Zullen we dit keer wel tot scoren toekomen?quote:Ajax-trainer Danny Blind kan dinsdag
voor het Champions League-duel met FC
Thun nog altijd niet beschikken over
Angelos Charisteas.
De Griek kampt met de naweeën van een
hersenschudding die hij eind september
in het CL-duel met Arsenal opliep.Voor
de spits-positie zal Blind een keuze
moeten maken tussen Markus Rosenberg en
Yannis Anastasiou.
Hedwiges Maduro en Steven Pienaar zijn
wel inzetbaar.Beide spelers kwamen bij
de laatste competitiewedstrijd van Ajax
tegen Heracles (0-0) niet in actie.De
geblesseerde Maxwell,Nicolae Mitea en
Edgar Manucharyan ontbraken maandag in
het trainingskamp van de Amsterdammers.
Ik was al op zoek daar naar, bedankt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb even de mooie banners van Quasar toegevoegd.
Manucharyan in de spits: Die heeft nog minder kansen gemist dan Rosenberg en Yannisquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:46 schreef Speerik het volgende:
Blind zal een keuze moeten maken tussen Rosenberg en Yannis; en Babel dan?? Zo lang ie maar niet Boukhari opstelt vind ik alles best! Maar ik vrees het ergste...
edgar is een beetje geblesseerd helaasquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Manucharyan in de spits: Die heeft nog minder kansen gemist dan Rosenberg en Yannis
Dan zou ik gaan voor Koné, oh nee wacht...quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
edgar is een beetje geblesseerd helaas
Graag gedaan, zo vullen we elkaar aan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was al op zoek daar naar, bedankt.
Tja, lijkt me ook niet zo raar, aangezien hij minder kansen heeft gekregen om zich te bewijzen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Manucharyan in de spits: Die heeft nog minder kansen gemist dan Rosenberg en Yannis
Nee, die schijnt ook niet fit te zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:53 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan voor Koné, oh nee wacht...
neej last van hart ofzowquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:57 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee, die schijnt ook niet fit te zijn![]()
Als Blind morgen verliest, dan is ie na de nederlaag op zondag wegquote:Op maandag 17 oktober 2005 16:27 schreef kultivate het volgende:
Ben benieuwd. Belangrijke week voor Ajax.
Helemaal mee eens, asjeblieft zeg, al jaaren erger ik me aan boukhari, hij maakte vorig jaar 1x een mooie goal en dat was het dan ook wel weer.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:46 schreef Speerik het volgende:
Zo lang ie maar niet Boukhari opstelt vind ik alles best! Maar ik vrees het ergste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |