Ik vraag me echt serieus af hoe sommige mensen dan zitten te kijken naar zo'n wedstrijd hoor...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef Radegast het volgende:
Sorry hoor, maar ik vond Pienaar ook weer matig. Prima assist hoor maar er valt ook nog een hele hoop op aan te merken.
Kijk, ik vind Pienaar ook veel beter dan Rosales. Da's duidelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vraag me echt serieus af hoe sommige mensen dan zitten te kijken naar zo'n wedstrijd hoor...
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:21 schreef borisz het volgende:
klaas jan mag naar Amsterdam komen
Ronaldinho ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:21 schreef borisz het volgende:
In de winterstop is ie veel te duur voor Ajax denk ik, zij zullen echt niet de hoofdprijs willen betalen die zeker rond de 10 miljoen ligt in de winterstop.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoe sneller hoe beter, liefst nog in de winterstop. Ajax moet Feyenoord zeker kunnen aftroeven dan, ook omdat de Amsterdammers veel meer geld hebben, vanwege de CL-deelname.
nog negen nachtjes, dan is hij erquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:21 schreef borisz het volgende:
quote:Ajax in gesprek met Goossens en Sarpong
Woensdag 19 oktober, door DVD, Amsterdam, 13.32u GMT+01.00, VI
De afgelopen week heeft Ajax met de twee talenten Jeffrey Sarpong en John Goossens gesproken. De twee jongelingen hebben nog geen contract bij Ajax maar staan in de belangstelling van enkele andere clubs.
Van Geel: 'Het eerste gesprek met de jongens hebben we gehad, maar het is nog te vroeg om er iets over te zeggen.' Later deze maand heeft Sarpong een afspraak met Chelsea.
Maduro
De interesse van Juventus in de Ajacied Maduro is bij Van Geel nog geheel onbekend. 'Ik weet van niets dus hoef ik daar niet op te reageren, in principe willen we de hele selectie behouden dus is een transfer onbespreekbaar.'
Dat is onzin.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, we worden het niet eens. Jij zou je ongelijk toch nooit toegeven.
Onzin. Noem me zijn mooie en geslaagde acties dan eens, want dat schijnt niemand te kunnen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:19 schreef pfaf het volgende:
Michel, je zeikt! Rosales was gisteren de 2e helft super.
Precies. Het Regi Blinker-effect. Leuk tot aan de 16 en dan is het klaar. Die jongen heeft in Argentinië zeker ook nooit vaak gescoord?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:18 schreef twi het volgende:
Rosales was de 1e helft gewoon een drama, de 2e helft ook zeker niet meer dan redelijk. Heb 'm beter zien spelen, helaas die keren ook meestal zonder voorzet. Maar waarom zou je iemand niet aan kunnen leren hoe je een voorzet moet geven? De acties tot aan de achterlijn danwel de 16 zijn goed, wanneer het vervolg aan wordt geleerd (even kijken waar iedereen staat voor de bal te raken) dan kan dat echt nog wel een bruikbare vleugelspeler worden.
Zijn dollingen waren leuk, maar de voorzetten/pases waren verschikkelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:19 schreef pfaf het volgende:
Michel, je zeikt! Rosales was gisteren de 2e helft super.
Escudé keert nog wel terug in het basiselftal.quote:19/10/2005 - Escude vraagt om speeltijd in tweede elftal; verdediger moet aggressiever worden
(Gepost door RvN)
In een reactie in Voetbal International laat de zaakwaarnemer van Julien Escude weten dat de Fransman in het onderhoud met Blind niet gevraagd heeft om op de transferlijst geplaatst te worden. Mocht een terugkeer in het eerste elftal lang uitblijven, dan wil hij wel op zoek naar een oplossing. Escude zou wel gevraagd hebben om speeltijd bij het tweede elftal om zijn ritme niet te verliezen.
Volgens de zaakwaarnemer kreeg Escude te horen dat Blind verdedigers graag aggressief ziet spelen, iets dat niet in het spel van de Fransman zit.
Je verwijt mij dat ik met hypotheses kom, maar wat doe je zelf? Je vooronderstelt hier dat áls de bal niet door een Zwitser werd beroerd, Steven Pienaar er wél een doelpunt van had gemaakt? Dan wordt het inderdaad lastig discussiëren met jou.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij kwam die bal vooral zo goed te liggen omdat er een Zwitser aan zat. Maar laat dat er één zijn, Montana ook weer blij.
De tijd zal het leren.
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:04 schreef 2Drix het volgende:
Rosenberg en Charisteas dumpen voor een paar miljoen, en dan Huntelaar en Rafael halen![]()
Nee, dat staat wel zeker. Zogezegd heb ik liever nog Hans Vonk alleen voor het doel van de tegenstander dan Pienaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:23 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, Pienaar had zeker niet gescoord. Dat zeg ik ook nergens.
Da's een echte killer, inderdaadquote:http://www.ldacr.org/detalle_jugador.php?JID=42 Die hadden we moeten hebben, goed scoringspercentage.
Ze leken me sowieso nauwelijks realistisch en bovendien zullen ze gewoon veel te veel geld kosten.quote:En Wilhelmsson heeft een mondelinge afspraak met Anderlecht over verlenging en Vanden Borre wil naar Duitsland in de zomer. Geen nieuwe Ajacieden dus.
Volgens mij heb ik dat ook ergens gelezen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:42 schreef JeroenV het volgende:
Wilhemsson had toch juist zijn contract verlengt zodat hij in de winter weg kon, stond laatst op VI.
Kun je dat ook even in onderstaand topic posten, daar houden ze wel van dit soort uitsprakenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als hij tussen Ajax en Feyenoord kan kiezen, dan kiest hij voor Ajax hoor. Dat weet ik 110% zeker en ik durf mijn lul er voor in het vuur te steken dat hij niet naar Rotterdam verkast.
Wat moet ik nu doen? Namen noemen? Minuten? Heb jij de wedstrijd op stream terug voor mij, zal ik je zo 4 a 5 geslaagde acties aanwijzen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Onzin. Noem me zijn mooie en geslaagde acties dan eens, want dat schijnt niemand te kunnen.
quote:Huntelaar niet bang erfenis Kuijt, Zlatan
In een interview met het Algemeen Dagblad zegt Klaas Jan Huntelaar niet bang te zijn om de erfenis van Kuyt en Zlatan op te moeten vullen. Hij verwacht deze zomer SC Heerenveen te verlaten en zich bij de Nederlandse top te scharen. Huntelaar weet nog niet welke club zijn voorkeur heeft; Ajax, AZ of Feyenoord.
Hij is op moment de meest gewilde spits in Nederland, maar de geboren Drempt blijft rustig onder alle commotie.”Wanneer die stap komt, zie ik vanzelf wel. Het is vrij simpel: ik heb een contract tot 2007, dus wordt het dit of volgend seizoen. Maar straks ga ik wel de club kiezen die bij me past, het moet kloppen.”
“Ik weet wat ik belangrijk vind. Ik wil in een aanvallende ploeg spelen, dicht bij de goal in een kleine ruimte vlakbij de zestien. Ik rendeer al vanaf de jeugd het best als centrumspits met twee vleugels. Veel beweging om me heen en een nummer 10 kort achter me.”
“Niet alleen bij Ajax spelen ze zo, ook bij AZ en Feyenoord dit seizoen in grote lijnen op deze manier. Stuk voor stuk mooie clubs. Voor de erfenis van Kuyt ben ik niet bang, het is zinloos daar bij stil te blijven staan. Bij Ajax wordt iedere spits vergeleken met Zlatan. Als je daarvan wakker ligt, kun je bij Ajax eigenlijk nooit meer spelen,” aldus een openhartige Huntelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |