jij hebt niet eens een feauteauxbouquequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:08 schreef Waterkipje het volgende:
pauepeur
Wat een heaumeau is het he.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij hebt niet eens een feauteauxbouque
Een jaar geleden misschien. Nu is het alleen nog maar voor wannabe-toffe meelopertjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:09 schreef BrauN het volgende:
Zo praten getuigt van extreme tofheid!
Het is nooit tof geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Een jaar geleden misschien. Nu is het alleen nog maar voor wannabe-toffe meelopertjes
Leer post-icons te interpreteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Een jaar geleden misschien. Nu is het alleen nog maar voor wannabe-toffe meelopertjes
Ik ben nog aan het broeden op mijn volgende geniale plan om Fok! over te nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:13 schreef BrauN het volgende:
En zelf ook nogal moeite met het vinden van een eigen identiteit op FOK! hè? Eerst proberen op te vallen door je 'Hoi met GoLLeM'-gehomo. Daarna die kooi. Wat zal de volgende hilariteit zijn?
Welke hilariteit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:13 schreef BrauN het volgende:
hilariteit
Ja BrauN, wat zou het zijn? Ra ra ra!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:13 schreef BrauN het volgende:
En zelf ook nogal moeite met het vinden van een eigen identiteit op FOK! hè? Eerst proberen op te vallen door je 'Hoi met GoLLeM'-gehomo. Daarna die kooi. Wat zal de volgende hilariteit zijn?
Ik doe mijn best maar iedereen geeft er weer een andere betekenis aanquote:
ah kut, die post van braun had ik niet gezien. Ook zo'n kneus die zich zo nodig quasi leuk moet profileren. Gatverdamme man, zulke types geven me een hekel aan fok.quote:
van wie ben jíj dan weer een kloon?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:15 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik vind je een kneus, gollem. Maar toch vind ik dat je gelijk hebt. Dat betekent echter niet dat ik je minder kneus vind hoor, wees niet bang.
Er zijn er altijd een paar die dergelijke originele ideeen (meestal) spontaan bedenken en die daarmee dan ook leuk zijn, vervolgens zie je iedere piemel zulke woorden (of vergelijkbaar: punt achter de smiley, ook zoiets kijk-mij-eens-interessant-doen) posten terwijl diegene of niet eens humor heeft en daarmee denkt toch leuk te zijn of niet eens weet wat de reden/bedoeling erachter is. Net als die kneuserige icoon van gollem kots ik daarop.
dat is je nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:18 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
van wie ben jíj dan weer een kloon?
Die avatar zegt wel wat, maar de manier waarop diegene op msn tegen mij praat doet toch anders vermoeden. Of hij is gewoon heel erg schijnheilig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is je nog niet duidelijk?
Wat een kutpost. Echt iets voor een homo die nog steeds populair probeert te zijn op Fok! door modewoordjes te gebruiken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:22 schreef DR878 het volgende:
Wat een kut topique , echt waer iets veur heaumeaux en kleaujeaux die nix anders kunnen dan zueren
Anders ga je even een hobby zoeken. Wat jij doet is niet meer dan gal spuwen over users die een klein beetje anders doen dan de gemiddelde baggerjosti, waar je er zelf overduidelijk een van bent.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:17 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
ah kut, die post van braun had ik niet gezien. Ook zo'n kneus die zich zo nodig quasi leuk moet profileren. Gatverdamme man, zulke types geven me een hekel aan fok.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:32 schreef natte-flamoes het volgende:
en anders ga jij weer even jezelf quasi leuk profileren, popi braun! succes en neem jezelf ook even van achteren.
Dat wel ja. Jammer dat het verder zo'n zeikerd isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:35 schreef Slarioux het volgende:
Hij heeft anders wel gelijk over punten achter smilies.
Raar hoor, je hebt bezwaar op mijn gal spuwen op users die 'een klein beetje anders doen dan de gemiddelde baggerjosti', waarmee je meteen een kleinerend oordeel uitspreekt over het gros van de fok users maar bovendien begin je mij te kleineren terwijl ik eigenlijk precies hetzelfde als jij doe, alleen met een andere emotie erachter. Hoe hypocriet ben je dan?quote:
Dat gaat bij mij eigenlijk vanzelf omdat ik het nu al zo'n lange tijd gebruik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:35 schreef Slarioux het volgende:
Hij heeft anders wel gelijk over punten achter smilies.
Jij doet níet hetzelfde als ik... Jij loopt gewoon 24/7 te janken en negatieve praat uit te slaan. En dat moet je helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:44 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Raar hoor, je hebt bezwaar op mijn gal spuwen op users die 'een klein beetje anders doen dan de gemiddelde baggerjosti', waarmee je meteen een kleinerend oordeel uitspreekt over het gros van de fok users maar bovendien begin je mij te kleineren terwijl ik eigenlijk precies hetzelfde als jij doe, alleen met een andere emotie erachter. Hoe hypocriet ben je dan?
Dat zeg ik, met een andere emotie. God wat een misser van je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij doet níet hetzelfde als ik... Jij loopt gewoon 24/7 te janken en negatieve praat uit te slaan. En dat moet je helemaal zelf weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |