dat is wel lef hebben om onverzekerd op vakantie te gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Minder...
Zal toch geen zak helpen![]()
![]()
[..]
quote:
Heerlijk hersenloos werkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:06 schreef hicham het volgende:
Hup, aan het werk jijNiet posten
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[ Bericht 11% gewijzigd door Mercy_symbol op 18-10-2005 15:18 ]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heerlijk hersenloos werk, had ik dat maar.
![]()
Ik zit nu te ver boven mijn capaciteiten, maar dat gaat veranderen.![]()
[..]
![]()
![]()
Afgelopen winter was de cv niet 100%, en de winter daarvoor deed hij het helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:25 schreef Rausdouwer het volgende:
het wordt ook al steeds koudervooral door die wind wordt het zo koud buiten en bij ons in huis tocht het best wel dus daar voel je de kou ook al.
![]()
quote:
Nu al met autoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Afgelopen winter was de cv niet 100%, en de winter daarvoor deed hij het helemaal niet.
Dat is pas koud.![]()
Ik kreeg 2 jaar geleden daardoor wel iets van 800-900 euro terug van Eneco.![]()
Nu moet hij alleen een onderhoudsbeurt, maar ja dat kost geld.
Ding is net 5 jaar oud, dus daar ligt het niet aan.![]()
Beetje achterstallige klusjes op de to do list.. even een servicemonteur bellen.![]()
Maar over kou gesproken, ik zag net een paar lesmotoren van de snelweg afkomen.
De instructeur reed zoals gebruikelijk achteraan ... alleen nu al met de auto!![]()
Ze reden ook veel te hard over het kruispunt waar ik de met fiets stond te wachten.
Zeker haast om snel weer klaar te zijn met de les ofzo.![]()
[..]
![]()
Hier niet, en ik vind het een slechte zaak. Dat soort rijscholen zou ik niet willen lessen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 18:53 schreef TR_Roadkill het volgende:
Nu al met autoIets zegt mij dat het vast niet de eerste keer is
Zie je hier in Brabant best veel hoor
Nee, dat werd meestal gedaan door de vorige semi-professionele fotograaf hichamquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen de vids al ontvangen
ik vond ze wel![]()
en ze worden niet meer gepost tegenwoordig, he
Heb je zo`n grote neus danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:08 schreef Patrick281 het volgende:
Deze winter zal ik wat meer moeten vertrouwen op de motor dus ik heb bij mijn oma een bestelling geplaatst.
Ik heb op de SM altijd al zo'n last van mijn denkorgaan dus ik moet voorbereid zijn.![]()
[afbeelding]
Dat heeft grootje mooi voor elkaar gekregen.
Ik weet alleen niet of het wel groot genoeg is.![]()
Hey newbe IIquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iedereen de vids al ontvangen
ik vond ze wel![]()
en ze worden niet meer gepost tegenwoordig, he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |