dit staat op de fp^quote:Woedende gothic-fans hebben het gastenboek op de site van 'Nou En' de laatste dagen vol gezet met scheldkannonades en bedreigingen. Ook is het huisadres van één van de bandleden op internet geplaatst en de oproep om molotovcocktails mee te nemen naar popzalen waar de band optreedt.
Schrijver en zanger van het nummer is Bas Nijhof. ''De dreigementen gaan een stap te ver. We overwegen daarom aangifte te doen. Ik weet ook dat veel van die reacties niet serieus te nemen zijn, maar nu ook het adres van onze gitarist bekend is, maken we ons zorgen'', aldus Nijhof. De Kampense formatie krijgt in ieder geval voorlopig extra bewaking tijdens optredens.
quote:hiewr wordt ju toch gek vanw -_-"
zoeen nr echt zielig ... Wrm mag een gothic zigzelf niejj zywn??
damn hiewr kan ik niej tegen -_-"
alsof punkers zo lkkr vrolijk zywn niejj duss
whiejjjj hets een klote nr volgens michael isz een kloetn nr en volgens my al helemaawl:@
laat ons (gothics) gewoon hun zelf zywn met het loser 8ig nr
deoi van mii
hahahahaha wat een mongoolquote:WEET JE WAT HET GEWOON IS JULLIE DENKEN ALLEMAAL MET DIT NR ONS VOOR LUL TEZETTEN MAAR HET ENIGSTE WAT JULLIE DOEN IS JULLIE EIGEN DOOD ONDERTEKENEN , IK DOE HEEL GRAAG DE MOORDEN PLEGEN MOET TOCH AL VOOR POGING TOT DOODSLAG DUS EEN MOORD KEN ER BIJ GELOOF ME KOM GERUST NAAR HELLEVOET EN IK SLA AL VIEZE GORE SMERIGE KANKER TANDEN UIT JE MEUL EN IDD WAT LEIP11 ZEGT NIE ELKE GOTHIC SNIJDT IN HUN POLSEN ALS DAT ZO WAS DAT ZOU IKNU OOK MET EEN MES IN ME KLAUWEN ZITTEN MAAR DAT DOE IK NIE OMDAT KANKERLIJERS ZOALS NOUEN EN AL DIE KANKER SCHAPEN DIE ER ACHTER GEEN PLEZIER WIL DOEN MAAR WIL JE EEN GEVECHT KOM DAN NAAR HET WINKELCENTRUM IN HELLEVOETSLUIS OP ZATERDAG 23 OKTOBER OM 3 UUR , DAN KOM IK JE HELE KANKER SMOELWERK VERBOUWEN DAN WEET JE HOE HET IS OM IEMAND VOOR LUL TEZETTEN
MAAR ALS JULLIE NIE KOMEN ZIJN JULLIE JE KANKER MENING NIE WAARD MAAR ZIJN VAN DIE KANKER WIZKID SLIJMENDE GROOT DENKENDE KANKER MANNETJES , DUS KOM MAAR CAPICE!!!!!!!!
Jezus, een BrEeZaHh-GoThH.quote:laat ons (gothics) gewoon hun zelf zywn met het loser 8ig nr
quote:vieze vuile kanker leiers weten jullie dat als ik wiost wie jullie waren en ik wist waar jullei woonden en ik zou jullie 1 op 1 tegen komen maak ik jullie helemaal kanker kapot:@:@ serieus ik zou maar focking bodyguards inhuren want ik scheur jullie kanker leiers helemaal aan kanker stukken
:@:@
let op mijn woorden mannetjes ik laat niks van jullie over jullie gaan ervaren wat er gebeurt als 8 jaar opgekropte haat en woede naar buiten komt:@:@ KANKER HOEREN!!!!!!!!!!!!!!
al jullie fucking kanker losers bring it on!!!!!!!!!!!!!
quote:Birgit :: 14 oktober 2005 14:15
we hebben al meer dan de helft van het gastenboek, en binnenkort moeten jullie em sluiten omdat er te veel gereageerd is en te veel commentaar is gegeven, dan ga ik lachen, heel erg hard, dan hebben we iets bereikd met ons protest tegen jullie nummer
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:51 schreef Dementor het volgende:
Ik verwacht trouwens vanavond een reply aangezien de goths nu liggen te slapen in hun kisten.
Straight from the dungeons of H'sluis, jeweettog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:52 schreef Jegorex het volgende:
23 oktober 3 uur in Hellevoetsluis
Alleen die naam al, Hellevoetsluis, echt een plaats voor Gothics.
For real, my necro.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Straight from the dungeons of H'sluis, jeweettog.
Wat heb jij tegen goths, sukkel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ze gebruiken wel veel diesmilies.
Alsof ze zich ergens voor schamen.
En terecht natuurlijk.
Hun moete mensuh is in ze waarduh latuh!quote:
Ze hebben een nieuwe atractie in Amsterdam...Dungeons of Amsterdam ofzo...er is nog hoop voor ze.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:58 schreef Dementor het volgende:
Ik vraag me ook af wat voor toekomstperspectief die gothics hebben als het gaat om hun carrière.
Verder dan een bijbaantje in het spookslot van de Efteling komen ze niet.
quote:[..]
Birgit :: 14 oktober 2005 14:15
we hebben al meer dan de helft van het gastenboek, en binnenkort moeten jullie em sluiten omdat er te veel gereageerd is en te veel commentaar is gegeven, dan ga ik lachen, heel erg hard, dan hebben we iets bereikd met ons protest tegen jullie nummer
Als je toch al in Hellevloetsluis woont, is Kras-panda worden een vorm van 'persoonlijke ontwikkeling' waarvoor ik toch een zeker respect kan hebben:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:52 schreef Jegorex het volgende:
Daar heb je een punt!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:01 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ze hebben een nieuwe atractie in Amsterdam...Dungeons of Amsterdam ofzo...er is nog hoop voor ze.
Kras-pandaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:04 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Als je toch al in Hellevloetsluis woont, is Kras-panda worden een vorm van 'persoonlijke ontwikkeling' waarvoor ik toch een zeker respect kan hebben:
'Dus je bent niet enkel gewoon Hellevloetsluizenaar gebleven en daarmee gelukkig geweest, nee, je dacht ook; kom laat ik mn gezicht eens wit schilderen ..., goed joh'
zaterdag is dus de 22equote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:52 schreef Jegorex het volgende:
quote:childrenofbodom, hou je kenker bek gewoon. en zoek een leven, of kom met je kenka vriendjes ff langs op MASTERS OF HARDCORE vuile gek
http://arkserver.servehttp.com:8000/listen.plsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:15 schreef BrauN het volgende:
Om welk nummer is het eigenlijk allemaal te doen? Dat wil ik nl. wel eens horen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:19 schreef ARKON het volgende:
[..]
http://arkserver.servehttp.com:8000/listen.pls
zou best kunnen jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:21 schreef Mwanatabu het volgende:
Het ergste lijkt al voorbij met dat relletje hoor. En ze hebben een hoop publiciteit gekregen.
Eigenlijk denk ik inmiddels een beetje dat het een pr-stunt met voorbedachten rade is.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:15 schreef BrauN het volgende:
Om welk nummer is het eigenlijk allemaal te doen? Dat wil ik nl. wel eens horen.
quote:witch009 :: 14 oktober 2005 15:13
BLIJF VECHTEN TOT HET BITTERE EIND...
DE OVERWINNING IS AAN ONS!!!!!!!
tot snel mensen...
zoen
Makeup jongen.. makeup..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
now playing: nou en gothic meisje[1] [03:35m/128Kbps/44KHz]
[..]haal de zwaarden maar van zolder!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:43 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://www.alternative-city.nl/topic.php?tid=1640&page=1
Ik heb al een klacht ingediend bij TMF. Wie nog meer?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Maar jochie toch, denk je dat dat helpt en b) dat hoe harder jij en jouw vriendjes gillen, des te meer aandacht deze heren krijgen. Wat wil je nou?
niemand, want er is hier niemand gothic verderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:43 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://www.alternative-city.nl/topic.php?tid=1640&page=1
Ik heb al een klacht ingediend bij TMF. Wie nog meer?
Of het zijn gewoon brugklassertjes die denken dat ze gothic zijn als ze naar Avril Lavigne luisteren en een diekwartsbroek met gekleurde sokken dragen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:11 schreef von_manstein het volgende:
vandale omschrijving van gotic:
go·thic1 (het ~)
1 subcultuur waarin zaken als de dood, de duivel en het kwaad worden geromantiseerd
Nou als ik die reacties lees wordt er weinig geromantiseerd in die subcultuur
Of vandale begrijpt het verkeerd of de gotics
Ik quote jou toch met je klacht bij TMFquote:
En After Forever luisteren. True Goths!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon brugklassertjes die denken dat ze gothic zijn als ze naar Avril Lavigne luisteren en een diekwartsbroek met gekleurde sokken dragen.
Dat is denk ik het leeuwendeel van de 'Gothics' (kijk mij eens alternatief zijn met mn chagrijnige hoofd en zwarte kleren...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:23 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Of het zijn gewoon brugklassertjes die denken dat ze gothic zijn als ze naar Avril Lavigne luisteren en een diekwartsbroek met gekleurde sokken dragen.
Beste man! Ik ben geen goth. Hoe kom je erbij!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik quote jou toch met je klacht bij TMF![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Daar heeft iemand zijn kras-spier geraakt.
Monitov cocktails... Zijn dat met benzine gevulde monitors?quote:hey losers ik zie jullie wel in den haag op jullie kanker tour losers we zullen zien wat er met nouen gaat gebeuren
geen protest meer een ssort van aanslag
denk aan monitov cocktails enzow
nou dan zie ik jullie daar wel he =)
Wij vinden dut nummer alleen maar tof, alleen om die reacties al dus moet het juist níét van de buisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:33 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Beste man! Ik ben geen goth. Hoe kom je erbij!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Monitov cocktails... Zijn dat met benzine gevulde monitors?
't was ook een geintje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wij vinden dut nummer alleen maar tof, alleen om die reacties al dus moet het juist níét van de buis
Post pics naderhandquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:48 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
't was ook een geintje..
Ik ga nu even krassen.![]()
Beste kerel, ik heb helemaal niet gezegd dat je een goth was, hoe kom jij erbij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:33 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Beste man! Ik ben geen goth. Hoe kom je erbij!
Iron Maiden, excellent!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
now playing: nou en gothic meisje[1] [03:35m/128Kbps/44KHz]
[..]haal de zwaarden maar van zolder!
Lekker kort door de bocht frits...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:52 schreef Pingwingei het volgende:
Mên, domme reacties, bereik je toch niks mee. Die single mag niet in de winkel liggen, dan mag ik ook nummers die in wO II door de SS en Luftwaffe etc zijn gemaakt uitbrengen op CD. Discriminatie op CD schijnt namelijk te mogen.
Ik heb hier gewoon een hekel aan aan dat gebash, een keertje een grapje moet kunnen maar dit gaat al een flinke tijd zo door. Nu op CD zelfs. Als ik een nummer maak waarin ik bijvoorbeeld turken "belachelijk" maak "voor de gein" dan word ik ook in een rechtzaak gegooit omdat dat discriminatie is.quote:
O, dan is het natuurlijk goed om liederen van een volk dat miljoenen mensen heeft afgeslacht in de platenzaak te leggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:05 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon een hekel aan aan dat gebash, een keertje een grapje moet kunnen maar dit gaat al een flinke tijd zo door. Nu op CD zelfs. Als ik een nummer maak waarin ik bijvoorbeeld turken "belachelijk" maak "voor de gein" dan word ik ook in een rechtzaak gegooit omdat dat discriminatie is.
Jij ziet er niet uit, die muziek die jij mooi vind is kut, STERF!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:08 schreef Clab het volgende:
Wat een sneuneuzen die gothics, ik heb die weblog gelezen en volgens mij hebben ze allemaal het zelfde stopwoord.
Ze zien er niet uit en hun muziek is niet te pruimen, ik zeg collectief zelfmoord plegen en we zijn er klaar mee
Ze zingen daar ook "tegen" joden en "voor" hun eigen volk. Datzelfde gebeurd op de betreffende single, maar dat mag wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:10 schreef obs het volgende:
[..]
O, dan is het natuurlijk goed om liederen van een volk dat miljoenen mensen heeft afgeslacht in de platenzaak te leggen.![]()
Ik zou gewoon 1 kras trekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
[blaat blaat] 1 lijn trekken dus.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Monitov cocktails... Zijn dat met benzine gevulde monitors?
1987... Je snapt ook waarom je nog niet mag stemmen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ze zingen daar ook "tegen" joden en "voor" hun eigen volk. Datzelfde gebeurd op de betreffende single, maar dat mag wel?![]()
Over dit soort dingen hoor je 1 lijn te trekken. Ik vergelijk dit niet met WO II overigens, maar dit kun je met elke vorm van discriminatie vergelijken. 1 lijn trekken dus.
Precies, echte goths krijgen volgens mij in hun dagelijkse leventje veel meer stront over hun heenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:18 schreef diabolic_murder het volgende:
komisch,
zon gedoe voor 1 liedje,
als je echt gothic bent moet je toch wel tegen wat kritiek kunne
je hebt er immers zelf voor gekozen er zo bij te lopen....
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:11 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jij ziet er niet uit, die muziek die jij mooi vind is kut, STERF!
Lekker argument
ik vind 't wel een grappig liedje, 't cynisme druipt er gewoon vanaf...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:21 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Precies, echte goths krijgen volgens mij in hun dagelijkse leventje veel meer stront over hun heen
Die gaan echt niet zeiken om zo'n liedje ofzo.
Tuurlijk moet je 1 krasje trekken jongen, maar leer eerst maar eens relativeren. WOII is ver over de kras, en dit liedje zit volgens mij (en vele anderen) voor de kras.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ze zingen daar ook "tegen" joden en "voor" hun eigen volk. Datzelfde gebeurd op de betreffende single, maar dat mag wel?![]()
Over dit soort dingen hoor je 1 lijn te trekken. Ik vergelijk dit niet met WO II overigens, maar dit kun je met elke vorm van discriminatie vergelijken. 1 lijn trekken dus.
leer jij eens ff rekenen, hup.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:20 schreef obs het volgende:
[..]
1987... Je snapt ook waarom je nog niet mag stemmen?
ZEG WAT??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
juist, beetje humor in deze wereld kan best wel...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:24 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Kom op man, dit liedje is volkomen onschuldig, het gaat hier echt niet om het kwetsen van mensen, ze zitten gewoon te geinen.
Ja, nu pas,. Hij heeft nog niet kunnen stemmen (wanneer was gw?)quote:
En dan vóóral bij die goths, die hebben al niet zo veel om te lachenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:26 schreef diabolic_murder het volgende:
[..]
juist, beetje humor in deze wereld kan best wel...
het is slechts een klein deel van de gothics (13/14-jarige borderlinertjes) die 't voor de rest verpest en de rest een slechte naam geeft...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:28 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
En dan vóóral bij die goths, die hebben al niet zo veel om te lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |