Kom op jongens, nou niet allemaal gaan doen alsof Mitea de verlosser is. Okay je zit dan wat dikker bezet in de linksbuitens (we hebben er nu eik gewoon geen
![]()
). Maar Mitea is in mijn ogen ook geen basisspeler voor Ajax. Op dit moment is hij misschien handig te gebruiken maar niet meer dan dat.
En om nog even terug te komen op dat scoutingverhaal in het vorige topic: Ik weet niet of onze scouts daardwerkelijk zo slecht zijn. Sikora en Soetaars waren natuurlijk grote flops. Echter deed Sikora het gewoon goed bij Vitesse toen hij gehaald werd (zat zelfs bij oranje dacht ik) en Soetaars, tjah. En al die spitsen: ligt nu werkelijk aan al die spitsen of gewoon aan het feit dat er bij Ajax in een supermoeilijk systeem wordt gespeelt. Met 2 buitenspelers die geen goede voorzet afgeven en waar je na 4 week al uitgefloten wordt.
Wie er in de spits moet zou ik eigenlijk niet weten: ik geef Rosenberg op dit moment nog wel een kans, maar ik heb liever gewoon Babel in de spits. Nu speelt hij al weken beneden zijn niveau, en zonder plezier, op de flanken. Klaas-Jan is misschien wel een goede optie maar hij kost denk ik erg veel geld. Mijn mening is zoals iemand in het vorige topic ook al opperde: Kluivert. Volgens mij heeft hij bij Valencia al weer geen basisplaats en misschien dringt het nu eens tot hem door dat hij gewoon terug moet komen naar Ajax om nog een aantal jaren te schitteren.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene