Let wel, ik heb gister alleen op PS2 gespeeld, kan daar mee te maken hebben. Ik vond dat hij niet lekker reageerde, het richten ging voor geen ene meter, ik zag mijn vijanden vaak ook niet aankomen (dat lag ook deels natuurlijk aan de drukte). Maar overall hing er continu het gevoel dat het een pc shooter was. Geen idee of dit op de Xbox ook zo is.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ben ook niet echt een console shooter speler,
Maar Halo vond ik ook wel makkelijk,qua besturing
Hoe anders is BF2 MC dan ?
Nou als deze dood gaat moet ik die maar gaan halen dan denk ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Begin december bastard
Hoezo, ik dacht dat alleen bekend was dat ie in 2006 kwam. Waar haal jij december vandaan?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Begin december bastard
[XBOX 360] #25: Grow up en hou die controller stil!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hoezo, ik dacht dat alleen bekend was dat ie in 2006 kwam. Waar haal jij december vandaan?
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[XBOX 360] #25: Grow up en hou die controller stil!
En is al een tijd bekend hoor
Ja ik vond het ook een domme vraagquote:
Klik is op zijn username, hij heeft er al in gepostquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook een domme vraag![]()
Maar je hebt altijd mensen die het niet weten nog![]()
Ik ben je ff kwijt. Neem je mijn reactie nu serieus of niet. Ik maakte namelijk een geintje door de Revolution erbij te betrekken, maar ik was blijkbaar wat vaag. (Liep gisteren in mijn exclusieve 360 shirt , dus tsja:D)quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook een domme vraag![]()
Maar je hebt altijd mensen die het niet weten nog![]()
Nee bedoelde meer in het algemeen hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben je ff kwijt. Neem je mijn reactie nu serieus of niet. Ik maakte namelijk een geintje door de Revolution erbij te betrekken, maar ik was blijkbaar wat vaag. (Liep gisteren in mijn exclusieve 360 shirt , dus tsja:D)
Ik verwacht serieuze gamers hierquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Klik is op zijn username, hij heeft er al in gepost
Ow.. ff een kijkje nemen maar danquote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
[XBOX 360] #25: Grow up en hou die controller stil!
En is al een tijd bekend hoor
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik verwacht serieuze gamers hier![]()
Oh nee die zitten in de Nintendo topics![]()
Klootzak heyquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ow.. ff een kijkje nemen maar dan
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Underground cultuurquote:
rofl wat een spelquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:37 schreef twi het volgende:
Psychonauts komt nog natuurijk. En vanochtend zag ik toevallig een filmpje van een titel die Stubbs the Zombie heette, schijnbaar gemaakt door ex-medewerkers van Bungie op de Halo 2 engine. Vond ik er erg grappig uit zien op het filmpje
Klik
Thanksquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:27 schreef peristilius het volgende:
Ik koop denk ik ook geen Xbox games meer, best jammer, voor de PS2 komen er nog wel een stuk of 5 games uit die ik wil hebben.
En gefeliciteerd Chocobo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |