quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:31 schreef just me het volgende:
Als ze pas komen als het hoofdje bijna te zien is zijn ze aan de late kant
Inderdaad, maar ja, BB is voor iedereen luxe...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:30 schreef Rica het volgende:
Twee verloskundigen om je heen is wel weer een luxe gelukkig. Normaal komt die pas als je het hoofdje al zo'n beetje kunt zien.
Doe maar rustig aan, ik heb het gevoel dat je voorlopig niks gaat missenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:35 schreef just me het volgende:
* just me rent even naar de buurtsuper
Was lichtelijk overdreven. Hoewel het vast voor zal komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:31 schreef just me het volgende:
[..]
Als ze pas komen als het hoofdje bijna te zien is zijn ze aan de late kant
De bewoners mogen toilet en badkamer niet gebruiken. Er wordt een toilet in de tuin geplaatst.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:39 schreef style het volgende:
Het kan nog wel 2 tot 4 uur duren volgens Menno.
Hummie had een mededeling maar die heb ik helaas niet kunnen volgen.
Dank je welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:40 schreef Shanico het volgende:
[..]
De bewoners mogen toilet en badkamer niet gebruiken. Er wordt een toilet in de tuin geplaatst.
Ik las iets van 6 cm?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:42 schreef jessie het volgende:
Ze boft wel hoor. Volgens mij gaat het lekker snel. Fijn voor haar. Volgens mij had ze verteld dat het bij haar moeder ook zo snel ging toch?
als ik er nu een ander geluid door heen krijg van mail ofzo, ben ik volgens mij doof en me buren ookquote:
Menno had het erover dat het nog 2 tot 4 uur ging duren. Dat zou inderdaad wel supersnel zijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:42 schreef jessie het volgende:
Ze boft wel hoor. Volgens mij gaat het lekker snel. Fijn voor haar. Volgens mij had ze verteld dat het bij haar moeder ook zo snel ging toch?
En je schrikt je een rotberoertequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:44 schreef MissX het volgende:
[..]
als ik er nu een ander geluid door heen krijg van mail ofzo, ben ik volgens mij doof en me buren ook
Je zal een abbo hebben bij Versatel en er dus dik voor betalen, voel je je wel genaaidquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:45 schreef twentemeisje het volgende:
Kutregie... ze laten BB helemaal rond Tanja draaien, maar nu is het zover en nu mogen we niets zien...
4x slaapkamer kan ik niet echt spannend noemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:45 schreef jessie het volgende:
Toch wel spannend hoor.
Die bevalling zien we echt niet hoor. We mogen niet eens meekijken als de bloeddruk wordt opgenomenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:45 schreef regenworm het volgende:
Regie wakker worden er is ons een bevalling beloofd.
Je zegt het op een manier dat jezelf andere ervaringen hebt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:42 schreef jessie het volgende:
Ik denk het wel anders zou het erg lulllig voor haar zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:46 schreef jessie het volgende:
Zou Tanja's moeder nog op tijd uit groningen gekomen zijn. Dat hoop ik wel voor beide.
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Je zegt het op een manier dat jezelf andere ervaringen hebt.
Maar je moet er voor haar idd niet aan denken dat het een hele dag duurt.
Alle belooftes die talpa over BB5 heeft talpa nog niet waar gemaakt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:47 schreef Inca het volgende:
niks te zien alleen een bed
of driequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Je zegt het op een manier dat jezelf andere ervaringen hebt.
Maar je moet er voor haar idd niet aan denken dat het een hele dag duurt.
volgens mij is het eerste kind niet zo zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:49 schreef jessie het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Ja![]()
Ik gun echt iedereen een fijne bevalling toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |