quote:
Ik scrollede vanmorgen ff door wat topics en heb hier en daar inderdaad een enkel postje verwijderd. Tering, wat een off topic bagger, het ging allang niet meer over de uitzending en het ging zelfs niet meer over Big Brother. Het ging eigenlijk totaal nergens meer over. Het betreft overigens hooguit een 10-tal baggerreacties. Je mist iig niets als je het topic nog eens door zou willen lezen.quote:Op donderdag 3 november 2005 10:40 schreef Lamon het volgende:
Mag ik even weten waarom er een aantal reacties van mij, scanman01 en pc eend en nog een paar andere users verwijderd zijn in het topic "De uitzending van woensdag 2 november"?
Het is geen ramp ofzo, maar ik zie de reden niet zo, buiten dat het lichtelijk off-topic was, maar dat geldt voor de helft van de reacties op dat topic.
Het ging iig gewoon over de bewoners.
Ik had het grááááág gedaan, maar helaas lig ik de laatste 3 weken van BB onder eenquote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef CartWOman het volgende:
Uit de MED van Cynix:
"Voorlopig voeren CartWOman en Ripley de moderatie samen uit, maar in principe is versterking welkom. Heb je interesse, ben je een echte BB-volger, heb je veel tijd en zin om het forum in goede banen te leiden en weet je daarbij de 'ongedwongen' sfeer te handhaven, stuur dan gerust een mailtje naar forum@fok.nl."
WAT zitten ze me weer te censurerenquote:Op donderdag 3 november 2005 10:48 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gisternacht rond 4 uur. Het ging om het geroddel van Dido en Nathalie over Lieske. Ik gaf nog een reactie op Scanman, hij gaf nog een reactie terug, PC-eend gaf nog een reactie op hem, en 2 andere users gaven ook nog commentaar.
Ik heb het echt niet gedroomd. Scanman01 weet het vast ook nog wel.
Het was niet heel belangrijk ofzo, maar ik vind het zo gek dat ik het nu niet terug kan vinden.
Is toch lekker man, beetje deleten, biertje erbij.quote:
Ik zou als eerste het SC topic sluitenquote:Op vrijdag 4 november 2005 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch lekker man, beetje deleten, biertje erbij.
Is dat niks voor jou, hulpsinterklaas in dit subforum?
O ja, dat wist ik wel... Thailand.quote:Op vrijdag 4 november 2005 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het grááááág gedaan, maar helaas lig ik de laatste 3 weken van BB onder een [afbeelding]
![]()
Ik weet het pas sinds vanmiddag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:07 schreef CartWOman het volgende:
O ja, dat wist ik wel... Thailand.
Fuck.
Ah, naar Pattaya dus.quote:
Ga jij met Gert naar Thailand? Dan wil ik niet weten wat jullie daar gaan doen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 01:27 schreef APK het volgende:
Ik weet het pas sinds vanmiddag.![]()
Gert gaat ook, dus jullie zullen een newbie moeten kiezen.![]()
Ik heb me gisteren maar als vrijwilliger gemeld dan... Ben benieuwd naar de rest van de selectieprocedurequote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef CartWOman het volgende:
Uit de MED van Cynix:
"Voorlopig voeren CartWOman en Ripley de moderatie samen uit, maar in principe is versterking welkom. Heb je interesse, ben je een echte BB-volger, heb je veel tijd en zin om het forum in goede banen te leiden en weet je daarbij de 'ongedwongen' sfeer te handhaven, stuur dan gerust een mailtje naar forum@fok.nl."
![]()
Lijkt me niet echt handigquote:Op donderdag 3 november 2005 21:58 schreef Gert het volgende:
Is het handig om hier een wat algemener "Bespreek hier de nominaties"-topic van te maken?
Gezien. Ik heb je gebrandmerkt als een potentieel geschikte kandidaat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:18 schreef teamlead het volgende:
Ik heb me gisteren maar als vrijwilliger gemeld dan... Ben benieuwd naar de rest van de selectieprocedure![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ga jij met Gert naar Thailand? Dan wil ik niet weten wat jullie daar gaan doen.
CWquote:
Zit wat in zo te zien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:04 schreef BBscanner het volgende: -knip-
Wat verstaan jullie onder 'veel tijd'?quote:Op donderdag 3 november 2005 23:45 schreef CartWOman het volgende:
Uit de MED van Cynix:
![]()
Dat je geen leven hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat verstaan jullie onder 'veel tijd'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |