ik zat altijd voor in de klasquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:30 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Meki is niet slecht, Meki let niet op op school.
Da's wat anders.
een mus is een vogel, maar niet alle vogels zijn mussenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus kut-marokkanen is iets anders dan marokkanen die kut zijn.
uhuh .
Nee, Van Dale.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Heb jij het niet over het Groene Boekje?
Bronquote:De nieuwe Van Dale zal 9000 nieuwe woorden bevatten.
Daarom zeg ik ook dat flikkers kwetsend zou kunnen zijn. Ik vind het niet kwetsend. Ik vind dat er ook helemaal niet toe doen bij het opnemen van een woord in vandale. Het opnemen van een woord in vandale geeft aan dat een woord veel gebruikt wordt. Wanneer een woord veel gebruikt wordt betekent dat dat de kans groot is dat mensen willen opzoeken wat het veel gebruikte woord betekent: ergo, het principe van een woordenboek.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg ga jij maar ook klagen bij van Dale als jij flikkers niet wilt hebben
Ja. Zoals ik zei: Een Belgenmop is een mop waar Belgen in voorkomen, maar dat niet alleen. Ze moeten ook dom zijn en friet eten. Anders is het geen Belgenmop. Een kut-Marokkaan is kut, maar dat niet alleen. In het bijzonder zijn ze tussen de 10 en de 18 en veroorzaken ze overlast (althans, dat is mijn connotatie erbij). Dát is dus een zeer kleine groep van alle Marokkanen die in Nederland wonen, en die combinatie is pregnanter dan kut-Hollander. En het woord is in z'n geheel niet synoniem met het woord Marokkaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus kut-marokkanen is iets anders dan marokkanen die kut zijn.
uhuh .
Het is gewoon typerend .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:33 schreef Faceoff het volgende:
[..]
een mus is een vogel, maar niet alle vogels zijn mussen
Als A = B = true betekent niet automatisch dat B = A = true
Dus marrokanen kunnen idd kut zijn, maar hoeft niet altijd
en dat geld ook voor nederlanders, homo's, joden (en vele andere bevolkingsgroepen)
En hiermee toon je aan hoe hypocriet je bent. Je maakt een gigantische ophef omdat één woordje kwetsend is voor een bevolkingsgroep, maar andere woorden die óók kwetsend zijn voor bevolkingsgroepen interesseren je niks, waarschijnlijk omdat dat dat buiten je straatje valt. Wees dan consequent en ageer óf tegen alle kwetsende woorden óf tegen geeneen, maar niet tegen dat ene woordje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:32 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg ga jij maar ook klagen bij van Dale als jij flikkers niet wilt hebben
Niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:39 schreef sp3c het volgende:
kaas·kop (de ~ (m.))
1 [pej.] Nederlander
ik zie het punt niet
Nee, hoor. Er zijn Marokkanen die kut zijn. Niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niet?
hmm, apart.
Nederlanders staan erom bekend dat ze veel kaas eten... oftewel "kaaskoppen".
Als je die redenering doortrekt naar "kut-marokkanen"... wat zegt jou dat dan ? Dat er veel marokkanen "kut" zijn?
Dan ben je niets anders dan een vuige racist.
correctie: er zijn MENSEN die kut zijn, dat ze toevallig marokkaan zijn heeft daar helemaal geen Fuck mee te maken, Ofnah, volgens de nieuwe vandale wel, danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, hoor. Er zijn Marokkanen die kut zijn. Niet meer en niet minder.
Komen we weer op het punt dat Rob Oudkerk de term 'kut-Marokkanen' voor de camera in de mond nam en het daardoor in Van Dale terecht is gekomen. Snap dat nou es.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
correctie: er zijn MENSEN die kut zijn, dat ze toevallig marokkaan zijn heeft daar helemaal geen Fuck mee te maken, Ofnah, volgens de nieuwe vandale wel, dan
Die eer verdient die vadsige cokesnuivende hoerenloper eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Komen we weer op het punt dat Rob Oudkerk de term 'kut-Marokkanen' voor de camera in de mond nam en het daardoor in Van Dale terecht is gekomen. Snap dat nou es.![]()
Oftewel, het is pure politieke propaganda... oftewel, wacht maar tot je over 10 jaar roept van... "Oh dat Guantanamo Bay, Ich habe es nicht gewusst okay?"quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Komen we weer op het punt dat Rob Oudkerk de term 'kut-Marokkanen' voor de camera in de mond nam en het daardoor in Van Dale terecht is gekomen. Snap dat nou es.![]()
Eigenlijk niet, nee. Maar da's weer een heel andere kwestie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die eer verdient die vadsige cokesnuivende hoerenloper eigenlijk niet.
*spoelt mond*
Oftewel:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oftewel, het is pure politieke propaganda... oftewel, wacht maar tot je over 10 jaar roept van... "Oh dat Guantanamo Bay, Ich habe es nicht gewusst okay?"
Wat een domme vergelijking.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Niet?
hmm, apart.
Nederlanders staan erom bekend dat ze veel kaas eten... oftewel "kaaskoppen".
Als je die redenering doortrekt naar "kut-marokkanen"... wat zegt jou dat dan ? Dat er veel marokkanen "kut" zijn?
Dan ben je niets anders dan een vuige racist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |