Ach, je hebt een nacht niet geslapen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:53 schreef style het volgende:
Ik zag nu ook iemand lopen in de spiegels van de slaapkamer.
Triest eigenlijk dat ik daar ook nog op zit te letten![]()
Ik zag nu ook iemand in bed kruipenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:53 schreef style het volgende:
Ik zag nu ook iemand lopen in de spiegels van de slaapkamer.
Triest eigenlijk dat ik daar ook nog op zit te letten![]()
moe je beter luisterenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:54 schreef just me het volgende:
Ik kan niet verstaan wat ze zeggen!
Misschien moeten ze alvast een mooi plekje uitzoeken in de tuinquote:
Ze mogen denk ik niet in de slaapkamer blijven omdat ze dan Tanja kunnen horen schreeuwen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:58 schreef Spewey het volgende:
Slaapkamer is voor Tanja zo?
Valt mee, het is namelijk herfstvakantie in het grootste deel van het land.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:59 schreef F4iTH het volgende:
Trouwens ik hoop voor de moeder van Tanja dat er geen ochtendspits is
Ja, dan is de verrassing erafquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 07:58 schreef style het volgende:
[..]
Ze mogen denk ik niet in de slaapkamer blijven omdat ze dan Tanja kunnen horen schreeuwen.
Zoiets heeft Tanja wel gezegd.
We mogen toch minstens ff de tuin checken of niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:00 schreef nicoleV het volgende:
Toch vind ik het raar dat we er niets van meekrijgen.....hadden we een beetje een binding met Tanja en de baby kunnen krijgen...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:06 schreef pinkplatinum het volgende:
Shit ik moet half negen naar werk..
Tanja doet altijd moeilijk he
rondlopen kan prettiger zijn dan op bed liggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
Kan je met ontsluiting nog rondlopen ?![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zo loopt ze inderdaad wel rond ja. Zo te zien vindt ze het draaglijker om te staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:07 schreef just me het volgende:
[..]
rondlopen kan prettiger zijn dan op bed liggen
Ja hoor, geen probleem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:06 schreef LangeTabbetje het volgende:
Daar ziet het wel naar uit jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:10 schreef NBW het volgende:
its comming!!!!
Das Tanjaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:12 schreef wickie het volgende:
Was er eindelijk een weekopdracht dat ze kon en mee deed, gaat ze bevallen.
nee, baby is aan het indalenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:14 schreef wickie het volgende:
Zijn dr vliezen al gebroken trouwens?
En ze vertelde ook dat ze tijdens een weeenpauze even moest gaan zitten om haar benen te ontlasten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:14 schreef LangeTabbetje het volgende:
Baby aan het indalen hoor ik van de verloskundige. Verstandig om rond te lopen. Als ze gaat liggen krijgt ze weeeen.
Klinkt vrij logisch toch ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:16 schreef style het volgende:
[..]
En ze vertelde ook dat ze tijdens een weeenpauze even moest gaan zitten om haar benen te ontlasten.
Weet je wel hoe kraaiend zeer dat doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:17 schreef wickie het volgende:
Tjeempie wat overdreven, ze ging allen haar bloeddruk ff meten
Was wel te verwachten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:17 schreef wickie het volgende:
Tjeempie wat overdreven, ze ging allen haar bloeddruk ff meten
Word het voorbeeld voor de kleinequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
En nu die Ingrid weer met haar duim in haar mond.
Ik krijg niet de indruk dat Ingrid het maar een biet interesseertquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:21 schreef style het volgende:
Wat zien de rest van de bewoners er zenuwachtig uit zeg, nog erger dan Tanja zelf.
Ik heb het wel te doen met Tanja.
Volgens mij worden Ingrid en Tanja s dochtertje grote vriendinnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:20 schreef LangeTabbetje het volgende:
En nu die Ingrid weer met haar duim in haar mond.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:21 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Volgens mij worden Ingrid en Tanja s dochtertje grote vriendinnen![]()
Volgens mij vindt ze het allemaal doodeng. Ze heeft van die angstige oogjes.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat Ingrid het maar een biet interesseert
Hoe moet je dan doen voor een bevallingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat Ingrid het maar een biet interesseert
Ja met wapperende handjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hoe moet je dan doen voor een bevalling![]()
Raar heen en weer lopen?
Geen idee eigenlijk, maar ze zit zo wazig voor haar uit te starenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:22 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hoe moet je dan doen voor een bevalling![]()
Raar heen en weer lopen?
Tanja ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het gaan duren...
Is nu nog weinig over te zeggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het gaan duren...
Werk ze !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:26 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik ga naar werk..![]()
veel kijkplezier![]()
Als ze pas komen als het hoofdje bijna te zien is zijn ze aan de late kantquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:30 schreef Rica het volgende:
Twee verloskundigen om je heen is wel weer een luxe gelukkig. Normaal komt die pas als je het hoofdje al zo'n beetje kunt zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |