quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:38 schreef worldpimber het volgende:
Veel winterfoto's van dit jaar hebben we niet, dus ik stel voor dat er weer gewoon een algemene OP komt... Ben even wezen testen of zoiets leuk is
[afbeelding]
Dat zou wel een flink contrastverschil zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wilde hier nog een pic van maken:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0049840.jpg]afbeelding][/url]
........maar dan iets schoner
Van dat oude mannetje op het einde op die fiets?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie kan - en wilt er van video nummer 640 oftewel mijn avatar een animated gifje maken??
deze was aardig frisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:56 schreef worldpimber het volgende:
Maar wel in de strakke kou?Daar heb ik tenminste wel oudere outdated pics van gezien
Ben je lui ofzo??!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie kan - en wilt er van video nummer 640 oftewel mijn avatar een animated gifje maken??
voor de 1 een hel voor de anderquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:05 schreef hicham het volgende:
Waah, pimber heeft die filmpjes geupload en ik zit ze te kijken. Wat een hel moet het voor die bewoners daar zijn om regelmatig zulke motorrijders op bezoek te krijgen [afbeelding]
poepprogquote:Ben je lui ofzo??!![]()
Je hebt verdorie imageready van me gekregen dus gebruiken zul je het!
als dat zou kunnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:59 schreef TR_Roadkill het volgende:
Volgende keer moeten we met een hele regie-bus aantreden, film camera, foto camera, geluids opnamen, mobiele wasstraat, wat een gedoe zeg, dat toeren
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kou maakt in principe niet uit, zolang het droog is kunnen we gewoon warme-chocolade-melk-meetings doen
ja doe maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:02 schreef worldpimber het volgende:
Van dat oude mannetje op het einde op die fiets?
Of van de vlag die alles zag![]()
en mark had het zo koud dat ie de hele meeting zijn helm heeft opgehoudenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
En alleen de CBR van Raus die trouw bij de eigenaar is gebleven
[..]
kou maakt in principe niet uit, zolang het droog is kunnen we gewoon warme-chocolade-melk-meetings doen
[..]
Kou maakt wel uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze was aardig friswas op 11 dec 2004 (meeting nr 13 op mijn pc)
teringjantje, zitten we al zo lang te fucken fokken hier
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC03629-12.jpg]afbeelding][/url]
Hahahahhahahahaaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:
Deze winter zal ik wat meer moeten vertrouwen op de motor dus ik heb bij mijn oma een bestelling geplaatst.
Ik heb op de SM altijd al zo'n last van mijn denkorgaan dus ik moet voorbereid zijn.![]()
[afbeelding]
Dat heeft grootje mooi voor elkaar gekregen.
Ik weet alleen niet of het wel groot genoeg is.![]()
Futbollquote:
Ik zeg Brrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze was aardig friswas op 11 dec 2004 (meeting nr 13 op mijn pc)
teringjantje, zitten we al zo lang te fucken fokken hier
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC03629-12.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
En alleen de CBR van Raus die trouw bij de eigenaar is gebleven
We hadden toch al afgesproken dat je achterop bij Mercy ging?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Kou maakt wel uit.
Ik bibber zo dat ik alle kanten op stuur.![]()
En mijn vingers worden zo koud dat ik amper kan remmen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
We hadden toch al afgesproken dat je achterop bij Mercy ging?
Hoef je het stuur ook niet vast te houden, waar je je wel aan vasthoudt moet je zelf weten
Ohquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Hoef je het stuur ook niet vast te houden, waar je je wel aan vasthoudt moet je zelf weten
Mooi dingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mooie Honda![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh Martie is het er niet mee eens. Moet zeggen dat ik laatst wel achterop moest en dat dat niet echt super tof was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit is dus het moment waarop we de wannabe's van de die-hards kunnen onderscheidenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh Martie is het er niet mee eens. Moet zeggen dat ik laatst wel achterop moest en dat dat niet echt super tof was.![]()
Je bedoelt te zeggen dat ik door niet achterop te willen omdat ik liever zelf rijdt, een echte die-hard motorrijdster benquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef hicham het volgende:
[..]
Dit is dus het moment waarop we de wannabe's van de die-hards kunnen onderscheiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |