niet zoveel bewijs en die videoband dan??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:12 schreef calvobbes het volgende:
Er is helemaal niet zoveel bewijs tegen Samir A
Er zijn bijvoorbeeld helemaal geen wapens gevonden. En dat iemand een plattegrond ergens van heeft.....
Maar goed, daar hebben we in Nederland rechters voor om dat te bepalen.
Jij sukkel, er is GEEN bewijs behalve een videoband, dus daar wil jij iemand levenslang voor opsluiten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:28 schreef bypass het volgende:
[..]
niet zoveel bewijs en die videoband dan??
bovendien is dit niet de eerste keer dat hij opgepakt word...
ok mischien geen doodstraf maar hij mag nooit meer vrij rondlopen![]()
![]()
ook nog iets zinnigs toe te voegen??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:17 schreef prolsd het volgende:
Ik vind dat jij levenslang moet krijgen omdat je bestaat!
Ja dus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:28 schreef bypass het volgende:
bovendien is dit niet de eerste keer dat hij opgepakt word...
and thats a good thing??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:32 schreef -jos- het volgende:
[..]
Deze gast word waarschijnlijk binnen een paar maanden weer vrijgelaten![]()
Nee, ik zie ook wel dat deze gast van plan is een aanslag te plegen, maar het Nederlands rechtssysteem zit zo krom in elkaar dat er geen enkele reden is om deze man lang op te sluiten aangezien hij nog niks gedaan heeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:39 schreef bypass het volgende:
[..]
and thats a good thing??
denk jij dan dat hij onschuldig is ofzo wat denk jij nou is ie een gevaar voor de samenleving of niet??
pas dan het rechtsysteem aan...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee, ik zie ook wel dat deze gast van plan is een aanslag te plegen, maar het Nederlands rechtssysteem zit zo krom in elkaar dat er geen enkele reden is om deze man lang op te sluiten aangezien hij nog niks gedaan heeft![]()
Ook vind ik het erg absurd met hoeveel geweld hij en die andere 'leden'van de zogenaamde 'Hofstadgroep' zijn opgepakt, er is namelijk amper bewijs dat deze groep bestaat maar ze worden wel opgepakt door grote arrestatieteams, daarvoor zouden ze zelfs een schadevergoeding kunnen eisen als blijkt dat ze worden vrijgesproken
Terecht geen medelijden mee zelfde geldt hadden ze wapens bij zich. Hoe moet je ze dan oppakken? Met de zachte hand?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee, ik zie ook wel dat deze gast van plan is een aanslag te plegen, maar het Nederlands rechtssysteem zit zo krom in elkaar dat er geen enkele reden is om deze man lang op te sluiten aangezien hij nog niks gedaan heeft![]()
Ook vind ik het erg absurd met hoeveel geweld hij en die andere 'leden'van de zogenaamde 'Hofstadgroep' zijn opgepakt, er is namelijk amper bewijs dat deze groep bestaat maar ze worden wel opgepakt door grote arrestatieteams, daarvoor zouden ze zelfs een schadevergoeding kunnen eisen als blijkt dat ze worden vrijgesproken
Als je dit in normaal Nederlands zou zetten zou je een goed punt hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
typisch nederland![]()
samir a moet worden opgeknoopt en door hut volk beregt worden!
![]()
sgande!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je dit in normaal Nederlands zou zetten zou je een goed punt hebben![]()
Dus hij maakte voor de grap die zelfmoord-tape, en hij had voor de grap allerlei plattegronden liggen? En hij wilde voor de grap wapens kopen? Want zijn ideeen zijn "niet echt" ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
Wat ik me wel kan voorstellen is dat hij TBS krijgt en eens goed behandeld wordt. Dit zou best wel de rest van zijn leven kunnen duren als zijn ideeen echt zijn.
Pardonquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus hij maakte voor de grap die zelfmoord-tape, en hij had voor de grap allerlei plattegronden liggen? En hij wilde voor de grap wapens kopen? Want zijn ideeen zijn "niet echt" ?
Word wakker man.
ow en wat moet er volgens jouw dan met die terrorist gebeuren??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
typisch nederland![]()
samir a moet worden opgeknoopt en door hut volk beregt worden!
![]()
sgande!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |