Kijk, ik vind Pienaar ook veel beter dan Rosales. Da's duidelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af hoe sommige mensen dan zitten te kijken naar zo'n wedstrijd hoor...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:21 schreef borisz het volgende:
klaas jan mag naar Amsterdam komen
Ronaldinho ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:21 schreef borisz het volgende:
In de winterstop is ie veel te duur voor Ajax denk ik, zij zullen echt niet de hoofdprijs willen betalen die zeker rond de 10 miljoen ligt in de winterstop.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe sneller hoe beter, liefst nog in de winterstop. Ajax moet Feyenoord zeker kunnen aftroeven dan, ook omdat de Amsterdammers veel meer geld hebben, vanwege de CL-deelname.
nog negen nachtjes, dan is hij erquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:21 schreef borisz het volgende:
quote:Ajax in gesprek met Goossens en Sarpong
Woensdag 19 oktober, door DVD, Amsterdam, 13.32u GMT+01.00, VI
De afgelopen week heeft Ajax met de twee talenten Jeffrey Sarpong en John Goossens gesproken. De twee jongelingen hebben nog geen contract bij Ajax maar staan in de belangstelling van enkele andere clubs.
Van Geel: 'Het eerste gesprek met de jongens hebben we gehad, maar het is nog te vroeg om er iets over te zeggen.' Later deze maand heeft Sarpong een afspraak met Chelsea.
Maduro
De interesse van Juventus in de Ajacied Maduro is bij Van Geel nog geheel onbekend. 'Ik weet van niets dus hoef ik daar niet op te reageren, in principe willen we de hele selectie behouden dus is een transfer onbespreekbaar.'
Dat is onzin.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, we worden het niet eens. Jij zou je ongelijk toch nooit toegeven.
Onzin. Noem me zijn mooie en geslaagde acties dan eens, want dat schijnt niemand te kunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:19 schreef pfaf het volgende:
Michel, je zeikt! Rosales was gisteren de 2e helft super.
Precies. Het Regi Blinker-effect. Leuk tot aan de 16 en dan is het klaar. Die jongen heeft in Argentinië zeker ook nooit vaak gescoord?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:18 schreef twi het volgende:
Rosales was de 1e helft gewoon een drama, de 2e helft ook zeker niet meer dan redelijk. Heb 'm beter zien spelen, helaas die keren ook meestal zonder voorzet. Maar waarom zou je iemand niet aan kunnen leren hoe je een voorzet moet geven? De acties tot aan de achterlijn danwel de 16 zijn goed, wanneer het vervolg aan wordt geleerd (even kijken waar iedereen staat voor de bal te raken) dan kan dat echt nog wel een bruikbare vleugelspeler worden.
Zijn dollingen waren leuk, maar de voorzetten/pases waren verschikkelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:19 schreef pfaf het volgende:
Michel, je zeikt! Rosales was gisteren de 2e helft super.
Escudé keert nog wel terug in het basiselftal.quote:19/10/2005 - Escude vraagt om speeltijd in tweede elftal; verdediger moet aggressiever worden
(Gepost door RvN)
In een reactie in Voetbal International laat de zaakwaarnemer van Julien Escude weten dat de Fransman in het onderhoud met Blind niet gevraagd heeft om op de transferlijst geplaatst te worden. Mocht een terugkeer in het eerste elftal lang uitblijven, dan wil hij wel op zoek naar een oplossing. Escude zou wel gevraagd hebben om speeltijd bij het tweede elftal om zijn ritme niet te verliezen.
Volgens de zaakwaarnemer kreeg Escude te horen dat Blind verdedigers graag aggressief ziet spelen, iets dat niet in het spel van de Fransman zit.
Je verwijt mij dat ik met hypotheses kom, maar wat doe je zelf? Je vooronderstelt hier dat áls de bal niet door een Zwitser werd beroerd, Steven Pienaar er wél een doelpunt van had gemaakt? Dan wordt het inderdaad lastig discussiëren met jou.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij kwam die bal vooral zo goed te liggen omdat er een Zwitser aan zat. Maar laat dat er één zijn, Montana ook weer blij.
De tijd zal het leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |