Ja. Is niet zo moeilijk hoor als je hem altijd los in je zak hebt of onder in je tas hebt zitten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:19 schreef EvilWasp het volgende:
WTF. De iPod Mini was juist eigenlijk de meest kras-bestendigste iPod. Had je daar krassen op?
heb nu 30 gig... pleur gewoon alle goede shit die ik heb erop.... veel fijner dan telkens een selectie van 4 gig maken .quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:06 schreef Wepeel2 het volgende:
Ach, ik heb genoeg aan 4 gig. Ik zet er regelmatig nieuwe muziek op en haal de oudere muziek er weer af. Uiteindelijk heb ik elke periode toch gewoon een aantal albums dat ik intensief luister.
Ik kan er soms met mn pet niet bij dat mensen + 5000 liedjes in hun collectie hebben, hoe krijg je dat in hemelsnaam klaargespeeld..quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
heb nu 30 gig... pleur gewoon alle goede shit die ik heb erop.... veel fijner dan telkens een selectie van 4 gig maken .
Het gaat best, alleen niet in 1 weekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kan er soms met mn pet niet bij dat mensen + 5000 liedjes in hun collectie hebben, hoe krijg je dat in hemelsnaam klaargespeeld..
Ik ben er weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef EvilWasp het volgende:
Jammer, de Dixons had de Tubes nog niet..
Er is morgen ook nog kans.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik ben er weerMn ban is omgezet naar een FB-ban nu
Maar balen, hopen dat ze na het weekend er wél zijn!
Werkt niet, aangezien er geen afstandsbediening stukje zit op de Nano. Ze zijn wel bezig ermee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:00 schreef marco1974 het volgende:
Iemand al enig idee of iTrip werk i.c.m. Nano??????
Knopjes gevonden, zijn het menu en de enterknop om het zo maar even te zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:05 schreef blieblie het volgende:
Moet je menu en play knop even inhouden geloof ik.
Er is iig een knop combi waarmee je het ding doet resetten.
http://ilounge.com/index.(...)itrip-for-ipod-nano/quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:49 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Werkt niet, aangezien er geen afstandsbediening stukje zit op de Nano. Ze zijn wel bezig ermee.
Ik vond het ook al meevallenquote:
Lees dit maar even fijn door: http://nl.wikipedia.org/wiki/Piramidespelquote:Op maandag 24 oktober 2005 06:45 schreef Gelderland het volgende:
ik had een vraagje:
Misschien is het hier al langsgekomen....maar ik zie op advertentie pagina's (ebay/marktplaats etc.) veel advertenties langskomen dat je als je je aanmeld bij gratiscadeaus.nl en je een Antennebooster van 19,95 koopt , je na een tijdje een ipod nano krijgt...
Ik weet dat er natuurlijk altijd wat 'addertjes' onder het gras zitten maar heeft iemand hier al ervaring mee
Ik vind die iWood heel mooiquote:Op zondag 23 oktober 2005 15:42 schreef EvilWasp het volgende:
Ik ga denk ik vandaag bestellen bij Lajo, meld je dus bij mij als je wilt meebestellen.
En die iWood is 75 euro!![]()
De ervaringen zijn dus dat die hoesjes nog niet beschikbaar zijn. En dat het nog wel ff kan gaan duren voordat ze in de winkel liggen. Zelf ben ik bij een Apple winkel in New York geweest twee weken geleden en daar staat de leverdatum op 21 november. Nederland zal dus nog wel wat later worden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 10:25 schreef SilverStar het volgende:
Ik heb voor mijn verjaardag van vriendjelief een iPod nano gehad. nu moet ik een hoesje uitzoeken, heeft iemand hier goede ervaringen met bepaalde hoesjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |