Ach, je hebt een nacht niet geslapen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:53 schreef style het volgende:
Ik zag nu ook iemand lopen in de spiegels van de slaapkamer.
Triest eigenlijk dat ik daar ook nog op zit te letten![]()
Ik zag nu ook iemand in bed kruipenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:53 schreef style het volgende:
Ik zag nu ook iemand lopen in de spiegels van de slaapkamer.
Triest eigenlijk dat ik daar ook nog op zit te letten![]()
moe je beter luisterenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:54 schreef just me het volgende:
Ik kan niet verstaan wat ze zeggen!
Misschien moeten ze alvast een mooi plekje uitzoeken in de tuinquote:
Ze mogen denk ik niet in de slaapkamer blijven omdat ze dan Tanja kunnen horen schreeuwen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:58 schreef Spewey het volgende:
Slaapkamer is voor Tanja zo?
Valt mee, het is namelijk herfstvakantie in het grootste deel van het land.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:59 schreef F4iTH het volgende:
Trouwens ik hoop voor de moeder van Tanja dat er geen ochtendspits is
Ja, dan is de verrassing erafquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:58 schreef style het volgende:
[..]
Ze mogen denk ik niet in de slaapkamer blijven omdat ze dan Tanja kunnen horen schreeuwen.
Zoiets heeft Tanja wel gezegd.
We mogen toch minstens ff de tuin checken of niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:00 schreef nicoleV het volgende:
Toch vind ik het raar dat we er niets van meekrijgen.....hadden we een beetje een binding met Tanja en de baby kunnen krijgen...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:06 schreef pinkplatinum het volgende:
Shit ik moet half negen naar werk..
Tanja doet altijd moeilijk he
rondlopen kan prettiger zijn dan op bed liggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
Kan je met ontsluiting nog rondlopen ?![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zo loopt ze inderdaad wel rond ja. Zo te zien vindt ze het draaglijker om te staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:07 schreef just me het volgende:
[..]
rondlopen kan prettiger zijn dan op bed liggen
Ja hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
Daar ziet het wel naar uit jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:10 schreef NBW het volgende:
its comming!!!!
Das Tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:12 schreef wickie het volgende:
Was er eindelijk een weekopdracht dat ze kon en mee deed, gaat ze bevallen.
nee, baby is aan het indalenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:14 schreef wickie het volgende:
Zijn dr vliezen al gebroken trouwens?
En ze vertelde ook dat ze tijdens een weeenpauze even moest gaan zitten om haar benen te ontlasten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Baby aan het indalen hoor ik van de verloskundige. Verstandig om rond te lopen. Als ze gaat liggen krijgt ze weeeen.
Klinkt vrij logisch toch ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:16 schreef style het volgende:
[..]
En ze vertelde ook dat ze tijdens een weeenpauze even moest gaan zitten om haar benen te ontlasten.
Weet je wel hoe kraaiend zeer dat doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:17 schreef wickie het volgende:
Tjeempie wat overdreven, ze ging allen haar bloeddruk ff meten
Was wel te verwachten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:17 schreef wickie het volgende:
Tjeempie wat overdreven, ze ging allen haar bloeddruk ff meten
Word het voorbeeld voor de kleinequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
En nu die Ingrid weer met haar duim in haar mond.
Ik krijg niet de indruk dat Ingrid het maar een biet interesseertquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:21 schreef style het volgende:
Wat zien de rest van de bewoners er zenuwachtig uit zeg, nog erger dan Tanja zelf.
Ik heb het wel te doen met Tanja.
Volgens mij worden Ingrid en Tanja s dochtertje grote vriendinnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
En nu die Ingrid weer met haar duim in haar mond.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:21 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Volgens mij worden Ingrid en Tanja s dochtertje grote vriendinnen![]()
Volgens mij vindt ze het allemaal doodeng. Ze heeft van die angstige oogjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat Ingrid het maar een biet interesseert
Hoe moet je dan doen voor een bevallingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat Ingrid het maar een biet interesseert
Ja met wapperende handjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hoe moet je dan doen voor een bevalling![]()
Raar heen en weer lopen?
Geen idee eigenlijk, maar ze zit zo wazig voor haar uit te starenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hoe moet je dan doen voor een bevalling![]()
Raar heen en weer lopen?
Tanja ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het gaan duren...
Is nu nog weinig over te zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het gaan duren...
Werk ze !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:26 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik ga naar werk..![]()
veel kijkplezier![]()
Als ze pas komen als het hoofdje bijna te zien is zijn ze aan de late kantquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:30 schreef Rica het volgende:
Twee verloskundigen om je heen is wel weer een luxe gelukkig. Normaal komt die pas als je het hoofdje al zo'n beetje kunt zien.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:31 schreef just me het volgende:
Als ze pas komen als het hoofdje bijna te zien is zijn ze aan de late kant
Inderdaad, maar ja, BB is voor iedereen luxe...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:30 schreef Rica het volgende:
Twee verloskundigen om je heen is wel weer een luxe gelukkig. Normaal komt die pas als je het hoofdje al zo'n beetje kunt zien.
Doe maar rustig aan, ik heb het gevoel dat je voorlopig niks gaat missenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:35 schreef just me het volgende:
* just me rent even naar de buurtsuper
Was lichtelijk overdreven. Hoewel het vast voor zal komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Als ze pas komen als het hoofdje bijna te zien is zijn ze aan de late kant
De bewoners mogen toilet en badkamer niet gebruiken. Er wordt een toilet in de tuin geplaatst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:39 schreef style het volgende:
Het kan nog wel 2 tot 4 uur duren volgens Menno.
Hummie had een mededeling maar die heb ik helaas niet kunnen volgen.
Dank je welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:40 schreef Shanico het volgende:
[..]
De bewoners mogen toilet en badkamer niet gebruiken. Er wordt een toilet in de tuin geplaatst.
Ik las iets van 6 cm?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:42 schreef jessie het volgende:
Ze boft wel hoor. Volgens mij gaat het lekker snel. Fijn voor haar. Volgens mij had ze verteld dat het bij haar moeder ook zo snel ging toch?
als ik er nu een ander geluid door heen krijg van mail ofzo, ben ik volgens mij doof en me buren ookquote:
Menno had het erover dat het nog 2 tot 4 uur ging duren. Dat zou inderdaad wel supersnel zijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:42 schreef jessie het volgende:
Ze boft wel hoor. Volgens mij gaat het lekker snel. Fijn voor haar. Volgens mij had ze verteld dat het bij haar moeder ook zo snel ging toch?
En je schrikt je een rotberoertequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:44 schreef MissX het volgende:
[..]
als ik er nu een ander geluid door heen krijg van mail ofzo, ben ik volgens mij doof en me buren ook
Je zal een abbo hebben bij Versatel en er dus dik voor betalen, voel je je wel genaaidquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:45 schreef twentemeisje het volgende:
Kutregie... ze laten BB helemaal rond Tanja draaien, maar nu is het zover en nu mogen we niets zien...
4x slaapkamer kan ik niet echt spannend noemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:45 schreef jessie het volgende:
Toch wel spannend hoor.
Die bevalling zien we echt niet hoor. We mogen niet eens meekijken als de bloeddruk wordt opgenomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:45 schreef regenworm het volgende:
Regie wakker worden er is ons een bevalling beloofd.
Je zegt het op een manier dat jezelf andere ervaringen hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:42 schreef jessie het volgende:
Ik denk het wel anders zou het erg lulllig voor haar zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:46 schreef jessie het volgende:
Zou Tanja's moeder nog op tijd uit groningen gekomen zijn. Dat hoop ik wel voor beide.
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Je zegt het op een manier dat jezelf andere ervaringen hebt.
Maar je moet er voor haar idd niet aan denken dat het een hele dag duurt.
Alle belooftes die talpa over BB5 heeft talpa nog niet waar gemaakt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:47 schreef Inca het volgende:
niks te zien alleen een bed
of driequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Je zegt het op een manier dat jezelf andere ervaringen hebt.
Maar je moet er voor haar idd niet aan denken dat het een hele dag duurt.
volgens mij is het eerste kind niet zo zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:49 schreef jessie het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Ja![]()
Ik gun echt iedereen een fijne bevalling toe.
Joh als het zo snel gaat heb je helemaal geen tijd om daaraan te denken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik denk het wel anders zou het erg lulllig voor haar zijn
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:49 schreef jessie het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Ja![]()
Ik gun echt iedereen een fijne bevalling toe.
Nee, waarom mag je op de streams niks en de tv welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:50 schreef jessie het volgende:
Nou ja ook wel een beetje logisch dat ze dit voor de uitzending bewaren hoor. Ook al vind ik dat jammer.
Mijn kleine man schrok zich de pleuris, lag daar net lekker te hangen voor de tvquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:51 schreef style het volgende:
Zo, ik ben doof.
Daar is het geluid weer.
Aw en waterpokken en een gescheurd trommelvliesjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef Ashy het volgende:
[..]
Mijn kleine man schrok zich de pleuris, lag daar net lekker te hangen voor de tv![]()
O mên!quote:
Ah, ander beeld en geluid.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:49 schreef CobusNet het volgende:
Joost z'n bed hebben we nou wel gezien.
KOM OP regie.
De baby nomineren omdat ze vaak huiltquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:54 schreef jessie het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe de bewoners "worden"met een baby in huis.
Pff met het geluid wat dat kereltje zelf kan produceren had ie al lang doof moeten zijn als zijn trommelvliesjes zo gevoelig warenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef Spewey het volgende:
[..]
Aw en waterpokken en een gescheurd trommelvliesje
In het begin zullen ze het leuk vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:54 schreef jessie het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe de bewoners "worden"met een baby in huis.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef Rica het volgende:
[..]
O mên!
Ja het is helemaal niet zo vanzelfsprekend dat het lekker vlot gaat.
Meldt je ziek, de waterpokken heersenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:54 schreef MissX het volgende:
shit ik moet naar me werk
ik denk dat ik maar heel hard ga fietsen, lol
Chantal gaat dat zeker doen en begint gelijk over en met de baby roddelen over alle bewoners.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:55 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De baby nomineren omdat ze vaak huilt![]()
rantsoenshag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:57 schreef jessie het volgende:
Zit Chantal dr shag nu in een plastic zakje
Ik mis Lieske.
Mis tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:57 schreef jessie het volgende:
Zit Chantal dr shag nu in een plastic zakje
Ik mis Lieske.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:58 schreef CGJung het volgende:
Is Ingrid zich aan het verstoppen? Is ze jaloers dat ze straks niet de enige in het huis is die duimt ????
[afbeelding]
het komt eerst langs een pakje shagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het eerste wat het kindje tegenkomt in de woon kamer is een grote walm sigarettenrook op deze manier![]()
dat zou ik niet vervelend vindenquote:
geen flauw idee,maar het wordt wel heel erg slecht in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:59 schreef jessie het volgende:
Zouden Ingrid en Lieske erbij zijn?
Daar is ze al een maand of 9 aan gewend hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
Het eerste wat het kindje tegenkomt in de woon kamer is een grote walm sigarettenrook op deze manier![]()
Wat dacht jij dan? Dat ze de bevalling op de streams zouden laten zien?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:55 schreef regenworm het volgende:
Als het zo door gaat wordt de baby door de moeder de kamer ingebracht.
En dan hebben we helemaal niks gezien.
Wachten op de babyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:00 schreef NG het volgende:
Ej! waarom breien ze eigenlijk niet? :p
Even een kleine trailer zou toch wel kunnen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat ze de bevalling op de streams zouden laten zien?
Natuurlijk kunnen ze dat niet doen. Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zou ik niet vervelend vindenkan ik het tenminste ook volgen
Veel plezier.. ik lees het later wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |