Nog éen zo'n opmerking en je mag luciano gezelschap houden.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten ja, achterlijke gladiool. Raakte ik een Tanja snaartje bij jou waardoor jij dacht maar even een zware beschuldiging te gaan uiten als wraak? Triest figuur. Ik KOTS op mensen zoals jij.
Wil, denk ik, in haar uppie de weekopdracht redden, zodat ze donderdag niet genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Lieske breit rustig door.
Ken je verder niet en zoals ik het tot nu toe kan beoordelen kunnen we dat ook beter zo houden.quote:
een sjaal voor zichzelfquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:58 schreef scanman01 het volgende:
Lieske breit rustig door.
[afbeelding]
Ja dat verhaal ken ik ook en mn moeder kende het ook en die schrok dus nogal (quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb eens gelezen dat donkere kindjes gewoon blank worden geboren, maar dat dat na een paar uren of dagen, weet ik niet meer, weer bijtrekt. Zelfde met de ogen. Bij de geboorte zijn ze blauw en ze kleuren pas bruin na een tijdje. (Mijn jongste heeft bruine ogen en die waren eerst blauw)
Ben al weken helemaal pro-joost. Van mij mag hij winnen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef CGJung het volgende:
Joost: Ik zie Willem-Alexander![]()
Chantal: wat..Xander![]()
Joost: Nee Willem-Alexander en Winston Gerstanowitch![]()
Hij heb ergens wel humor, dat ventje....![]()
Op audientie bij Tanja ??? Liever niet. Eigenlijk moet Sjon met de babý op z'n arm het huis binnen lopen en het kind voorstellen aan zijn volk, de BB-bewoners (ala wim-lex)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef amaranta het volgende:
Zou het niet zo zijn,dat zij 1 voor 1 bij Tanja langs mogen gaan ipv dat Tanja bij hun komt?
Ha de eerste fotofucks zijn al weer gesignaleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |