in Januari heb ik genoeg webspace voor de foto's van de FOK-MCquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]Ok.
Maar voortaan kan ik ze het best naar jou sturen duskan jij ze op die server zetten en voor iedereen beschikbaar maken
quote:
Dat is toch via die dinguusss geval?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
in Januari heb ik genoeg webspace voor de foto's van de FOK-MC![]()
Ja, dat komt omdat ze willen voorkomen dat mensen zich alleen registreren om goedkoop aan dat spul te komen. Ik kan als ik terug kom van een job wel even kijken of iemand anders hier...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef Tjabbo het volgende:
He mensen ff vraagje.
Mijn collega (VinnyTheDuke) heeft zoals hij postte wat threads terug een kawa zx6r ninja.
Hij zoekt hiervoor een werkplaatshandboek, liefst digitaal en heeft op motorforum daarnaar gevraagd.
Nu wil een of andere teringlijer er geld van hebben (da's niet zo erg) maar je moet ook nog es een half jaar lid zijn daaro
Kan iemand mij/hem daaraan helpen zonder die dikke bullshit?
thanx
quote:
kwantiteiten bedoel jequote:Dat is toch via die dinguusss geval?Ik weet niet meer hoeveel Mb dat is, maar vergis je niet in OPM's fotokwaliteiten
![]()
Hij weet al langer van dit clubje. Het is gewoon niet zo'n forummerquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat ze willen voorkomen dat mensen zich alleen registreren om goedkoop aan dat spul te komen. Ik kan als ik terug kom van een job wel even kijken of iemand anders hier...
Jij bent toch niet zo collegiaal geweest hem te wijzen op dit onwijs gave clubje he![]()
Volgens mij neemt ie dezelfde als ik en dan heb je 20 G! Die van mij is voor mijn bedrijfje en omdat ik geen zooi door elkaar wil hebben, kan ik deze helaas niet gebruiken voor Fok-doeleinden.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:29 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat is toch via die dinguusss geval?Ik weet niet meer hoeveel Mb dat is, maar vergis je niet in OPM's fotokwaliteiten
![]()
[..]
Ja, dat komt omdat ze willen voorkomen dat mensen zich alleen registreren om goedkoop aan dat spul te komen. Ik kan als ik terug kom van een job wel even kijken of iemand anders hier...
Jij bent toch niet zo collegiaal geweest hem te wijzen op dit onwijs gave clubje he![]()
Can't have it allquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:58 schreef richardgie het volgende:
Weet je zeker dat het niet de nieuwe sport "buik in balans houden"is?![]()
Ik weet wel een link van een site met allemaal WPH's ergens, zal die proberen vanavond even op te zoeken.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:16 schreef Tjabbo het volgende:
He mensen ff vraagje.
Mijn collega (VinnyTheDuke) heeft zoals hij postte wat threads terug een kawa zx6r ninja.
Hij zoekt hiervoor een werkplaatshandboek, liefst digitaal en heeft op motorforum daarnaar gevraagd.
Nu wil een of andere teringlijer er geld van hebben (da's niet zo erg) maar je moet ook nog es een half jaar lid zijn daaro
Kan iemand mij/hem daaraan helpen zonder die dikke bullshit?
thanx
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Can't have it alldie lui trainen te hard om ook nog te dieten of mooimaak oefeningetjes zoals intensieve buikspieroefeningen te doen.
![]()
En zelfs een Honda kan ik bepaalde gevallen op despieren werken.
![]()
![]()
[afbeelding]
Wow dat zou geweldig zijn Patrick, ik vindt dat ze er op het motor-forum echt een beetje moeilijk over doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet wel een link van een site met allemaal WPH's ergens, zal die proberen vanavond even op te zoeken.![]()
Thanks. Tofquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet wel een link van een site met allemaal WPH's ergens, zal die proberen vanavond even op te zoeken.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:45 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Volgens mij neemt ie dezelfde als ik en dan heb je 20 G! Die van mij is voor mijn bedrijfje en omdat ik geen zooi door elkaar wil hebben, kan ik deze helaas niet gebruiken voor Fok-doeleinden.
Ik denk dat ie deze link bedoelt. Ik heb ook een van die dingen gedownload, maar komt tot nu toe alleen Amerikaanse modellen tegen waarbij ik niet weet wat de vertaling is naar het Nederlandse merkmodelquote:
2Gb dus jaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:45 schreef Rausdouwer het volgende:
Volgens mij neemt ie dezelfde als ik en dan heb je 20 G! Die van mij is voor mijn bedrijfje en omdat ik geen zooi door elkaar wil hebben, kan ik deze helaas niet gebruiken voor Fok-doeleinden.
Is goed hoor, heb nog effe genoeg ruimte, alleen gaat dat dan pas de dag na de rit, want ik heb niet zo heel veel zin om 265mb te ftp'en naar kantoor toe, als het binnen een seconde of 20 via het netwerk erop staatquote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]Ok.
Maar voortaan kan ik ze het best naar jou sturen duskan jij ze op die server zetten en voor iedereen beschikbaar maken
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:36 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hij weet al langer van dit clubje. Het is gewoon niet zo'n forummer
Ik snap helemaal niet waarom iemand niet een WPH zou mogen hebben, en zeker niet omdat je ervoor betaalt. Daarnaast is het nog in hoge mate illegaal ook om gecopyright spul op deze manier door te verkopen. Dat zij zo maar om dan ook nog ff eissen te stellen (en een domme ook, stel dat je je regged daar en daarna een half jaar niets post) dat gaat toch wat ver vind je niet?
Welke hostingpartij is dat dan? 20gig voor 99 euri per jaar is wel erg goedkoop namelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
het is helaas maar 2GB![]()
maar dan halen we ze gewoon per meet er maar vanaf
20 GB kost 99 per jaarmisschien is die ook wel intressant
![]()
http://www.yournamewebhosting.nlquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:50 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Welke hostingpartij is dat dan? 20gig voor 99 euri per jaar is wel erg goedkoop namelijk
Anyway, je kan je afvragen waar je 20gig voor nodig hebt bij een normale website, kzou ook maar eens naar de clausules over data verkeer vragen, dalijk word je helemaal arm gedownload met die foto bestanden van OPM
Hey, JoeBarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |