likjt maar zoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:40 schreef TR_Roadkill het volgende:
zelfs hier word het rustig, hoe kan dat nou weer
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan leer je nu al de verkeerde dingen aan.![]()
Vraag dat maar aan je stagebegeleider.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:23 schreef Roderick2085 het volgende:
omdat ik op m'n stage zit? of omdat ik hem hier niet download?
Eindelijk erkenning voor mijn kunde en onbetaalbare bijgedragen voertuigbeheersing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwege mijn inpopulariteit ben ik motor gaan rijden, maar dan hoef ik het er toch niet zo dik op te leggen?
mijn stagebegeleider vanuit school is komende maand niet beschikbaar / aanwezig (op school).quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je stagebegeleider.![]()
![]()
Geintje.![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef Hoeze het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning voor mijn kunde en onbetaalbare bijgedragen voertuigbeheersing.![]()
Als de rotleerlingen bij je lessen dan begrijpen ze nog niet hoezeer mijn begeleiding van levensbelang is.
Hey HoezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog steeds op zoek naar groene blaadjes![]()
Het regent inmiddels hier dus die storm kan komen..........quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
likjt maar zo![]()
is meestal stilte voor de storm![]()
Ja leuk is dat he?!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
mijn stagebegeleider vanuit school is komende maand niet beschikbaar / aanwezig (op school).
dat melde hij toen we een afspraak wouden maken, hij moet eigenlijk (volgens planning) volgende week ofzo langskomen...
zijn reactie was zoiets van:
jullie moeten dus maar ff geduld hebben
![]()
en dan lopen we ook nog eens 3 weken voor op de planning (3 weken eerder begonnen)
Volgens mij worden ze daar op geselecteerd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
Wij hebben maandag ons eerste afstudeerbezoek van school uit gehad
Het viel alles mee gelukkig, boel netjes voorbereid enzo, is zo'n kerel die graag het woord heeft en je op kleine puntjes gruwelijk hard eraan probeert te naaien
Heb je al meer gedaan voor negenen,dan ik de hele dag,tot nu toequote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:49 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb wel uurprijzen hoor, maar die klanten willen per woord betalen. Gek he?
Doorgaans wordt idd per woord berekend en uurtarieven kunnen in bepaalde gevallen berekend worden. Zo heb ik ooit eens met de opmaak van manuals zitten knoeien in opdracht van een klant omdat die vond dat ik er zo goed in was () en toen heb ik mooi 4 uurtjes aan uurtarief kunnen berekenen.
En ik heb al 5 zinnen vertaald zo op de vroege ochtend.![]()
Geen idee,ben er niet geweest,en zal er vandaag niet komen ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:00 schreef bwt het volgende:
druk op het werk bij iedereen?
Van wie is die server? Want dan kan OPM daar vaker zijn filmpjes kwijt, hoeven we niet zo lang te wachten en delen te downloaden van groothoofdje dat te klein misquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:13 schreef TR_Roadkill het volgende:
Voor alle fokkers (roderick) die deel 2 nog niet hadden: http://interactive00.demon.nl/fok/toktok.rar
Gisteren had msn geen zin meer, dus heb ik hem maar af gezet
Die server staat op mijn kantoor, en daar kan niemand op behalve ik en mijn collega's, en dat ga ik ook zo houdenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Van wie is die server? Want dan kan OPM daar vaker zijn filmpjes kwijt, hoeven we niet zo lang te wachten en delen te downloaden van groothoofdje dat te klein mis
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:42 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
Die server staat op mijn kantoor, en daar kan niemand op behalve ik en mijn collega's, en dat ga ik ook zo houdenben niet beroerd om die zooi af en toe beschikbaar te stellen, maar ik ga er geen ftp accounts voor uitgeven..........
Herfstvakantie is volgende week?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Herfstvakantieeeewas er al om 740 uur vanochtend
dan maar ff tanken…manager was er ook al dus geen kans om te fokken
@ TR: ligt het aan mij of kun je niet copieen in de MF-Fok appl.?? Zou ik een handige aanvulling vinden
Weet je zeker dat het niet de nieuwe sport "buik in balans houden"is?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
Zo, even een break.![]()
Nieuwe sport: SM tillen.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:42 schreef TR_Roadkill het volgende:
Die server staat op mijn kantoor, en daar kan niemand op behalve ik en mijn collega's, en dat ga ik ook zo houdenben niet beroerd om die zooi af en toe beschikbaar te stellen, maar ik ga er geen ftp accounts voor uitgeven..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |