Sjeezus zeg !!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:56 schreef melismay het volgende:
* melismay doet licht uit!
Nu slapen!![]()
Ik kan me er iets bij voorstellen dat hij een nachtrust van 1 uur en 20 minuten een tikkeltje aan de korte kant vind hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat jij nou een oude lamzak bent die elke avond om 10 uur gaat slapen, dat wil nog niet zeggen dat andere mensen het niet laat mogen maken.![]()
Euhm...te stom voor woorden....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:09 schreef Frezer het volgende:
KopieerKat! En Cara!
Wat ging er mis Cara?
Beterschap wolkje!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:10 schreef Wolkje het volgende:
goeiemorgen
Ik duik zo m'n bed weer in, voel me nog ziekig.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:13 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm...te stom voor woorden....![]()
Ik vul het reservoir, zet het apparaat aan, doe extra schuim kloppen in het kopje. Zet het kopje vervolgens ff in de magnetron, en zet het dan onder mn apparaat.
laat dan het apparaat pruttelen.....drink eraan.. en.. damned! pads vergeten!!
Heet water met melkschuim dus...![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:22 schreef _Cara_ het volgende:
Een dubbele senseo Brazil.....mmmmm
![]()
Een kinderhand is snel gevuld....
Ikke wel hoor,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:33 schreef _Cara_ het volgende:
Yep... die opgeklopte melk is een "special treatment"Maar die kan hélaas niet iedereen waarderen..
en dat terwijl ik m met liefde klop...
![]()
tot laters![]()
quote:
quote:
Ja, al 8 dagen en een uur geledenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef fembol het volgende:
[..]
Neen, de vraag is: is het huwelijk al voltrokken?!
Ben nl. effe de kluts kwijt.
Wat voor naam heeft _Aural_ nu eigelijk genomen Pheno? Gewooon _Aural_, of Pheno, of Pheno-_Aural_ ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:19 schreef fembol het volgende:
[..]
OH WAUW!!![]()
Gefeliciteerd!
Mr. and Mrs. Pheno!
Lekker!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef nixxx het volgende:
goedemorgen.. ik ga eens een koppie normale koffie zetten en vanmiddag eens gaa shoppen voor een verjaarskadootje
Pheno - _Arual_quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef Frezer het volgende:
En 's morgens binnenkomers!
[..]
Wat voor naam heeft _Aural_ nu eigelijk genomen Pheno? Gewooon _Aural_, of Pheno, of Pheno-_Aural_ ?
Pheninnetje natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat voor naam heeft _Aural_ nu eigelijk genomen Pheno? Gewooon _Aural_, of Pheno, of Pheno-_Aural_ ?
Twee vriendinnen van de middelbare school zijn ook al getrouwd. Ook beiden 23.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef fembol het volgende:
Wauw zeg, op je 23e trouwen!
Was nou niet bepaald mijn jeugddroom...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:53 schreef fembol het volgende:
Wauw zeg, op je 23e trouwen!
Dat dacht ik tot mijn 26 en een halfste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Twee vriendinnen van de middelbare school zijn ook al getrouwd. Ook beiden 23.
En tot mijn 22e dacht ik dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven.![]()
je vergeet de optie _Aural_-Pheno, die mag ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Waar kunnen we de trouwfoto's eigenlijk bekijken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:55 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Twee vriendinnen van de middelbare school zijn ook al getrouwd. Ook beiden 23.
En tot mijn 22e dacht ik dat ik eeuwig vrijgezel zou blijven.![]()
De mijne ook niet, maar sommige mensen worden er gelukkig van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was nou niet bepaald mijn jeugddroom...
Niet?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was nou niet bepaald mijn jeugddroom...
Okidoki mevrouw Pheno-_Arual_!quote:
Spel t een van achteren naar voren, dat verklaart een hoop namelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:59 schreef Frezer het volgende:
[..]
Okidoki mevrouw Pheno-_Arual_!
ik kom er nu achter dat ik je naam consequent verkeerd schrijf.
Belachelijk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:59 schreef _Arual_ het volgende:
Pheno had ook mijn naam aan kunnen nemen.
Hij weigerde.
Pheno spelt t ook foutquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
je vergeet de optie _Aural_-Pheno, die mag ook tegenwoordig
Maar het antwoord is al gegeven
Ik heb vernomen dat ze in Eindhoven hebben rondgehangen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar kunnen we de trouwfoto's eigenlijk bekijken?![]()
Boy_Arual?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:59 schreef _Arual_ het volgende:
Pheno had ook mijn naam aan kunnen nemen.
Daarvan hebben we niet een fotoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:01 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze in Eindhoven hebben rondgehangen.ik ben ze helaas niet tegen gekomen.
Met de dvd ben ik anders ook wel tevreden!quote:
Verhip!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Spel t een van achteren naar voren, dat verklaart een hoop namelijk.
Waarschijnlijk een kwestie van copy-paste.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Verhip!![]()
Maareh, die kerel van je mag het ook wel eens goed gaan schrijven idd,.
Belachelijk ook!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kwestie van copy-paste.
Pheno en de luiheid.![]()
Als 'i je echte naam maar wel goed weet te schijven,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kwestie van copy-paste.
Pheno en de luiheid.![]()
Mijn vorige achternaam kon door iedere boer goed geschreven worden. Nu moet ik mijn naam steeds spellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als 'i je echte naam maar wel goed weet te schijven,.
Je hebt toch niet Pheno's naam aangenomen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mijn vorige achternaam kon door iedere boer goed geschreven worden. Nu moet ik mijn naam steeds spellen.
Pheno?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Mijn vorige achternaam kon door iedere boer goed geschreven worden. Nu moet ik mijn naam steeds spellen.
Le-zen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet Pheno's naam aangenomen?![]()
Spel het andersom en je snapt er meer van.quote:
Was een retorische vraag om mijn onbegrip te kunnen uiten.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn excuses!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was een retorische vraag om mijn onbegrip te kunnen uiten.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:18 schreef _Arual_ het volgende:mag dat hier op fok dan onder een andere nam... damn, had ik dat maar geweten, dan had ik mijn naam niet officeel laten veranderen in nixxxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Fembol is gewoon mijn eigen naam....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
mag dat hier op fok dan onder een andere nam... damn, had ik dat maar geweten, dan had ik mijn naam niet officeel laten veranderen in nixxx![]()
![]()
Femke Bollen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:26 schreef fembol het volgende:
[..]
Fembol is gewoon mijn eigen naam....
Lom-Bef?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:32 schreef nixxx het volgende:
Lobmef natuurlijk duh!
Kan ook leuk zijn even shoppen toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef nixxx het volgende:
niet echt op het moment.. beetje fokken, komt zo een iemand en dan gaan we shoppen voor een kado
Bier!quote:
Hoezo dat? shoppen is gewoon leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |