Niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als hij tussen Ajax en Feyenoord kan kiezen, dan kiest hij voor Ajax hoor. Dat weet ik 110% zeker en ik durf mijn lul er voor in het vuur te steken dat hij niet naar Rotterdam verkast.
nu hoop ik (bijna) dat hij voor feyenoord kiest....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als hij tussen Ajax en Feyenoord kan kiezen, dan kiest hij voor Ajax hoor. Dat weet ik 110% zeker en ik durf mijn lul er voor in het vuur te steken dat hij niet naar Rotterdam verkast.
Nee, geblesseerd. Markus staat in de basis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:51 schreef JorgeCampos het volgende:
geen Harry toch vanavond?![]()
Toch 2-0 winst..
Waarschijnlijk Anastasiou.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, geblesseerd. Markus staat in de basis.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Schoen opetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
Klaas is een pure spits, Wilhelmson een pure rechts buiten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wilhelmsson schijnt bijna Ajacied te zijn....
Heb liever Klaas Jan denk ik....
Ik vergelijk ze niet, maar ik ga ervanuit dat er geen twee man gehaald gaan worden, en in dat geval heb ik liever Huntelaar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klaas is een pure spits, Wilhelmson een pure rechts buiten.
Kun je niet met elkaar vergelijken.
Charisteas zal eerst verkocht moeten worden voordat Huntelaar gehaald zal worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vergelijk ze niet, maar ik ga ervanuit dat er geen twee man gehaald gaan worden, en in dat geval heb ik liever Huntelaar.
Harry hoeft niet weg hoor, Ajax heeft nog geld zat voor Huntelaar, de vraag is alleen of ze het durven uit te geven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Charisteas zal eerst verkocht moeten worden voordat Huntelaar gehaald zal worden.
Denk wel dat als ajax te lang wacht dat feyenoord hem misschien wel wegkaapt als Kuyt voor 15 miljoen verkocht wordt.
Tsja, jullie hebben deze week vrij...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:09 schreef Kaap het volgende:
2-0 voor Thun vanavond...
Maar dan zit je met Harry, Markus, Yannus en KJ. Beetje te veel voor 1 positie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Harry hoeft niet weg hoor, Ajax heeft nog geld zat voor Huntelaar, de vraag is alleen of ze het durven uit te geven.
Dat bedoelde ik ook, geld zullen ze wel hebben idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:17 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar dan zit je met Harry, Markus, Yannus en KJ. Beetje te veel voor 1 positie.
Dat is waar, en dan vergeet je Babeltje nog. Maar ik vind dat Blind het voorin is moet veranderen met twee spitsen bijv (is ie toch ook van plan vanavond??)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:17 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Maar dan zit je met Harry, Markus, Yannus en KJ. Beetje te veel voor 1 positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |