abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:10:23 #241
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31559989
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Ok.

Maar voortaan kan ik ze het best naar jou sturen dus kan jij ze op die server zetten en voor iedereen beschikbaar maken
in Januari heb ik genoeg webspace voor de foto's van de FOK-MC
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:16:27 #242
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_31560098
He mensen ff vraagje.

Mijn collega (VinnyTheDuke) heeft zoals hij postte wat threads terug een kawa zx6r ninja.
Hij zoekt hiervoor een werkplaatshandboek, liefst digitaal en heeft op motorforum daarnaar gevraagd.
Nu wil een of andere teringlijer er geld van hebben (da's niet zo erg) maar je moet ook nog es een half jaar lid zijn daaro

Kan iemand mij/hem daaraan helpen zonder die dikke bullshit?

thanx
pi_31560351
quote:

Ok.
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:

in Januari heb ik genoeg webspace voor de foto's van de FOK-MC
Dat is toch via die dinguusss geval? Ik weet niet meer hoeveel Mb dat is, maar vergis je niet in OPM's fotokwaliteiten
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef Tjabbo het volgende:
He mensen ff vraagje.

Mijn collega (VinnyTheDuke) heeft zoals hij postte wat threads terug een kawa zx6r ninja.
Hij zoekt hiervoor een werkplaatshandboek, liefst digitaal en heeft op motorforum daarnaar gevraagd.
Nu wil een of andere teringlijer er geld van hebben (da's niet zo erg) maar je moet ook nog es een half jaar lid zijn daaro

thanx
Ja, dat komt omdat ze willen voorkomen dat mensen zich alleen registreren om goedkoop aan dat spul te komen. Ik kan als ik terug kom van een job wel even kijken of iemand anders hier...

Jij bent toch niet zo collegiaal geweest hem te wijzen op dit onwijs gave clubje he
pi_31560466
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:29 schreef worldpimber het volgende:
quote:
Dat is toch via die dinguusss geval? Ik weet niet meer hoeveel Mb dat is, maar vergis je niet in OPM's fotokwaliteiten
kwantiteiten bedoel je max zo'n 450 MB per meet
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:36:12 #245
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_31560512
quote:

[..]

Ja, dat komt omdat ze willen voorkomen dat mensen zich alleen registreren om goedkoop aan dat spul te komen. Ik kan als ik terug kom van een job wel even kijken of iemand anders hier...

Jij bent toch niet zo collegiaal geweest hem te wijzen op dit onwijs gave clubje he
Hij weet al langer van dit clubje. Het is gewoon niet zo'n forummer

Ik snap helemaal niet waarom iemand niet een WPH zou mogen hebben, en zeker niet omdat je ervoor betaalt. Daarnaast is het nog in hoge mate illegaal ook om gecopyright spul op deze manier door te verkopen. Dat zij zo maar om dan ook nog ff eissen te stellen (en een domme ook, stel dat je je regged daar en daarna een half jaar niets post) dat gaat toch wat ver vind je niet?
pi_31560685
quote:

[..]

[..]

[..]

Volgens mij neemt ie dezelfde als ik en dan heb je 20 G! Die van mij is voor mijn bedrijfje en omdat ik geen zooi door elkaar wil hebben, kan ik deze helaas niet gebruiken voor Fok-doeleinden.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:47:21 #247
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31560707
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:58 schreef richardgie het volgende:
Weet je zeker dat het niet de nieuwe sport "buik in balans houden"is?
Can't have it all die lui trainen te hard om ook nog te dieten of mooimaak oefeningetjes zoals intensieve buikspieroefeningen te doen.

Iets anders..zelfs een Honda kan in bepaalde gevallen op de spieren werken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Patrick281 op 19-10-2005 16:53:48 ]
pi_31560788
Zo ik heb mijn geld ook weer verdiend.

En nu eventjes weg.
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 16:03:02 #249
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_31560945
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef Tjabbo het volgende:
He mensen ff vraagje.

thanx
Ik weet wel een link van een site met allemaal WPH's ergens, zal die proberen vanavond even op te zoeken.
pi_31561054
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Can't have it all die lui trainen te hard om ook nog te dieten of mooimaak oefeningetjes zoals intensieve buikspieroefeningen te doen.

En zelfs een Honda kan ik bepaalde gevallen op de spieren werken.

[afbeelding]
pi_31561097
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik weet wel een link van een site met allemaal WPH's ergens, zal die proberen vanavond even op te zoeken.
Wow dat zou geweldig zijn Patrick, ik vindt dat ze er op het motor-forum echt een beetje moeilijk over doen.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  woensdag 19 oktober 2005 @ 16:16:11 #252
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_31561115
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Thanks. Tof
  woensdag 19 oktober 2005 @ 16:18:15 #253
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_31561141
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:45 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Volgens mij neemt ie dezelfde als ik en dan heb je 20 G! Die van mij is voor mijn bedrijfje en omdat ik geen zooi door elkaar wil hebben, kan ik deze helaas niet gebruiken voor Fok-doeleinden.

het is helaas maar 2GB

maar dan halen we ze gewoon per meet er maar vanaf

20 GB kost 99 per jaar misschien is die ook wel intressant
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_31561249
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:16 schreef Tjabbo het volgende:

Thanks. Tof
Ik denk dat ie deze link bedoelt. Ik heb ook een van die dingen gedownload, maar komt tot nu toe alleen Amerikaanse modellen tegen waarbij ik niet weet wat de vertaling is naar het Nederlandse merkmodel

In de openingspost staat overigens dat donatie vrijwillig is en ergens verderop staat weer dat je donatie binnen moet zijn In hetzelfde topic staat die link hierboven... beetje apart en idd, vooral vanwege dat copyright gebeuren
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:45 schreef Rausdouwer het volgende:

2Gb dus ja Maar was het nou b-one of yourname? Vergeet het telkens en mijn domeinnaam verloopt ook binnenkort. Tis wel erg goedkoop daar
pi_31561510
quote:

[..]

Ok.

Maar voortaan kan ik ze het best naar jou sturen dus kan jij ze op die server zetten en voor iedereen beschikbaar maken
Is goed hoor, heb nog effe genoeg ruimte, alleen gaat dat dan pas de dag na de rit, want ik heb niet zo heel veel zin om 265mb te ftp'en naar kantoor toe, als het binnen een seconde of 20 via het netwerk erop staat (we zien wel weer de volgende keer...)
Andre Hades, volkszanger from hell!!!
MF-FOK! applicatie<-laatste update:21-10-2005
pi_31561542
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:36 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Hij weet al langer van dit clubje. Het is gewoon niet zo'n forummer

Ik snap helemaal niet waarom iemand niet een WPH zou mogen hebben, en zeker niet omdat je ervoor betaalt. Daarnaast is het nog in hoge mate illegaal ook om gecopyright spul op deze manier door te verkopen. Dat zij zo maar om dan ook nog ff eissen te stellen (en een domme ook, stel dat je je regged daar en daarna een half jaar niets post) dat gaat toch wat ver vind je niet?

Het is niet uit winstoogmerk, die gast moet er ook gewoon web space voor huren, lees het topic daar maar eens, dan word het wel duidelijker denk ik
pi_31561605
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:18 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

het is helaas maar 2GB

maar dan halen we ze gewoon per meet er maar vanaf

20 GB kost 99 per jaar misschien is die ook wel intressant
Welke hostingpartij is dat dan? 20gig voor 99 euri per jaar is wel erg goedkoop namelijk
Anyway, je kan je afvragen waar je 20gig voor nodig hebt bij een normale website, kzou ook maar eens naar de clausules over data verkeer vragen, dalijk word je helemaal arm gedownload met die foto bestanden van OPM
pi_31561698
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 16:50 schreef TR_Roadkill het volgende:

[..]

Welke hostingpartij is dat dan? 20gig voor 99 euri per jaar is wel erg goedkoop namelijk
Anyway, je kan je afvragen waar je 20gig voor nodig hebt bij een normale website, kzou ook maar eens naar de clausules over data verkeer vragen, dalijk word je helemaal arm gedownload met die foto bestanden van OPM
http://www.yournamewebhosting.nl

En kijk ook eens op http://www.b-one.net, overdracht (dataverkeer ) onbeperkt Lijkt me bijna onmogelijk
  woensdag 19 oktober 2005 @ 17:06:05 #259
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_31561832
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Hey, JoeBar
Heb thuis deel 1 2 3 en 4 liggen
's avonds voor het slapen gaan ff leuk leesvoer.
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
  woensdag 19 oktober 2005 @ 18:12:45 #260
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_31562976
Avond
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')