Ik denk toch niet met mijn neus.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen de vids al ontvangen
ik vond ze wel![]()
en ze worden niet meer gepost tegenwoordig, he
IDD, ik heb er ook mijn twijfels bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mooie Honda
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wel, heb hier ene rar, dus msn maar raak: floris APELULLO floske PUNTJE nlquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:22 schreef Roderick2085 het volgende:
ik heb van deel 2 nog niks gezien..... hmm....![]()
iemand?![]()
met die fijne servert van julliequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:13 schreef hicham het volgende:
Nee, dat werd meestal gedaan door de vorige semi-professionele fotograaf hicham
Nu dat er een nieuwe semi-professionele fotograaf is gebeurd dat niet meer
quote:en ik heb ze nog nietpimber!!!! [afbeelding]
mwah, heb zelf al een selectie gemaakt en bijna 90MB weggepleurd...als iemand nog pics moet hebben laat maar wetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:15 schreef worldpimber het volgende:
Hey newbe IIMet deel1.zip zat de server al vol, aangezien de rest van de foto's al zoe een 200+ mb was moet ik dan een selectie maken
Dacht dat iedereen al onderling foto's had uitgewisseld, dus als je nog wat wil posten moet je deel1 verwijderen en kan je wel weer gewoon uploaden
we hebben ruziequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ff 10 stappen doen (zie verderop) en dan kun je gewoon posten
Ik zeg maar één ding: HOEZEquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hier niet, en ik vind het een slechte zaak. Dat soort rijscholen zou ik niet willen lessen.
Al zal hij misschien wat beter verstaanbaar zijn in de auto zonder windgeruis onder die vaag geroepen instructie's.![]()
Edit: disclaimer:
De laatste keer dat ik het zag is iets van 5 jaar geleden, maar misschien let ik er nu door de Fok! MC newbe's beter op.![]()
concept van al een paar jaar oud, toen vond ik hemquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mooie Honda![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Bent u 21 jaar of ouder dan kunt u kiezen tussen een zware motor ( boven 35 kw.) of een lichte motor (onder 35kw)quote:
Je kent pimber nog niet, alles is teveel moeite voor hem. Pas als het hem uitkomt doet ie watquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]in 10 stappen sta bij pimb in zijn kamer gok ik
![]()
Echt een man van de kennis hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bent u 21 jaar of ouder dan kunt u kiezen tussen een zware motor ( boven 35 kw.) of een lichte motor (onder 35kw)
zoveel verschillen jullie nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:32 schreef hicham het volgende:
Je kent pimber nog niet, alles is teveel moeite voor hem. Pas als het hem uitkomt doet ie wat
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zoveel verschillen jullie niet
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:32 schreef hicham het volgende:
Je kent pimber nog niet, alles is teveel moeite voor hem. Pas als het hem uitkomt doet ie wat
goed ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:38 schreef worldpimber het volgende:
Veel winterfoto's van dit jaar hebben we niet, dus ik stel voor dat er weer gewoon een algemene OP komt... Ben even wezen testen of zoiets leuk is
[afbeelding]
quote:Maar dan natuurlijk met andere foto's. Alleen staat alles door elkaar op mijn PC dus dan ik kan er nix mee
Maar wel in de strakke kou?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goed idee
een echte winter OP zal er toch niet kunnen komen denk ik, ik ga niet in de sneeuw rijden iig![]()
ik heb (nog) geen webspace waar ik ze kwijt kanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen de vids al ontvangen
ik vond ze wel![]()
en ze worden niet meer gepost tegenwoordig, he
Volgende keer moeten we met een hele regie-bus aantredenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik wilde hier nog een pic van maken:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0049840.jpg]afbeelding][/url]
........maar dan iets schoner
ook hiervan vergeten een pic te maken:
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC0059475.jpg]afbeelding][/url]
ook het geluid wil ik de volgende keer opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |