film kut.
alleen maar nadelen
De film kut.. dat echot hier.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:29 schreef Gamedemon het volgende:
en ik vond de film kut.
De Xbox is gewoon d00dquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:04 schreef DinoPK het volgende:
Kap nou svp eens met dit soort topic titels, en net doen alsof de console aan zijn eind is...
De early adopters stappen dit jaar over naar een 360, voor de rest blijven zat mensen gewoon op hun xboxje spelen hoor. Als er pvd afscheidtopics moeten komen, doe dat dan voor de Gamecube (wordt amper meer verkocht, wordt uitgefaseerd in de winkels), voor de PS2 (verreweg de oudste van de huidige gen) of voor de GBA SP.
De Xbox is nog altijd alive and kicking, alleen omdat er een opvolger komt moet het hier opeens over zijn... De topics gaan over niets anders dan lijstjes met je beste 3 games in 60 categoriën, er is gewoon nog zat nieuws te melden.
Maak dan svp een los topic aan met als titel Tabee console X, Welcome console Y, maar kan het hier nou eens gewoon wat minder afscheidsnemend aan toe gaan?
Heeft niemand hier bijvoorbeeld Brothers in Arms- Earned in Blood gekocht?, kijkt niemand uit naar SSX4? etcetc. Er wordt gewoon alleen maar over Farcry inhoudelijk gebabbeld...![]()
mooie quote die ik ergens heb gelezen:
Early adopters are there to be taken advantage of. It's what they are for
beware
Zelfs IK vond de film tofquote:
Echt veel zijn het er niet meer hoor....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:52 schreef kepler het volgende:
En veel games die na de 360 uitkomen voor de huidige Xbox zijn ook te spelen op de Xbox 360....
dat ook, maar ik heb gelezen dat alle games na de aankondiging van de Xbox 360 ook backwards compatible zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Echt veel zijn het er niet meer hoor....
welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:30 schreef Rodie83 het volgende:
En toch is Far Cry echt niet zo tof als men zei dat ie zou zijn
welquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:30 schreef Rodie83 het volgende:
Onderbouw eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:30 schreef Rodie83 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:30 schreef Rodie83 het volgende:
Voor mij is dat ook zeker niet zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:10 schreef twi het volgende:
En Roy: nee, er komt geen nieuwe Zelda naar de Xbox, maar als dat het enige is wat de GameCube tot leven houdt is dat best triest, natuurlijk.
Het enige verschil is natuurlijk dat de X360 al volgende maand in de winkels ligt, en er van de Revo niet eens bekend is wanneer 'ie komt, maar vermoedelijk niet vroeger dan over 12 maanden. Dus dan doet de Xbox het nog verrassend goed, zo "aan het einde", met zoveel titels.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook zeker niet zoMaar het is net als wat je zegt, voor velen is Zelda nog het enige net als dat voor velen de Xbox klaar is.
Ik ga nog minstens 5 titels halen voor de Cube bijvoorbeeld.
nee de Xbox is idd nog niet dood met 200 games nog in ontwikkeling.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:10 schreef twi het volgende:
Ach, DinoPK heeft gewoon een punt. Er komen nog zat games uit, maar iedereen loopt maar te bleren "ik koop niks meer". Al dat gepraat over Far Cry is natuurlijk op z'n plaats in dit topic, maar al dat gelul dat de console dood is, nee niet echt.
Voor jou is 'ie dood, maar als ik van de week weer een filmpje zie van een game als Stubbs the Zombie die voor mij uit het niets komt en heel erg leuk schijnt te zijn, de backlog die ik nog heb en de games die nog uit moeten komen die ik ook nog zou willen gamen...
Ik bedoel, dan is het gewoon enorm zonde dat wanneer je een X360 hebt, games als Psychonauts, Stubbs, Bully , The Warriors, Full Spectrum Warrior 2, The Movies & DTM Race Driver 3 gewoon geen enkele aandacht meer krijgen. Want ik weet zeker dat wanneer de X360 pas in mei zou komen, deze games al lang en breed in dit topic besproken zouden zijn.
ouchquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
Het enige verschil is natuurlijk dat de X360 al volgende maand in de winkels ligt, en er van de Revo niet eens bekend is wanneer 'ie komt, maar vermoedelijk niet vroeger dan over 12 maanden. Dus dan doet de Xbox het nog verrassend goed, zo "aan het einde", met zoveel titels.
Mario party 8quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook zeker niet zoMaar het is net als wat je zegt, voor velen is Zelda nog het enige net als dat voor velen de Xbox klaar is.
Ik ga nog minstens 5 titels halen voor de Cube bijvoorbeeld.
aha deze zie ik nu pasquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:37 schreef twi het volgende:
Psychonauts komt nog natuurijk. En vanochtend zag ik toevallig een filmpje van een titel die Stubbs the Zombie heette, schijnbaar gemaakt door ex-medewerkers van Bungie op de Halo 2 engine. Vond ik er erg grappig uit zien op het filmpje
Klik
die krijg ik volgende week ergens als het goed isquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
mijn ninja gaiden black ligt klaarvanavond halen!
Zelda houd idd de Cube in leven..... Voor Xbox heb ik niks meer. Al die games die je noemt trekken me niet ! Dus voor mij persoonlijk is die dood,..... althans.... niet letterlijk natuurlijk. Het is een wereld ding.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:10 schreef twi het volgende:
Ach, DinoPK heeft gewoon een punt. Er komen nog zat games uit, maar iedereen loopt maar te bleren "ik koop niks meer". Al dat gepraat over Far Cry is natuurlijk op z'n plaats in dit topic, maar al dat gelul dat de console dood is, nee niet echt.
Voor jou is 'ie dood, maar als ik van de week weer een filmpje zie van een game als Stubbs the Zombie die voor mij uit het niets komt en heel erg leuk schijnt te zijn, de backlog die ik nog heb en de games die nog uit moeten komen die ik ook nog zou willen gamen...
Ik bedoel, dan is het gewoon enorm zonde dat wanneer je een X360 hebt, games als Psychonauts, Stubbs, Bully , The Warriors, Full Spectrum Warrior 2, The Movies & DTM Race Driver 3 gewoon geen enkele aandacht meer krijgen. Want ik weet zeker dat wanneer de X360 pas in mei zou komen, deze games al lang en breed in dit topic besproken zouden zijn.
En Roy: nee, er komt geen nieuwe Zelda naar de Xbox, maar als dat het enige is wat de GameCube tot leven houdt is dat best triest, natuurlijk.
een mario dans spelletjequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mario party 8
Mario soccer
mario baseball
mario basketball
Zelda ?
GTA Vice City was toch al een Scarface game?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 20:02 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgend jaar komt deze.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:31 schreef H.Flick het volgende:
[..]
GTA Vice City was toch al een Scarface game?
Ik retro game regelmatig.... heerlijk te doen. Xbox en Cube zijn voor mij wel doodquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:06 schreef DinoPK het volgende:
Vraag me toch af wat er met de retrogaming sfeer is gebeurd van een jaar geleden, men is tegenwoordig wel erg gericht op grafische verbetering ipv gewoon te kijken naar de games die er zijn.
Is iedereen hier nou opeens zo met oogkleppen op gaan lopen ofzo? De xbox is niet dood, de cube niet, de ps2 niet. Het lijkt wel of er over de dreamcast geluld wordt die door dit soort gedoe vroegtijdig omzeep is geholpen.
Ik zou als ik het geld had morgen zo een cube kopen, zat spelletjes die er uit zijn die ik het waard vind om te spelen. PS2 heb ik allang gehad (met een game of 50 ofzo), maar zou er nu wel weer eentje willen hoor. Xbox, er komt zo fucking veel uit dat het dom is om nu exclusief je aandacht op een systeem te richten dat dezelfde opstart problemen gaat kennen als iedere console. Kijk wat een beest de PSP is, en kijk nou eens naar wat er nu op de markt is dat uiteindelijk de moeite waard is....
Idem met de DS, het begint nu pas een beetje te komen, 1 jaar na introductie (niet in de EU that is).
Geil maar op je screenshots in het 360 topic hoor, ik kijk er graag naar en ga dan wel even lekker een spelletje op mijn boxje spelen.
Overigens: Stubbs, wat een maf spel zeg. Geniale menu muziek alleen al. Jammer alleen dat ik het spel tot nu toe niet echt super leuk is, het is grappig, maar het is ook wel duidelijk een budget titel. Ik vond bijv het 1e Rare spelletje op de xbox leuker en mooier als het gaat om games in een beetje dezelfde categorie..
Grappig trouwens, normaal wordt er altijd gestrooid met reviews in dit topic, maar waarom hoor ik niemand hier over de Battlefield Modern Combat reviews?... Ik keek toch wel even raar op toen ik las dat je niet eens zelf je server op kan zetten, je kan alleen maar wars joinen op de beschikbare servers.. Maf idee, zelfs nog vreemder dan het hele bungie matchmaking idee. Gooi gewoon volledig lan, systemlink en live gameplay in zo'n titel zou ik denken, zoveel extra werk is dat echt niet.
Ik deel je mening, er komt nog genoeg uit op de XBOX. Ding is ook zeker niet dood.. ja voor sommige mensen houdt het spoor ergens op. Laatste station behaald, laatste game word gekocht. Tijd om over te stappen, intercity naar next gen. Natuurlijk hobbelt de vorige trein nog wel verder, maar dat is uiteindelijk wel een dood spoor. Maar het is zeker wel een dolle rit geweest, en er komt nog wat leuks aan ook.. maar je moet keuzes maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:06 schreef DinoPK het volgende:
Vraag me toch af wat er met de retrogaming sfeer is gebeurd van een jaar geleden, men is tegenwoordig wel erg gericht op grafische verbetering ipv gewoon te kijken naar de games die er zijn.
Is iedereen hier nou opeens zo met oogkleppen op gaan lopen ofzo? De xbox is niet dood, de cube niet, de ps2 niet. Het lijkt wel of er over de dreamcast geluld wordt die door dit soort gedoe vroegtijdig omzeep is geholpen.
Ik zou als ik het geld had morgen zo een cube kopen, zat spelletjes die er uit zijn die ik het waard vind om te spelen. PS2 heb ik allang gehad (met een game of 50 ofzo), maar zou er nu wel weer eentje willen hoor. Xbox, er komt zo fucking veel uit dat het dom is om nu exclusief je aandacht op een systeem te richten dat dezelfde opstart problemen gaat kennen als iedere console. Kijk wat een beest de PSP is, en kijk nou eens naar wat er nu op de markt is dat uiteindelijk de moeite waard is....
Idem met de DS, het begint nu pas een beetje te komen, 1 jaar na introductie (niet in de EU that is).
Geil maar op je screenshots in het 360 topic hoor, ik kijk er graag naar en ga dan wel even lekker een spelletje op mijn boxje spelen.
Overigens: Stubbs, wat een maf spel zeg. Geniale menu muziek alleen al. Jammer alleen dat ik het spel tot nu toe niet echt super leuk is, het is grappig, maar het is ook wel duidelijk een budget titel. Ik vond bijv het 1e Rare spelletje op de xbox leuker en mooier als het gaat om games in een beetje dezelfde categorie..
Grappig trouwens, normaal wordt er altijd gestrooid met reviews in dit topic, maar waarom hoor ik niemand hier over de Battlefield Modern Combat reviews?... Ik keek toch wel even raar op toen ik las dat je niet eens zelf je server op kan zetten, je kan alleen maar wars joinen op de beschikbare servers.. Maf idee, zelfs nog vreemder dan het hele bungie matchmaking idee. Gooi gewoon volledig lan, systemlink en live gameplay in zo'n titel zou ik denken, zoveel extra werk is dat echt niet.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:30 schreef DinoPK het volgende:
Tijd voor een revolution, beste baby rammelaar die ik mij maar kan bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |