Sjeezus zeg !!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:56 schreef melismay het volgende:
* melismay doet licht uit!
Nu slapen!![]()
Ik kan me er iets bij voorstellen dat hij een nachtrust van 1 uur en 20 minuten een tikkeltje aan de korte kant vind hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat jij nou een oude lamzak bent die elke avond om 10 uur gaat slapen, dat wil nog niet zeggen dat andere mensen het niet laat mogen maken.![]()
Euhm...te stom voor woorden....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:09 schreef Frezer het volgende:
KopieerKat! En Cara!
Wat ging er mis Cara?
Beterschap wolkje!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef Wolkje het volgende:
goeiemorgen
Ik duik zo m'n bed weer in, voel me nog ziekig.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm...te stom voor woorden....![]()
Ik vul het reservoir, zet het apparaat aan, doe extra schuim kloppen in het kopje. Zet het kopje vervolgens ff in de magnetron, en zet het dan onder mn apparaat.
laat dan het apparaat pruttelen.....drink eraan.. en.. damned! pads vergeten!!
Heet water met melkschuim dus...![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:22 schreef _Cara_ het volgende:
Een dubbele senseo Brazil.....mmmmm
![]()
Een kinderhand is snel gevuld....
Ikke wel hoor,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef _Cara_ het volgende:
Yep... die opgeklopte melk is een "special treatment"Maar die kan hélaas niet iedereen waarderen..
en dat terwijl ik m met liefde klop...
![]()
tot laters![]()
quote:
quote:
Ja, al 8 dagen en een uur geledenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef fembol het volgende:
[..]
Neen, de vraag is: is het huwelijk al voltrokken?!
Ben nl. effe de kluts kwijt.
Wat voor naam heeft _Aural_ nu eigelijk genomen Pheno? Gewooon _Aural_, of Pheno, of Pheno-_Aural_ ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:19 schreef fembol het volgende:
[..]
OH WAUW!!![]()
Gefeliciteerd!
Mr. and Mrs. Pheno!
Lekker!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef nixxx het volgende:
goedemorgen.. ik ga eens een koppie normale koffie zetten en vanmiddag eens gaa shoppen voor een verjaarskadootje
Pheno - _Arual_quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef Frezer het volgende:
En 's morgens binnenkomers!
[..]
Wat voor naam heeft _Aural_ nu eigelijk genomen Pheno? Gewooon _Aural_, of Pheno, of Pheno-_Aural_ ?
Pheninnetje natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat voor naam heeft _Aural_ nu eigelijk genomen Pheno? Gewooon _Aural_, of Pheno, of Pheno-_Aural_ ?
Twee vriendinnen van de middelbare school zijn ook al getrouwd. Ook beiden 23.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef fembol het volgende:
Wauw zeg, op je 23e trouwen!
Was nou niet bepaald mijn jeugddroom...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef fembol het volgende:
Dat dacht ik tot mijn 26 en een halfste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Twee vriendinnen van de middelbare school zijn ook al getrouwd. Ook beiden 23.
En tot mijn 22e dacht ik dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven.![]()
je vergeet de optie _Aural_-Pheno, die mag ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waar kunnen we de trouwfoto's eigenlijk bekijken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Twee vriendinnen van de middelbare school zijn ook al getrouwd. Ook beiden 23.
En tot mijn 22e dacht ik dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven.![]()
De mijne ook niet, maar sommige mensen worden er gelukkig van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was nou niet bepaald mijn jeugddroom...
Niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was nou niet bepaald mijn jeugddroom...
Okidoki mevrouw Pheno-_Arual_!quote:
Spel t een van achteren naar voren, dat verklaart een hoop namelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Okidoki mevrouw Pheno-_Arual_!
ik kom er nu achter dat ik je naam consequent verkeerd schrijf.
Belachelijk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:59 schreef _Arual_ het volgende:
Pheno had ook mijn naam aan kunnen nemen.
Hij weigerde.
Pheno spelt t ook foutquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vergeet de optie _Aural_-Pheno, die mag ook tegenwoordig
Maar het antwoord is al gegeven
Ik heb vernomen dat ze in Eindhoven hebben rondgehangen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar kunnen we de trouwfoto's eigenlijk bekijken?![]()
Boy_Arual?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:59 schreef _Arual_ het volgende:
Pheno had ook mijn naam aan kunnen nemen.
Daarvan hebben we niet een fotoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze in Eindhoven hebben rondgehangen.ik ben ze helaas niet tegen gekomen.
Met de dvd ben ik anders ook wel tevreden!quote:
Verhip!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Spel t een van achteren naar voren, dat verklaart een hoop namelijk.
Waarschijnlijk een kwestie van copy-paste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verhip!![]()
Maareh, die kerel van je mag het ook wel eens goed gaan schrijven idd,.
Belachelijk ook!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kwestie van copy-paste.
Pheno en de luiheid.![]()
Als 'i je echte naam maar wel goed weet te schijven,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kwestie van copy-paste.
Pheno en de luiheid.![]()
Mijn vorige achternaam kon door iedere boer goed geschreven worden. Nu moet ik mijn naam steeds spellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als 'i je echte naam maar wel goed weet te schijven,.
Je hebt toch niet Pheno's naam aangenomen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mijn vorige achternaam kon door iedere boer goed geschreven worden. Nu moet ik mijn naam steeds spellen.
Pheno?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mijn vorige achternaam kon door iedere boer goed geschreven worden. Nu moet ik mijn naam steeds spellen.
Le-zen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet Pheno's naam aangenomen?![]()
Spel het andersom en je snapt er meer van.quote:
Was een retorische vraag om mijn onbegrip te kunnen uiten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn excuses!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was een retorische vraag om mijn onbegrip te kunnen uiten.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:18 schreef _Arual_ het volgende:mag dat hier op fok dan onder een andere nam... damn, had ik dat maar geweten, dan had ik mijn naam niet officeel laten veranderen in nixxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Fembol is gewoon mijn eigen naam....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
mag dat hier op fok dan onder een andere nam... damn, had ik dat maar geweten, dan had ik mijn naam niet officeel laten veranderen in nixxx![]()
![]()
Femke Bollen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef fembol het volgende:
[..]
Fembol is gewoon mijn eigen naam....
Lom-Bef?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:32 schreef nixxx het volgende:
Lobmef natuurlijk duh!
Kan ook leuk zijn even shoppen toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef nixxx het volgende:
niet echt op het moment.. beetje fokken, komt zo een iemand en dan gaan we shoppen voor een kado
Bier!quote:
Hoezo dat? shoppen is gewoon leukquote:
Het gaat wel,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:21 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi Marc.. alles goed?
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef fembol het volgende:
Arme jij!
Ik heb de hele dag pauze! Jeuj!!
Ook net zoals jij.. gaat wel..quote:
omdat ik vandaag vrij hebquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:36 schreef fembol het volgende:
Arme jij!
Ik heb de hele dag pauze! Jeuj!!
Hoe voel jij je? nog ziekjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:16 schreef Wolkje het volgende:
zo, ik ben ook weer wakker
We gaan vrijdag overleggen wat en waar. Komt vast wel goed. Ik ga wel mijn grote camera meenemen, moet dus nog even objectieven etc kopen, echt balenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ook net zoals jij.. gaat wel..
Maar jij hebt het goed aanstaan. Zijn jullie eruit wat jullie gaan doen en zien? Het zijn nog maar een paar daagjes...en dan .. zoef....![]()
En dan kun je 3 weken lang relaxen..(soort van .. want het zal toch wel druk zijn, maar anders..)![]()
Doe je nog even een dagje rustig aan danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:19 schreef Wolkje het volgende:
wel wat beter, maar even afwachten, ik voelde me gister nadat ik geslapen had ook wat beter, maar binnen een uur was ik weer doodop![]()
Dat zal wel een dure aangelegenheid zijn ..maar jah.. dan heb je natuurlijk wel wat...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]
Ik ga wel mijn grote camera meenemen, moet dus nog even objectieven etc kopen, echt balen![]()
Ja hoor, wrijf het er nog ff in...quote:En ruim 3 weken heAankomst daar de 3e 6 uur sochtends, vertrek de 24e middennacht
![]()
Ha. Heerlijk.. mijn ding...nix doen en mensjes kijken.quote:We weten al wel dat we de laatste 4 a 5 dagen op het strand liggen bij te komen.
Doe ik ook hoor...1 dag cultuur, volgende dag strand ... lekker puh!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:14 schreef Frezer het volgende:
Mensjes kijken is leuk, terrasjes. Maar op vakantie wil ik toch wel wat meer dan het strand zien hoor, beetje cultuur snuiven
.
Goede middag dames en heren,.
Das inderdaad ook voor vrouwen!quote:
ja, ik heb nu weer ontzettend hoofdpijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe je nog even een dagje rustig aan dan
De wintersport zit er eerst aan te komen, weinig bikini's dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor...1 dag cultuur, volgende dag strand ... lekker puh!![]()
Ik wil ook veel zien hoor....(buiten bikini's en zo)![]()
Het gaat meevallen. Heb een mooie 70-300mm gezien voor niet overdreven veel. Is wel geen super kwaliteit, maar heb van een collega gehoord dat het prima werkt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:59 schreef _Cara_ het volgende:
Dat zal wel een dure aangelegenheid zijn ..maar jah.. dan heb je natuurlijk wel wat...![]()
Sorry foutje, vertrek is pas de 25e rond middennachtquote:Ja hoor, wrijf het er nog ff in..... Nee flauwekul..ik gun het je van harte
![]()
Na een ruime 2 1/2 week zullen wij ook zeker toe zijn aan strand liggen hoorquote:Ha. Heerlijk.. mijn ding...nix doen en mensjes kijken.... (en jullie moeten dan idd bijkomen van alle nieuwe indrukken die je hebt opgedaan)
Ik hoop echt dat het aan je verwachtingen voldoet.. ben héél benieuwd!
Duik lekker je bed in zussie, des te sneller ben je beterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:23 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, ik heb nu weer ontzettend hoofdpijn![]()
maar mss ga ik straks ook gewoon nog even slapen
Doe dat dan ook even. Je hebt het blijkbaar nodig, gewoon op jezelf passenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:23 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, ik heb nu weer ontzettend hoofdpijn![]()
maar mss ga ik straks ook gewoon nog even slapen
Wat ze vuck is CLquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:32 schreef Pheno het volgende:
CL is voor mensen die niets anders te doen hebben
Ha... wintersport...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:27 schreef Frezer het volgende:
De wintersport zit er eerst aan te komen, weinig bikini's dus. (nou is wintersport ook niet echt cultureel trouwens) Alleen nog zien of en wanneer ik er tijd voor heb, en iemand die mee wil.
Ah oke...quote:
Hahaha, dat ga je maar googlen ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah oke...
Ik weet geen barst van voetbal, dus wat ze vuck is Champions League
![]()
Skieën, en jij dus ook begrijp ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ha... wintersport...Cool!! Wat doe je skieën of snowboarden..? (ik ben eigenlijk te onhandig om te snowboarden
)
Nee, want ik wil het niet weten,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:58 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, dat ga je maar googlen ofzo
Nou.. het zal wel aan mij liggen, maar die 2 voeten op dat ene board.. het lukt me gewoon niet echt. Ik wil telkens eraf stappen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:58 schreef Frezer het volgende:
Skieën, en jij dus ook begrijp ik. Mij hebben ze altijd verteld dat snowboarden makkelijker is
In elk geval kunnen loop je dan niet de kans dat er twee latten door elkaar raken
.
Whehehe, ik wilde het nog eens gaan proberen, maar nu....? In elk geval lijtk het me ook onhandig in liften enzo, telkens die dingen weer los doen, bovendien kun je niet fatsoenlijk stilstaan, dan moet je weer gaan zitten. Maargoe, ik ga het toch nog wel eens proberen denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou.. het zal wel aan mij liggen, maar die 2 voeten op dat ene board.. het lukt me gewoon niet echt. Ik wil telkens eraf stappen..en bochten maken met zo'n kreng kan ik ook niet echt..
![]()
Een redelijk saai gebeuren waarin clubs met teveel schulden proberen te winnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 15:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah oke...
Ik weet geen barst van voetbal, dus wat ze vuck is Champions League
![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:09 schreef _Cara_ het volgende:
Het is voor mij waarschijnlijk veiliger om met een tentje de bergen in te trekken...alhoewel...![]()
LOL! Daar hoef ik dan geen aandahct aan te besteden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een redelijk saai gebeuren waarin clubs met teveel schulden proberen te winnen
Vanavond salsa zonder vriendinquote:
Daar waag ik me niet aan, ook niet met vriendinquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Vanavond salsa zonder vriendin![]()
Hahaha lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
gelushed?
Jij doet niet aan lush..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:08 schreef Pheno het volgende:
Lush, oh ja, ik herinner me leuke 'discussies' over Lush met de lushlovers vs me
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jij doet niet aan lush.._Arual_ misschien wel?
Als je dadelijk zegt dat je nivea-producten gebruikt ga ik gillen..![]()
Ik kon het ook niet... totdat ik hier het topic erover zag lopen...en voila, blijkt er hier in de buurt zo'n winkel te liggen... Dussss proberen..is alleen best wel prijzig.. zijn leuke verjaardagskadootjes om te krijgen..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:17 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ken het niet. Heb er wel van gehoord, maar that´s it.
Nix meuren... man ik ruik héééérlijk nu.. echt waarquote:
Maar wat is er nou zo speciaal aan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nix meuren... man ik ruik héééérlijk nu.. echt waar![]()
Ginger-soap...héél sensueel staat erop![]()
Priveles dan toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:34 schreef Breetai het volgende:
Leuk de kobudo ging vanavond niet door. Omdat de ene helft zich had afgemeld en de overige mense minus mijzlef niet op kwam dagen. Leuk ff de heuvel op fietsen.
Nou voel ik me nog steeds heel brak.
Ja hoor pheno , je hebt gelijk jong..quote:
Nou....quote:
En het nut daarvan is? Wordt je toch alleen maar dik van van chocolade?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
@marc dit is zeep op basis van verse spullen zoals fruit en groeten en zelfs chocolade.. (raar maar waar)En essentiële olieën natuurlijk, maar er worden absoluut geen dierlijke ingredienten gebruikt..
Ik ben niet zo'n vrouwquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef _Cara_ het volgende:
Dag Pheno..
Ik ben ook weg.
@Marc, jij zult er wel niet veel om geven, maar het is echt héél lekker, en als vrouw fijn om te krijgen...
![]()
Doeiquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:43 schreef _Cara_ het volgende:
Dag Pheno..
Ik ben ook weg.
@Marc, jij zult er wel niet veel om geven, maar het is echt héél lekker, en als vrouw fijn om te krijgen...
![]()
Ik vind het ook nog te duur om kado te doen, wilde daar toen iets kopen, was geloof ik 10 euro kwijt voor iets superkleinsquote:
Kan ook nog jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind het ook nog te duur om kado te doen, wilde daar toen iets kopen, was geloof ik 10 euro kwijt voor iets superkleinsAch ja, ieder zijn ding
You really like me, don't you ??quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat jij nou een oude lamzak bent die elke avond om 10 uur gaat slapen, dat wil nog niet zeggen dat andere mensen het niet laat mogen maken.![]()
Zou het ook geweest zijn als m'n vrouw nog zou leven . . .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef fembol het volgende:
Nee oen...een heel klein stukje voor zo'n 5-6-euro (is ook te krijgen hoor) daar is cara al blij mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je wilt graag een kilo lush?
T is ook nooit goed ook hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee oen...een heel klein stukje voor zo'n 5-6-euro (is ook te krijgen hoor) daar is cara al blij mee.
En ja van chocolade wordt je idd dik....die eet ik dus lekker nietmaar die gebruiken ze echt in de zeep.
Mijn zeep ruikt héééérlijk....en ik dus ook...![]()
Zo nu ff CSI afkijken....
Ik schijn wel aardig te kunnen zijn, heel soms danquote:
Ik weet dat dat te krijgen isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee oen...een heel klein stukje voor zo'n 5-6-euro (is ook te krijgen hoor) daar is cara al blij mee.
En ja van chocolade wordt je idd dik....die eet ik dus lekker nietmaar die gebruiken ze echt in de zeep.
Mijn zeep ruikt héééérlijk....en ik dus ook...![]()
Zo nu ff CSI afkijken....
Eerlijk..? .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ik schijn wel aardig te kunnen zijn, heel soms dan![]()
Jááááááááaááááááááááá !!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef Frezer het volgende:
Hoi, zit ik hier in de Lush-reeks?
Je moet ook wel aangeschoten zijn om dat te bevestigen jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Eerlijk..? .* Ja.... Cara knikt bevestigend
(ik heb een glas rode wijn op.....)
Nou... dat valt wel mee... euhm.. vrolijk is de juiste term.....denk ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moet ook wel aangeschoten zijn om dat te bevestigen ja
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jááááááááaááááááááááá !!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Hoewel, niet iedereen vindt het blijkbaar zo lekker als ik.....![]()
Dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou... dat valt wel mee... euhm.. vrolijk is de juiste term.....denk ik![]()
Alweer . . .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef Frezer het volgende:
Hoi, zit ik hier in de Lush-reeks?
Jij kent dat spreekwoordquote:
En dat is opmerkelijkquote:
Je ruikt die winkels al van aan kilometer afstandquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:21 schreef Frezer het volgende:
Vreemd trouwens dat ik buiten fok nog nooit in aanraking ben geweest met dat spul. Volgens mij zit ik in een achtergebleven gebied ofzo, die winkels ben ik in elk geval nog niet tegen gekomen.
Mja, De Tuinen ken ik bijvoorbeeld wel, ruik je ook zo goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Je ruikt die winkels al van aan kilometer afstand
Zijn wij dan overblijfselen uit de prehistorie ofzo?quote:En ja dat is voor mij de laatste tijd verwonderlijk, kom steeds meer mensen tegen die het niet kennen
Ben je er daadwerkelijk wel eens bij in de buurt geweest?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:28 schreef _Cara_ het volgende:
Nee hoor onzin... die ruik je niet op afstand..
Maar die winkels liggen ook maar op enkele plaatsen, en toevallig in Maastricht ook!
Vast nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:26 schreef Frezer het volgende:
Zijn wij dan overblijfselen uit de prehistorie ofzo?![]()
Eindhovenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, De Tuinen ken ik bijvoorbeeld wel, ruik je ook zo goed. Maar volgens mij is er geen Lush winkel in Eindhoven.
[..]
Dus.... dus misschien drink ik nog wel een glas, gewoon om eens voor de afwisseling lekker te slapen en te dromen...quote:
Lekker doen danquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dus.... dus misschien drink ik nog wel een glas, gewoon om eens voor de afwisseling lekker te slapen en te dromen......lijkt me bij nader inzien een goed plan..
![]()
Proost!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker doen dan![]()
Ik neem nog wat Lemon limonade
Die ligt idd niet in Eindhoven.... maar wat dieper naar het zuiden...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, De Tuinen ken ik bijvoorbeeld wel, ruik je ook zo goed. Maar volgens mij is er geen Lush winkel in Eindhoven.
[..]
Eindhovenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:39 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Die ligt idd niet in Eindhoven.... maar wat dieper naar het zuiden...![]()
Ik....zei ze melig....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
En wat is er dieper in het zuiden
Ja ja, het pittoreske Eindhovenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
En ik ken Lush ook niet hoor, behalve van nu uit dit topic
Je hebt iets met Eindhoven krijg ik de indruk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
En wat is er dieper in het zuiden
Euhm ...om en nabij Maastricht ja...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
@Cara, jij bent in Maatstricht?
@ Frezer, binnenkort weer Eindhoven voor mij hoor(hoop ik dan)
Ze is in elk geval wel Limburgse had ik al eens vernomen,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
@Cara, jij bent in Maatstricht?
@ Frezer, binnenkort weer Eindhoven voor mij hoor(hoop ik dan)
Tja...i can´t help it...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:51 schreef Frezer het volgende:
Ze is in elk geval wel Limburgse had ik al eens vernomen,.
Das toch niet erg?quote:
Ah ok, dan zie ik je ergens in februari/maart welquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:51 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm ...om en nabij Maastricht ja...![]()
Can't help it aswellquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:54 schreef Frezer het volgende:
Fembol spreekt met dubbele tong,.
[..]
Das toch niet erg?.
Ja het is ook te bestellen. En die chocoladezeep ken ik alleen van ruiken en zien, nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:52 schreef fembol het volgende:
* fembol heeft ook alleen nog maar over Lush gelezen.
Het schijnt te bestellen te zijn niet?!
Maar eh... chocolade zeep?? Lijkt me redelijk spannend!
Met jou kan ik pratenquote:
Ocherm... ik schenk je virtueel een glas in....laat het je smaken..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
![]()
Alleen ik heb geen rooie wijn hier . . .![]()
![]()
quote:
Chocolade is imo om te eten.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja het is ook te bestellen. En die chocoladezeep ken ik alleen van ruiken en zien, nooit geprobeerd.
Als ik al in een chocobad ga zitten tja dan......![]()
Er staat hier nog wel een 3 liter pak,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:55 schreef ThunderChild het volgende:
Alleen ik heb geen rooie wijn hier . . .![]()
![]()
Tja ik stel me ff zo´n bad voor als Cleopatra, maar dan geen ezelinnnemelk....maar chocolade...quote:
Van een lichaam af bv,quote:
Lekker . . .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:56 schreef _Cara_ het volgende:
Ocherm... ik schenk je virtueel een glas in....laat het je smaken..![]()
Daar heb ik wat aan . . .quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:57 schreef Frezer het volgende:
Er staat hier nog wel een 3 liter pak,.
alleen zit er geen 3 liter meer in.
He jakkes nee! Dan zit het overal!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tja ik stel me ff zo´n bad voor als Cleopatra, maar dan geen ezelinnnemelk....maar chocolade...![]()
hahaha lol...![]()
Euhm.... daar zie ik ook een plaatje bij....quote:
Kan je bouwvakker niet in chocolade laten gieten dan en dat er rustig af etenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik leef voor chocola!
en een beetje voor de bouwvakker, maar meer voor chocola
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je bouwvakker niet in chocolade laten gieten dan en dat er rustig af eten![]()
Zeg, we houden het wel Christelijk hé...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef fembol het volgende:
[..]
He jakkes nee! Dan zit het overal!
In je haar, in je doos! Overal!
Dat lukt mij geheel nuchter anders ook wel hoor,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:01 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm.... daar zie ik ook een plaatje bij....ow god... het is de wijn..
![]()
Dacht dat het wel kon op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zeg, we houden het wel Christelijk hé...![]()
liever niet christelijk als je het niet erg vindt hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat lukt mij geheel nuchter anders ook wel hoor,.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:02 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is te vinden via dat topic?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:04 schreef nixxx het volgende:
cara ga jij lekker in LIF je lush spemmen... moet je eens op sannes weblog kijken naar haar verzameling
![]()
![]()
![]()
Zeker een goed ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:00 schreef fembol het volgende:
Kijk, dat is nou een goed idee!
Jawel hoor. Ik teken met veel plezier wel een kruisje in de chocolaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:02 schreef _Cara_ het volgende:
Je loopt achter, we zitten nu bij chocolade...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:04 schreef nixxx het volgende:
cara ga jij lekker in LIF je lush spemmen... moet je eens op sannes weblog kijken naar haar verzameling
![]()
![]()
![]()
I'll bring the chocolate, you bring the body?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:08 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zie het helemaal voor me...![]()
HEÉÉÉL VÉÉÉL CHOCOLADE....![]()
Morgen spierpijn....massage....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:08 schreef nixxx het volgende:ik ben net terug.. na het shoppen nog wezen squashen en eten bij platypus...
mogelijk ja... maar morgen ga ik toch lekker alleen maar achter computer zitten werken.. echt waar!quote:
Nooit wat van gemerktquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef Frezer het volgende:Das veel Lush!
Pas op dat je niet te veel chocolade eet, want daar door kan het erotisch gehalte ineens aanzienlijk teruglopen,
trustenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo naar bed
welterusten allemaal
Jaaaaa en dussss.....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:13 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nu chocolade
nu is het opquote:
Echt doen hoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
mogelijk ja... maar morgen ga ik toch lekker alleen maar achter computer zitten werken.. echt waar!
alleen boodschapjes voor eten tussendoorquote:
dan zou ze eerst een tijdje moetenn reizen voor ze erbij konquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:16 schreef nixxx het volgende:
trusten marc frezer
wat voor chocola pheno? en hoe hou je het bij arual vandaan?
werken, oh ja, soms moet ik dat ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
alleen boodschapjes voor eten tussendooren een paar belletjes
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan zou ze eerst een tijdje moetenn reizen voor ze erbij kon
puur met hazelnoot, hoe puurder hoe beterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:18 schreef _Cara_ het volgende:
Voor mij iig alles behalve pure chocolade....mmmmmmm
En nu ga ik dromen...
Trusten![]()
Ja ze woont 30 km of zo verder...meen ik...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |