Geldt hier vice versa ook.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig merk ik nog dat er vele linkse intelligente jongeren zijn. En het is me nog niet overkomen dat een rechtse jongere mij z'n standpunten daadwerkelijk onderbouwd uit heeft kunnen leggen.
Ja? Hoe merk je dat?quote:Maar het lijkt er zo nu en dan idd wel op dat de burke stichting propagandaboekjes heeft verspreid op middelbare scholen.
D66?quote:
Vooral hier op fok komt regelmatig een blik 'liberalen' voorbij. Maar je ziet het verder ook hoor met uitspraken als ik ben heel liberaal en ik stem op de VVD omdat Verdonk zo goed bezig is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:00 schreef Pracissor het volgende:
Ja? Hoe merk je dat?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
idd, bij Pracissor moet de desillusie nog toeslaan. Komt vanzelf![]()
Probeer GroenLinks eensquote:
Burke stichting is conservatief, niet liberaal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vooral hier op fok komt regelmatig een blik 'liberalen' voorbij. Maar je ziet het verder ook hoor met uitspraken als ik ben heel liberaal en ik stem op de VVD omdat Verdonk zo goed bezig is.
Serieus?quote:
*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*- gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*gasp*quote:
Neeeheeeeequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Mijn oprechte deelname.
Ik ben ontheemd. Van oudsher stem ik GLquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat stem jij dan?
Vast geen SAP, zoals Karel.
Ik ook niet. Maar die 0.05% kom je dan statistisch gezien ook niet zo snel tegen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Floripas het volgende:
Kennen jullie ook mensen die op NieuwRechts stemmen? Ik heb er nog nooit één ontmoet.
SP?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:09 schreef Floripas het volgende:
Kijk, du_ke is echt en stereotype GroenLinkser.
Maar ík toch niet.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:09 schreef Floripas het volgende:
Kijk, du_ke is echt en stereotype GroenLinkser.
Maar ík toch niet.
PSP kickte best wel ass, maar daar is in GroenLinks echt geen hol meer van over.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben ontheemd. Van oudsher stem ik GL [afbeelding]. Sorry. Opgevoed in PSP enzo. Folderen en dat soort. Ik heb ook wel VVD gestemd, ik denk ook wel eens D66. Ik vraag pardon en verschoning
![]()
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:14 schreef du_ke het volgende:
Goh vond floor altijd een typische CDA'er
Nog altijd stukken beter dan GL.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Haalt opgelucht adem, blij dat in elk geval het C-woord nog niet gevallen was.
Ja, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |